Geçen bölüm çok şerefsizlik yapmışım amk ben de kendime sinirliyim :((
Bu arada 70. Bölümde final yapacağım aşklarım ♥♥
Alec'ten:
Magnus ile çekildiğimiz birkaç fotoğrafa bakıp iç çektim. Sonrasında fotoğrafı komodinin üstünde bıraktım.
"Onunla konuşmalısın Alec, kendini ona anlatmalısın."
"Magnus beni dinlemeyecektir."
"Onu seviyorsun Alec." Diyerek yanıma oturdu Izzy. "İlk defa birisini seviyorsun, seni ilk defa böyle mutlu görüyorum."
"Onun kolunu kırdım Izzy."
"Onun kendini kabul etmesini sağladın, her zaman yanında oldun. Ona verebileceğin en güzel şeyi, sevgini verdin. Ara ara canını fazlaca yaktın kabul ediyorum ama onun yanında olmaktan hiç vazgeçmedin. Şimdi, o da senin karar ve tercihlerine saygı duymalı. Senin hayatın hakkında onu ilgilendiren tek şey senin ona vereceğin sevgi. Kendisi senin için ölümsüz olamıyor ama gelip senin ileriki hayatın için sana hesap sorabiliyor yani öyle mi?"
"Sen ne zamandır abine hak vermeye başladın?"
"Babamızı tanımıyor, istemediği bir şeyi yaptığımız zaman neler olduğunu da bilmiyor. Sen bunca şeye rağmen babama karşı onu korumuşsun ve sevgilin olduğunu da söylemişsin. Yalansız bir şekilde gerçekleri Magnus'a da anlatmışsın. O senin üstüne gelmiş, zaten bu konuda yeterince karışık şeyler hissediyorsun bir de onun senin üstüne gelmesi çok saçma. Olduğun kişiyi sevmeli, tercihlerin ne olursa olsun sevdiği kişi sen olacaksın. Kendisi aile baskısı yüzünden gay olduğunu bile kabul edememiş ve yıllarca bunu saklamış. Ailenin birisi üstünde nasıl etki yarattığını en iyi o bilmeli."
"Çok mantıklı konuşuyorsun." Dedim sinirle. "Hayır bana Magnus'u savun, haksız olduğumu ve onun canını bilerek yaktığımı söyle."
Izzy birden iki eliyle yüzümü kavramıştı.
"Benim tanıdığım Alec hiçbir şekilde bilerek sevdiği adamın canını yakmaz. Senin tek sorunun içindeki öfkeni hiçbir şekilde kontrol edememen. Karşında o an ben de olsam bana da zarar verirdin. Senin öfken Magnus'a değildi, sen bu öfke ile doğdun Alec. Bunu o kadar kolay aşamazsın."
Yanaklarına sulu birer öpücük bıraktı, sonrasında yavaşça ayaklandı.
"Onu çağır, onunla konuş sonra da sevişip olayı tatlıya bağlayın. Yoksa ikinizi de bacaklarından tavana asarım duydun mu beni?"
"Evet duydum. Seni seviyorum Izzy."
"Ben de seni seviyorum Alec."
...
Babam iksiri tamamlayıp bana getirmişti ve Magnus hakkında onaylamaz birkaç şey daha söyleyip gitmişti. Bense hızlıca Magnus'a mesaj atıp iksirin tamamlandığı söyledim.
Birazdan oraya gelirim yazmış mesajda. En azından gelecekmiş.
Şu halime bak, sevgilimle yüz yüze geleceğim için şükredecek hale geldim resmen.
Öylece beklerken sonunda kapı çalmıştı. Ayaklanıp hızlıca kapıyı açtım ve hiçbir anlam çıkaramadığım soğuk yüze baktım öylece.
"Geldiğin için teşekkürler." Dediğimde kendime bir küfür savurdum. Niye şimdi teşekkür etmiştim ki?
"Şu işi halledelim hemen gideceğim. İksir nerede?"
Elimi havada sallayıp iksiri elime getirdim.