⚡ÖFKE⚡

1.5K 70 5
                                    


Bölüm şarkısı; Sheena Easton- For Eyes Only. Bu aralar sınavlarım olduğu için bölümü geç yazdım. Umarım beğenmişsiniz. Hepinize iyi okumalar...




🌺 🌺 🌺



Birinin beni gıdıklamasıyla güzeller güzeli uykuma veda etmek zorunda kaldım. Gözlerimi açmamla karşımda etrafa sahte gülücükler saçan Ceren'i bulmam bir oldu. Onun burada ne işi vardı ya? Yoksa ben hâlâ rüya mı görüyordum? Emin olmak için gözlerimi bir kaç kez kırptım. Hayır rüya falan değildi. Gerçekten de Ceren'di. Karşımda oturmuş pişmiş kelle gibi sırıtıyordu ve bir yandan da elindeki çerçeveye bakıyordu. Hem de annemle çekildiğimiz fotoğrafa.Yataktan hızla doğrulup hemen elindeki çerçeveyi aldım. Bu Ceren denilen kadın artık çok fazla oluyordu ya. İzinsiz odama girdiği yetmiyormuş gibi bir de eşyalarımı karıştırıyordu.

"Ne işin var senin burada?" sesim öyle yüksek çıkmıştı ki ben bile şaşırmıştım. Fakat bu durum Ceren'in umrunda bile değildi.

"Aa! Hiç yakıştıramadım sana bu sözleri Melek. İnsan annesiyle böyle mi konuşur?"

"Ne annesi ya..." durup derin bir nefes aldım. Yoksa birazdan sinirden kadının boğazına yapışabilirdim. "Bana bak babamı kandıra bilirsin ama beni asla. Sen o yollardan giderken ben o yoldan dönüyordum bile."

"Ben sizi niye kandırayım ki kızım?" bir de kızım diyordu. Sabır ver Allah'ım. "Neyse sen giyin sonrada aşağıya gel, seni bekliyoruz. Fırından sıcak simit aldım. Keyifle kahvaltı yapar sonrada birlikte alışverişe gideriz."

"Size afiyet olsun ben yemeyeceğim."

Koluma dokunup "Melek yapma böyle. Ne güzel ailecek kahvaltı edeceğiz işte."

Kolumu hızla çekip "Sakın bir daha bana dokunma. Sen buna aile mi diyorsun?" tam konucakken engel oldum. "Lütfen odamdan defolup gider misin."


Kapıdan çıkacağı sırada tekrar bana baktı. "Bir gün sen de baban gibi beni seveceksin ve bana anne diyeceksin. İşte o günü sabırsızlıkla bekliyorum." sonrada cevap vermemi beklemeden çıkıp gitti. Off! Manyak kadın aklı sıra bana iyi davranarak annemin yerine geçeciğini sanıyor. Çok beklersin. Sen ancak başka kadınların yerine geçersin annemin değil. Neyse en iyisi yataktan kalkmak, Ceren yüzünden uyku falan kalmamıştı bende.

Yarım saat sonra giyinip aşağıya indim. Mutfaktan tam geçecektim ki babam seslendi. Sıkıntıyla nefes verip ona baktım. Ceren denilen aptal kadın babamın yanına oturmuş ve o benim dercesine elini tutmuştu. Görende sanacak evde başka bir kadın daha var.

"Melek nereye gidiyorsun?"

Aklımdan ne kadar 'Cehennemin dibine gidiyorum, gelecek misin?' diye geçsede sustum ve saçımı tepeden toplamaya başladım.

"Sana diyorum nereye gidiyorsun? "

Sıkıntılı bir nefes vererek "Dışarı çıkacağım. Bu evin havası kaçtı bir anda."

Bu cevabım üzerine yine kaşlarını çatmıştı. "Melek düzgün konuş annenle!" dedi gür çıkan sesiyle.

"Hayatım sakin ol. Kız evde durmaktan bunalmış belli ki. Biraz hava almak ona iyi gelecektir." dedi Ceren hafif dokunuşlarla babamın yüzünü okşayarak. Suç olmayacağını bilsem bu kadını bir solukta öldürürdüm ya neyse.

NERGİS (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin