Bu bölümde evrenler arası geçiş olacak ve bizimkiler dizideki malec evrenine geçecekler.
Neyse iyi okumalar ♥♥
3. Kişi Anlatımı:
Sabah Magnus ve Alec gözlerini açtıklarında karşılarında Asmodeus'u bulmayı beklemiyorlardı.
"Selam gençler." Dedi Asmodeus gülerek. "Sizinle biraz oyun oynayalım mı?"
"Neler oluyor?" Dedi Alec doğrularak.
"Bir şey yok, sadece..." Asmodeus yavaşça elini salladı ve boyutun kapısı açıldı. "Sizi paralel bir boyuta yolluyorum. İyi eğlenceler."
Sonra birden ikisi kendilerini boyut kapısından geçerken buldular. Ve düştükleri yer...
Alec'in evine benziyordu.
Ama bazı farklar vardı.
İkisi öylece etrafı süzerken yan taraftan birisinin sesi doldu kulaklarına.
"Alec neredesin?"
İkisi gelen kişiye baktıkları zaman karşılarında bir adet Magnus gördüler.
Ama bu Magnus şey... değişik bir Magnus'tu ve kesinlikle gölge avcısına benzemiyordu.
"Upss... dün gece fazla içtim sanırım." Dedi Magnus gülerek. "Bu kafayı başka türlü yapamazdım."
*Bu kısımdan sonra Another World'deki Alec ve Magnus'un isimlerini ayırt etmek adına koyu yazacağım.*
"Vay canına" dedi Alec gülerek. "Sana benziyor ama fazla renkli."
"Siz gerçek misiniz?" Dedi Magnus şaşkınca ikisine yaklaşarak. Gözleri kendisine benzeyen ama vücudunda mühür olan adama takıldı. "Sen gölge avcısısın."
"Sen de büyücüsün." Dedi Magnus şaşkınca. "Havalı geldi birden."
Magnus uzanıp onun renkli saçlarına dokundu ve bunun üstüne Alec onu kendine çekti.
"Ve sen... sen de büyücüsün." Dedi Magnus şaşkınca büyücü Alec'e bakarak. "Gölge avcısı halini tercih ederim. Kesinlikle ve kesinlikle o halini tercih ederim."
"Magnus bana mı seslendin sen?" Alec salona girdiği zaman gördüğü şey karşısında ağzı beş karış açık kalmıştı. "Sanırım hala uykudayım ben."
"Hayır değilsin hayatım, onlar sanırım diğer boyuttan gelmişler ama neden geldikleri konusunda bir fikrim yok."
"Bizi Asmodeus gönderdi." Dedi Magnus göz devirerek. O adama gıcık oluyordu.
"Bekle, babam mı sizi buraya gönderdi?"
"Baban mı?" Alec ve Magnus şaşkınca birbirlerine baktılar. "Tanrım, o deli benim bu boyutta babam mıymış?"
"Diğer boyutta seni neden bu kadar sevdiği belli oldu." Dedi Alec gülerek. "Neyse babamı bulursak bizi geri yollayabilir."
"Robert'ın öyle bir şey yapabileceğini sanmıyorum." Dedi Magnus elini havada sallayarak. "Ayrıca o boyuttaki babanla bu boyuttaki baban aynı değildir eminim."
"Her neyse, Azazel'a nasıl ulaşırız?"
Bu sefer Alec ve Magnus şoka uğramışlardı.
"Baban Azazel mı?"
"Evet, onu tanıyor musun?" Dedi Alec Magnus'u süzerek.
"Tanıyorduk..." dedi Magnus kulağı ile oynarken. "Ölmeden önce."