Eve döndüğümüz zaman ben olaydan kaçabilmek için anında esniyor numarası yaptım ve kendimi yatağa bırakmaya çalıştım ama tabii Alec bunu yer mi?
Yemedi.
"Kaçışın yok Magnus." Demesiyle beni yatağa itip üstüme çıkması bir olmuştu.
"Bence... şey yapabiliriz..."
"Magnus ben bu günü beni yatağa kelepçeleyip öylece bıraktığın zamandan beri bekliyorum." Deyip bir büyü ile beni yatağa sabitlemişti. "Şimdi kapa çeneni." Yine bir büyü ile bileklerimi yatağa kelepçe ile bağladı.
"İntikamım acı olacak diyorsun yani..."
"Hem de bayağı acı olacak."
Takım elbisemin ceketini ve gömleğini parçalayarak üstümden çıkartırken adeta yutkunmuştum. Şu an cidden korkuyorum.
"Bence... şey bak ne diyecektim..."
Elini havada sallayıp ağzımı bağladığında gözlerim kocaman açıldı. Başımı hayır dercesine salladığımda gülmüştü.
"Başka yerlerini de bağlarım Magnus, benim canımı sıkma şu an."
Kendi üstündeki ceketi çıkartırken tam kasıklarıma oturmuştu ve bir yandan da hareket edip beni delirtiyordu.
"Magnus bir şey mi diyecektin?" Dedi gülerek. Gözlerimi kısıp ona baktığımda daha çok güldü. "Niye konuşmuyorsun, bir sorun mu var?"
Gömleğini yavaş yavaş çıkarırken onu öylece izlemeye başlamıştım. En azından anın tadını çıkarabilirdim.
"Gözlerini de bağlayayım mı?"
Kafamı hayır dercesine salladığımda bir parmağını bedenimde gezdirdi.
"Zaten sana yapacağım şeyleri görmeni istiyorum."
Seslice yutkunduğumda elini boynuma çıkardı ve adem elmama dokundu.
"Bu küçük şeyi ne kadar seviyorum bilmiyorsun." Deyip üstüme eğildi ve boynuma, adem elmamın üstüne, birkaç sert öpücük bıraktı.
Sonra tekrar kucağımda eski pozisyonuna dönmüştü.
Gömleğinin son iki düğmesini de açtı ve gömleği ölümcül bir yavaşlıkla çıkardı.
"İnsanları nasıl delirtmem gerektiğini iyi biliyorum değil mi? Merak etme ağzını birazdan açarım, inlemelerini duymak için."
Neden tecavüzcü gibi davranıyor şimdi bu?
Ben kaşındım.
Adama fantezi deyince gözleri dönüyor.
Magnus iki saniye her şeyi kenara bırak ve bunun az da olsa hoşuna gittiğini kabul et.
Hayır etmem.
Gerizekalısın.
"İç hesaplaşma mı yaşıyorsun?" Deyip ellerini göğüs uçlarıma çıkardı. "Bugün itiraf günü olsun o zaman." Deyip elleriyle bedenimi okşamaya başladı. "Seni ilk gördüğüm zamandan beri delirmiş gibi arzuluyorum."
Bu konuşan Alec mi?
"Bak benim belirli bir tipim yok Magnus, yani her tarza insan dikkatimi çekiyordu ama senle tanışınca anladım. Benim tipim senmişsin."
Elleri biraz aşağılara indi ve kasıklarımdan kalçasını çekip bacaklarıma oturdu. Bu sırada kemerimi çözmeye başlamıştı.
"Kabul ediyorum, başta seninle kedi-fare oyunu oynamak istemiştim. Seni elde edince de umrumda olmadan yoluma devam edecektim."