Bu bölümün bir adı olsa eyvah düşüyorum olurdu ♥♥
Alec yanıma bir şişeyle geldiği zaman yatakta oturur pozisyona geçmiştim.
"Cidden bunu şimdi mi yapmak zorundayım? Yani... hazır hissediyor muyum emin değilim."
"Magnus, babama bunun için karşı geldiğimi biliyorsun." Diyerek yanıma oturdu.
"Aileme bile söylemedim henüz." Dedim dudak büzerek. "Catarina, Ragnor... hiçbiri bilmiyor."
"Magnus..." Alec yatağa oturduktan sonra elindeki şişeyi önüme bıraktı. "Bir karar ver. İçmeyeceksen hazır olana kadar bekleyeceğim."
Bir süre Alec'e baktım öylece.
Bu karar benim kararımdı. Başka kimsenin değil.
Bu yüzden hızlıca şişeyi elime aldım ve bekletmeden şişeyi kafama diktim.
Şişeyi tamamen içtikten sonra ona baktım öylece.
"Bir şey hissetmiyorum."
"Çünkü bu ilk aşamaydı. Şimdi ikinciye geçiyoruz. Bana stelini ver."
"Hey... bundan yüzde yüz emin misin?"
"Eminim, sen bana stelini ver."
Yandaki çekmeden stelimi çıkardım.
Steli eline aldıktan sonra bana baktı ve "Birazdan göreceğin şeyler seni korkutmasın lütfen." Deyip steli boynuna doğru çıkardı. "İstersen izleme."
"Ne yapacaksın? Alec ne yapacaksın?"
"Herkesin kolayca yapamayacağı bir şey. İzlemeni istemiyorum."
"İzleyeceğim." Dediğimde bir şey dememişti. Sonrasında boynundaki büyücü izinde küçük bir yara açtı ve akan kanı yavaşça stelin üstüne sürdü. Sonrasında steli diğer eline aldı.
"Bu biraz acıtacak." Deyip elini boynuna tekrar çıkardı ve bu sefer bir büyü yaparak yılanın çıldırmış gibi hareket etmesini sağladı.
"Napıyorsun?"
"Onu yakıyorum." Deyip dişlerini sıktı.
"Ne? Alec saçmalama."
Elini tutmaya çalıştım ama geri çekildi.
"Çıkması lazım." Deyip elini daha çok boynuna bastırdı ve bir çığlık attı. Sonrasında yılanın elinin içine yavaşça geldiğini gördüm.
Korkunçtu. Kanla kaplı küçük bir yılandı bu.
"Ne yapacaksın?"
"Sakin ol." Deyip yılanı elinde tuttu ve yavaşça steli yılanın üstüne getirdi. Yılan sakince stelin üstüne sarıldı ve saniyeler sonra cansız bir figür halinde stelin üstünde kaldı.
"Şimdi, sana bir mühür çizeceğim. Bu mühür ile ölümsüz olacaksın."
"Beni ölümsüz yapan şey o içirdiğin şey degil yani öyle mi?"
"O sadece ön hazırlık. Magnus, ölümsüz olman için ruhumdan bir parçaya ihtiyacın var ve bu sayede seni ölümsüz yapacağım. Ölümsüzlüğümü senle paylaşıyorum."
"Ne? Sen ciddi misin?"
Başını olumlu anlamda salladı.
"Tek yolu bu. Beni biraz güçsüz düşürecek hepsi bu."
"Peki bu mühür, herkes tarafından yapılabilir mi?"
"Sadece... cehennem prenslerinin oğulları tarafından yapılan bir şey. Bak bana kızacaksın ama... bunu Asmodeus'tan öğrendim. Başka çarem kalmamıştı.