Koltukta yarı uyku yarı uyanıklık halinde uzanırken tanıdık bir sesle gözlerim aralandı.
"Kalk yerine yat hadi, burada uyuma."
"Rahat bırak beni Catarina." Dediğimde gülmüştü.
"Nasıl istersen."
Aniden jeton düşmüştü ve koltuktan ayaklanmıştım. Catarina gülümser bir yüzle bana bakıp kollarını açtı.
"Sessiz kardeşler başardı." Dediği anda ona sıkıca sarıldım ve o an sanki...
Sanki tekrar bir bütün olmuştuk.
O benim en önemli parçamdı.
"Sana bir şey olacak diye ödüm koptu güzelim." Dedim saçlarına dokunurken. "Üzgünüm, sana öyle davranmamalıydım. Hak etmedin, ikimiz de o şeyleri hak etmedik."
"Seni düşünerek yaptım her şeyi Mags, belki yolum yanlıştı ama seni düşündüm. Yemin ediyorum hiçbir kötü niyetim yoktu."
Yavaşça ondan uzaklaşıp yüzünü ellerim arasına aldım.
"Biliyorum, emin ol biliyorum."
O sıra odaya bizimkiler daldı. Ragnor alayla "Aşıklar kavuşmuş" diyerek bize sarıldı. Jace, Clary ve Matt de uzaktan ışık saçan gözlerle bizi izliyorlardı.
"Tamam hepiniz çıkın odadan, ben parabataim ile zaman geçireceğim biraz."
"Görüyorsunuz beyler bayanlar, istenmiyoruz." Diyerek herkesi odadan çıkardı Ragnor. Ben de Catarina'yı yatağa çekip yanıma uzanmasını sağladım.
"Konuşmadığımız zamanlar neler oldu hemen geniş özet istiyorum senden."
"Sanki Ragnor'dan filan öğrenmedin."
"Öğrenmiş olabilirim ama seninle sohbet etmeyi özledim."
"Bundan sonra bol bol sohbet ederiz, şimdi sadece yanına uzanmak istiyorum."
"Anlatmak istemiyorum diyorsun yani."
"Ah Cat, beni şu dünyada en iyi sen anlıyorsun."
...
"Kalk hadi kalk kalk kalk."
Matt'in aniden odaya girmesi ile gözlerimi zorlukla araladım.
"Neler oluyor?"
"Bugün sana dans etmeyi öğreteceğim kalk."
"Matt uykum var, başka zaman öğretsen olmaz mı?" Dedim kafamı yastığa gömerek.
"Hayır şimdi öğreteceğim çünkü gece dışarı çıkıyoruz ve benimle dans etmek zorundasın."
"Matt lütfen..." dememle beni yataktan çekip kaldırdı.
"İtiraz kabul etmiyorum. Ayrıca bugün bana bıçak atmayı öğreteceksin."
"Matt bak, daha yeni bir enkazın altından kalktım. Enstitü lideri bana ceza verecek ve kaderimin ne olacağını bekliyorum. Annem yüzüme bakmıyor ve sen gelmişsin bana dans etmeyi öğreteceğini söylüyorsun."
"Doğru anlamışsın." Dedi sırıtarak. "Tamam bak bugün dışarı çıkmayalım ama en azından bana bıçak atmayı öğretir misin? Dans olayını başka zaman da yaparız."
"Tamam bak o olur, şimdi çık odamdan. Kahvaltıdan sonra antrenman salonunda buluşuruz."
"Tamamdır ama geç kalma, beklemeyi sevmem."
"Anladık çık hadi dışarı."
...
Kahvaltıdan sonra Matt'le antrenman salonunda buluşmuştuk. Benden daha hazır gözüküyordu.