Merhaba canlarım...
Medyadaki fotoğraf Melek'in giydiği elbise
Bölüm şarkısı; Adele -Set Fire To The Rain. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar...🌺 🌺 🌺
Bazen merak ediyorum. Ben bu Dünya'ya neden geldim acaba. Çevremde beni seven, bana değer veren kimse yokken neden doğmuştum? Sırf işkence çekmek için mi? Keşke... Keşke beni anlayan, seven birisi olsaydı. Bu yaşadıklarımdan kurtaran biri olsaydı.
"Melek hazırlanmadın mı daha?" dedi babam odama girerken ve işte yine başlamıştık. Bana bakıp kaşlarını çattı. "Kime diyorum ben? Birazdan gideceğiz sen hâlâ boş boş oturuyorsun."
"Sen git baba. Ben, ne seninle geleceğim ne de o kadınla tanışacağım. Annemden başkasını istemiyorum."
"Geleceksin, beni sinirlendirme. Ayrıca anneni de unut artık. O yok. Eğer gelmezsen seni zorla giydirir, dışarı çıkarırım. Belki başka şeylerde yaparım." dedi imalı imalı ve kapıyı çarpıp gitti. Çarpmanın etkisiyle duvardaki çerçeve düşmüş ve camı kırılmıştı. Çam kırıklarını elimin batmamasına dikkat ederek çerçevenin üzerinden temizledim. Fotoğrafta annemle birlikteydim. O anda aklıma fotoğrafta çekildiğimiz o güzel gün gelmişti. Tabi sonrasıda hep öyle güzel gitseydi keşke...
₪ ₪ ₪
~ 14 Yıl Önce ~
"Anne iyiki gelmişiz. Buradaki nergis çiçekleri çok güzel.""Senin de burayı seveceğini tahmin etmiştim." bir an gözlerini çiçeklerden ayırıp bana baktı. "Ben yanında olmasam bile sen yine gel olur mu kızım?"
"Neden yoksa beni bırakıp bir yere mi gideceksin?"
"Hayır tatlım, seni bırakır mıyım hiç? Öylesine söyledim." sustu. Nergis çiçeklerin bir tanesini koparıp kulağımın arkasına sıkıştırdı. "Böyle çok güzel oldun. Nedersin bir çekilelim mi?"
"Evet çok güzel olur da nasıl çekileceğiz?"
"Onun çözümünüde buldum. Sen bir dakika burada bekle, tamam mı?"
Tamam anlamında kafamı salladım. Annemde tekrar konuşmayıp karşımızdaki bankta oturanların yanına gitti. Aradan bir kaç dakika geçmişti ki annem o kişilerle birlikte benim yanıma geldi.
"Merhaba, Nergis. Benim adım Selin. Annenle iş arkadışıyız." Anneme bakıp, " Gerçektende kızın çok tatlı. Fotoğraftaki resim net olmadığı için pek anlayamamıştım. Neyse ben sizi daha fazla oyalamayayım fotoğrafınızı çekeyim." dedi kadın sevinçle.
"Ah, tabi." durdu. Fotoğraf makinasını o kadına verip " Ortaya bastığınızda fotoğraf çeker."
Selin teyze annemin dediklerini hızla yapmış ve annemle benim hemen güzel bir pozunu yakalamıştı.
" Çok güzel çıktınız. Umarım ileride benim de senin gibi tatlı bir kızım olur."
" Bir gün o da olur Selin. Tekrardan teşekkürler."
" Lafı bile olmaz.Neyse ben gideyim artık. İyi günler."
~ İki Saat Sonra ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERGİS (TAMAMLANDI)
AksiyonO gece çığlık çığlığa bağırmıştı kız. Delicesine kurtarılmaya beklemişti. Fakat kimselere duyuramamıştı sesini. Sevdiği adam bile bu çığlığı, yalvarışı duymamıştı. Çaresizlikle teslim oldu. Artık onu kimse kurtaramazdı bu bataklıktan. Adam ona zorla...