*ντιν ντον* Επιτέλους είναι ετοιμος!
Σαρα- Άντε! Καιρός ήταν!Ηλιας- Τι αγχώνεσαι καλε; Δεν φεύγει η θάλασσα!
Σαρα- Ναι αλλά η Κυριακή περνάει σφαίρα!
Ηλιας- Καλά, μπες τώρα στο αμάξι.
Πάω έξω από την πόρτα του συνοδηγού και περιμένω. Μπαίνει μέσα αυτός και βάζεις μπροστά.
Κατεβάζει το παράθυρο.
Ηλίας- Τι εγινε; Έξω θα κατσεις;Σαρα- Περιμένω έναν καλό άνθρωπο να έρθει και να μου ανοίξει την πόρτα!
Ηλιας- Οκ αλλά μπορείς να τον πάρεις τηλέφωνο και να του πεις να κάνει πιο γρηγορα; Δεν έχουμε χρόνο!
Έτσι θέλει να παίξουμε; Οκ λοιπόν, δέχομαι την πρόκληση.
Ανοίγω το κινητό μου και τον περνώ τηλέφωνο. Πώς έχω τον αριθμο του; Μην ρωτάτε. Μεγάλη ιστορία.Ηλιας- Χα κοίτα! Κάποιος με παιρνει τηλέφωνο! Ποιος να είναι αραγε; Σα...ρα... Α Ναι. Τώρα θυμήθηκα. Η γειτόνισσα μου. Με συγχωρείς λίγο.
Παίζει καλά τον ρόλο του. Μ'αρέσει!
Ηλιας- Ναι Σάρα; Τι εγινε;
Σαρα- Καλά. Ο φίλος μου ο Ηλίας μου είπε να κάνεις πιο γρήγορα γιατί δεν έχουμε χρόνο.
Γυρνάει και με κοιτάει με ένα σοβαρό βλέμμα
Ηλιας- Σους! Μιλάω Σαρα! Κάνε λίγο ησυχία!
Χαχαχα! Με έπιασε σπαστικό γέλιο! Αχ δεν μπορώ θα κλάψω από τα γέλια!
Ηλιας- Σάρα γαμώτο! Προσπαθώ να μιλήσω!
Σαρα- Φτάνει πια το αστείο. Θα έρθεις να μου ανοίξεις την πόρτα ή οχι;
Ηλιας- Έχεις, δεν έχεις χέρια; Τζάμπα στα έδωσε ο θεος;!
Σαρα- Ηλία! Τελείωνε!
Γελάει και βγαίνει από το αμάξι. Έρχεται και ανοίγει την πόρτα.
Ηλιας- Περάστε δεσποινίς Σαρα.
Σαρα- Χαχα πολύ αστείο. Γελάσαμε. Ξαφνικά κρυώνω. Μάλλον θα είναι από το κρύο αστείο που είπες.
Δεν γέλασε καθόλου. Ξεκινήσαμε και σε όλη την διαδρομή ακούγαμε κενή μουσική στην διαπασών.
Φτάσαμε αλλά είχε πολύ κόσμο! Βλέπω τον Ηλία που κοιτάει Δεν θα και αριστερά για να βρει θέση.Ηλιας- Βρήκα! Ακολούθησε με!
Χωρίς πολλά πολλά τον ακολουθώ. Με πάει από βραχώδη μονοπάτια και ανεβαίνουμε σε ένα πολύ ψηλό σημείο. Από κάτω είναι θάλασσα.
YOU ARE READING
Σ'αγαπώ και δεν το ξέρεις
Fanfiction"Σιγά κορίτσι μου! Δεν βλέπεις μπροστά σου;" "Αντί να με βοηθήσεις να σηκωθώ, κάθεσαι και μου φωνάζεις;!" Από εδώ και πέρα θα τον φωνάζω > Έτσι ξεκινήσαμε. Είμαι η Σάρα και φέτος ξεκίνησα την τρίτη λυκείου. Έπεσα πάνω σε έναν ηλίθιο και μετά αυτός ο...