παρτ 20

293 10 0
                                    

???- Σαρα; Τι κάνεις εσύ εδω;

Γυρνάω να δω ποιος είναι. Καλέ, αυτός είναι ένας γνωστός του μπαμπά μου!

Σαρα- Γεια σας κύριε Κώστα. Είχαμε κάποια θεματάκια...

Κύριος Κ.- Μην απολογήσε. Θα ρωτήσω τον αστυνόμο που σας έφερε εδώ.

Σαρα- Ωραία. λέω και του χαμογελάω.

.......

Ηλιας- Ποιος ήταν αυτος;

Σαρα- Ένας γνωστός του μπαμπά μου. Πολύ καλός κύριος.

Ηλιας- Δεν τον συμπαθώ. Μου φαίνεται περίεργος.

Σαρα- Πας καλά αγόρι μου; Μια χαρά άνθρωπος είναι!

Ηλιας- Τι να σου πω. Δεν μου φαίνεται έμπιστος.

Σαρα- Καλά. Μόλις μας βγάλει θα τον ευχαριστείς.

Ηλιας- Ποιον; Αυτόν το μαλάκα;

Σαρα- Σσσς, Σκάσε! Τι είναι αυτά που λες;! Είμαστε σε αστυνομικό τμήμα!

Ηλιας- Και εμένα τι με νοιάζει;

Σαρα- Δεν βγάζω άκρη μαζί σου! Σταματάω.

Ηλιας- Τι σταματάς;

Δεν του απαντάω. Τα νεύρα μου σπάει!

Ηλιας- Έλα ρε Σαρα! Έλεος πια!

Συνεχίζω να μην του δίνω σημασία.

Ηλιας- Καλά. Πάω πάσο. Δεν ασχολούμαι άλλο!

Επιτέλους ησυχία...

Έρχεται ο κ Κώστας.

Κύριος Κ.- Έχω καλά νέα. Δεν θα καλέσουμε τους γονείς σας και θα φύγετε σε λίγο. Αρκεί να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο. Και εσυ μικρέ να μην κάνεις ανοησίες. Μεταξύ μας δεν αξίζει να τα κάνεις αυτά για μια γυναίκα.

Τον κοιτάω στραβά και μετά γυρνάω στον Ηλία. Τον βλέπω που έχει φουντώσει και σηκώνεται πάνω.

Ηλιας- Δεν θα μου πουν μερικοί άθλιοι μπάτσοι τι να κάνω με τις γκομενες μου! Και θα βγαίνω έξω να φωνάζω και θα βάζω φωτιές σε κάδους, μέχρι και άνθρωπο θα σκοτώσω!

Είχα μείνει κόκαλο. Το ίδιο και ο κ Κώστας. Α και όλο το αστυνομικό τμήμα. Εκνευρίστηκα με τον όρο "γκόμενα" αλλά ποιος το χέζει αυτό τωρα;

Κύριος Κ.- Πώς τολμάς να μιλάς έτσι σε έναν αστυνομικό και ανώτερο σου;! Παλιόπαιδο! Θα σε κλείσω μέσα!

Σαρα- Όχι! Συγχωρέστε τον! Είναι κουρασμένος! λέω και σφίγγω το χέρι του Ηλία. Γυρνάει και με κοιτάει. Το ίδιο και ο κ Κώστας.

Σ'αγαπώ και δεν το ξέρειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora