Alec'in bacakları arasında oturmuş açtığı filmi izliyordum. Arada da bana uzattığı cipsi yiyordum.
Babama daha doğrusu amcama ait olan ve kiraladığımız eve gelmiştik, birazcık burada zaman geçirmek istiyorduk.
"Filmi beğendin mi?"
Kafamı sallayıp ona karşılık vermiştim. Sonrasında bana doğru bir cips uzattı.
Dudaklarımı uzatıp cipsi almaya çalıştım ama cipsi yavaşça benden uzaklaştırdı.
"Bu cipsi istiyorsan hak etmelisin." Dudakları arasına aldı cipsi ve dişleri arasında tutmaya başladı.
Kafamı geriye doğru çevirip dudaklarına cipsi almak için uzandım ama bunu yaptığım anda cipsi ağzına doğru çekip dudaklarıma hızlıca bir öpücük bıraktı.
"Eğleniyorsun değil mi?"
"Hem de aşırı eğleniyorum." Deyip dudaklarını yaladı ve sonradan arkadan belime sarılıp boynuma öpücükler bırakmaya başladı.
"Bırak da filmi izleyelim."
"Sen izle, ben seni öpmeye devam edeceğim."
Arkamdan bana sarılmış halde beni öperken filme nasıl odaklanabilirim?
"Aaa bak kız soyunuyor." Dedim dikkatini ekrana çekmek için ama o boynuma sesli öpücükler bırakmaya devam ediyordu.
"Erkek de soynuyor." Yok yine bakmıyor.
"Off filmdeki herkes soyunuyor."
"Yanlışlıkla porno mu açtık?" Demişti yüzünü kulağıma doğru çıkararak. Sonra filme bakıp kimsenin soyunmadığını görünce ayıplar gibi çık çıklamaya başladı. "Şuraya bak kimse soyunmuyor, sen soyun hadi."
Eli pantolon kemerime gittiğinde ellerini tutup onu engelledim.
"Filmi izlemeye devam etmek istiyorum."
"Sen izlemeye devam et, ben seni hiç rahatsız etmem." Elleri yavaşça kemerimi çözerken istemsizce gülmüştüm.
"Hiç rahatsız etmiyorsun cidden."
"Güzelim benim ellerim sihirlidir, dokunuşlarımı hissetmeyeceksin bile."
Kemerimi çekip alırken yavaş yavaş bacak aramı okşamaya başlamıştı.
"Cidden hiç hissetmiyorum(!)" Dedim imayla. Sonra seslice nefes verdim. "Devam et ama ben filmi izlemeye ara vermeyeceğim."
"Bakalım nereye kadar dayanacaksın."
Tişörtümü çekip çıkarırken bunu o denli yavaş yapmıştı ki delirecektim.
Filmi izlemeye devam etmek istemiyordum tabii ki, sadece onu sinir etmeye çalışıyordum.
Bu sefer elleri pantolomun fermuarını buldu, pantolon düğmemi çözmeden sadece fermuarı indirdi ve açığa çıkan o küçük alandan baksırımın üstünde parmağını gezdirmeye başladı.
Dişlerim arasından inlemiştim resmen. Düğmeyi neden açmadığını o an anladım, altımda oluşan o sertliğe rahat vermeyip baskı kurmak istiyordu.
Kendim düğmeyi açmaya yeltendiğim zaman elimi tuttu hızlıca.
"Sen filmini izle, öyle istemiştin değil mi?"
"Aç şu düğmeyi."
"Belki kibarca sorarsan açabilirim."
Parmağını daha çok baksırıma doğru bastırdı. Dudaklarımı sıkıp dilimi ısırmaya başladım.