Merhaba canlarım😊
Medyadaki şarkı; Can Kazaz - Bunca Yıl
İlk önce sessiz bir yere geçin ve şarkıyı açın. Sonra da okumaya başlayın.
Keyifli okumalar dilerim...🌺🌺🌺
Doktor Bey hastanın durumu kötüleşti. Hemen buraya gelmeniz gerek.
Hemşirenin söyledikleri saatlerdir bir tilki gibi beynimde sürekli dolanıp duruyordu. Durumu kötüleşmişti. Benim yüzünden kötüleşmişti. Benim yüzümden ölecekti. Aslında ölecek olmasına bu kadar kafayı takmamalıydım. Hatta sevinmeliydim belki de. Fakat olmuyordu işte. Aksine vicdan azabı duyuyordum. Tüm bunlara sebep olduğum için kendimi suçluyordum. Hayat ne kadar da tuhaftı ve bir o kadar da acımasızdı.Ameliyathaneye iki doktor ve üç hemşire girdi. Hemşirelerin ellerindeyse kutuya benzer değişik bir şey vardı. Bu da neydi böyle? Onunla ne yapacaklardı Serkan'a? Tam bu sırada telefonum çaldı. Akın baba arıyordu.
- Efendim, Akın baba. Nergis iyi mi?
-- İyi de nerelerdesin sen oğlum? Kız kaç saattir seni soruyor. Artık ne cevap vereceğimi şaşırıyorum.
- Lütfen Nergis'i idare et ve ona olanlardan bahsetme. Ameliyat bir bitsin hemen yanınıza geleceğim.
-- Ah, be oğlum. Ne diye kendi kafana göre iş yaparsın ki? Şuan Serkan'ın yerine sen de ameliyat masasında olabilirdin ya da...
- Akın baba bak iyiyim ben bir şeyim yok. Haydi düşünme bunları. Nergis de şüphelenmesin daha fazla.
Ameliyathaneden Deniz'in çıktığını görmemle sözlerimi devam ettim.
- Akın baba benim şimdi kapatmam lazım. Sonra sana tekrar ararım.
-- Tamam oğlum. Dikkat et kendine.
Cevap vermeden telefonu kapattım. Merakla ve bir o kadar da korkuyla Denize bakıyordum.
"Deniz, Serkan nasıl?"
"Zor bir ameliyattı. Fakat şanslıymış ki nakil hemen bulundu. Trafik kazasında ölen bir kadının kalbini taktık ona. Umarım uyum sağlar."
"Ya sağlamazsa?"
Çenesini kaşıyıp üzülerek yüzüme baktı. "Bunu üzülerek söylüyorum ki ölebilir. Dua edelim de uyum sağlasın. Neyse kimle konuşuyordun ben gelmeden önce?"
"Akın baba aramıştı."
Deniz omzumu sıvazlayıp konuşmaya başladı. "Haydi sen Akın amcanın yanına git. Senin bu dengesizliklerin yüzünden perişan oldu adamcağız. Serkan'ı dert etme. Ne kadar istemesem de sırf senin hatrın için her müsait olduğum zaman yanına uğrayacağım. Eğer ters giden bir şey olursa haber veririm sana."
"Sağ ol kardeşim. Ben senin hakkını nasıl öderim." dedim minnetle.
"Şşt, kardeşiz biz unuttun mu? Bir daha bana böyle bir cümle kurarsan kardeş falan dinlemem dilini keserim." dedi sahte bir öfkeyle.
Parmağımı ağzıma götürüp fermuarı kapatır gibi yaptım. "Sen de bu gidişle iyice katıl oldun başımıza." dedim gülerek.
O da bu hareketime gülmeye başlamıştı. "Haydi git. Akın amca ve yengem daha fazla merak etmesin. Valla yenge o kadar inatçı ve asi ki çekeceğin var yengeden. İstersen ben şimdiden sana piskolog doktor ayarlayayım, ileride lazım olur belki."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERGİS (TAMAMLANDI)
ActionO gece çığlık çığlığa bağırmıştı kız. Delicesine kurtarılmaya beklemişti. Fakat kimselere duyuramamıştı sesini. Sevdiği adam bile bu çığlığı, yalvarışı duymamıştı. Çaresizlikle teslim oldu. Artık onu kimse kurtaramazdı bu bataklıktan. Adam ona zorla...