Bölüm şarkısı; Seafret-Wildfire Hepinize İyi Okumalar 😉😊
~ Burkay'dan ~
Gözlerimi açacağım sırada bir ses duydum.
"Lütfen aç gözlerini artık. Seni çok özledim. Bu kadar uyumak yetmez mi?"
Bu Nergis'in sesi miydi, yoksa ben hâlâ rüyada mıydım? Hayır kesinlikle ben rüyadaydım. Çünkü Nergis niye bana böyle desin ki ?
Benden hiç bir tepki göstermeyince kafasını göğsüme yasladı. Aradan birkaç dakika geçmemişti ki hastane kazağımın tam göğüs kısmında bir ıslaklık oluşmuştu. Yoksa ağlıyor muydu? İyi de neden? Gözlerimi açtım. Nergis bana yaslanmış ağlıyordu.
"Biraz önce ne dedin sen?" Doğru duymuştum fakat yine de dediklerinden emin olmam gerekiyordu. Bu soruyu sormamla bir şaşırmış ve bana bakmıştı. Ağlamaktan gözleri kızarmıstı.
Kapının aniden açılmasıyla Nergis beni sarılmayı bırakıp uzaklaştı. Onun uzaklaşmasıyla çiçek gibi kokan o güzel kokusu bir zaman sonra havaya karıştı. İçimden söylenerek gelen kişiye baktım. Ne güzel şimdi kapı aniden açılmasaydı biz hâlâ bu güzel anın tadını çıkarıyor olacaktık. Gelen kişi Deniz'di. Hâlâ onun nasıl doktor olduğuna hayret ediyordum.
"Sanırım yanlış zaman da geldim.İsterseniz ben birazdan geleyim." dedi imalı imalı. Bir yandan da bıyıkaltından gülüyordu Deniz. Nergis'e baktım. Yanakları elma gibi kızarmaya başlamıştı. Yoksa Deniz'in bu sözlerinden utanmış mıydı? Bu durum ne kadar komik gelse de dışa vurmadım.
"Aynen öyle yaptın kardeşim. Sen çocukken de böyleydin. İnsanların müsait olmadığı zamanlarda çat kapı gelirdin. Sen..." dememle Nergis sözümü kesip dirseğiyle benim koluma vurdu.Onun vurmasıyla bir canım yanmış gibi yaparak yüzümü buruşturdum. "Ahh!.. Ne yapıyorsun ya? Canım acıdı."
"Oh! Az bile yaptım. Sen dua et dikişlerine vurmadım."
"Sakin olun çifte kumrular." demesiyle ikimizde Deniz'e baktık. Tam bir şey diyecekken Nergis benden önce davrandı.
"Biz... yani ben. Yani Burkay ile ben arkadaşız sadece." Ah bu kız utanınca ne kadar da tatlı oluyordu.
"Tabi canım kesin öyledir. Neyse bu arada ben Burkay'ın arkadaşı Deniz." dedi Serkan elini Nergis'e uzatarak.
"Ben de Melek."
Deniz tam bir şey söyleyecekken Nergis'in telefonu çalmıştı. Müsaade isteyip hemen dışarı çıktı. Acaba kim aramıştı? Yüzündeki ifadeye bakılırsa biraz sinirlenmiş gibiydi. Aradan bir dakika geçmemişti ki Nergis hızla odaya girdi. Biraz önceki neşeli yüzü solmuş ve gözleri dolmuştu. "Ne oldu? Kötü bir haber mi geldi?"
"Ben... Ben..." durup nefes alıp verdikten sonra tekrar devam etti sözlerine. "Benim gitmem lazım. Yarın sabah tekrar gelirim. Bir şey olursa beni arayın olur mu?"
"Melek istersen seni bırakayım gideceğin yere." dedi Deniz harekete geçerek.
"Hayır, gerek yok." deyip tek kelime etmemize izin vermeden bir fırtına hızıyla çıkıp gitti. Nergis'e kim aramıştı ki? Onun gözlerinin dolmasına ne sebep olmuştu?
"Oğlum nerden buldun bu kızı. Ben kırk yıl arasam bulamazdım böylesini." benim ona dinlemediğini anlayınca kolumu dürtükledi. "Oğlum kime diyorum ben?"
Kafamdaki düşüncelere atarak "Efendim." dedim.
"Sen uçmuşsun. Bir gün bana senin bir kız için hayallere daldığını söyleseler hayatta inanmazdım."
"Kızım yanında da böyle konuşma. Aramızda bir şey yok daha. Hem sen benimle dalga geçeceğine kendine bir kız bulmaya bak. Babamdan duyduğum kadarıyla Sultan teyze sana kız arıyormuş."
"Aman ben senin gibi değilim. Her gün ayrı kızlarla takılmak varken niye tek bir kıza bağlı kalayım ki. Hem Akın amca da az değil. Hemen haberleri size yetiştirmiş bakıyorum da." dedi gülerek. Doktor olmasına rağmen çocukluğundaki tüm bu serserilikleri hâlâ bırakamamıştı.Tam bir şey söyliyeceğim sırada Deniz'in telefonu çaldı. Bana bakıp "Sanırım acil bir durum var. Gitmem lazım. Sonra tekrar uğrarım. Tekrardan geçmiş olsun kardeşim." dedi tam gidecekken tekrar bana baktı. "Bu arada bir daha seni böyle görürsem iyileştirmem ona göre. Hepimizi çok korkuttun."
"Emredersiniz doktor bey. Bir dahakinde önceden bir doktor ayarlarım." dememle gülmeye başladı.Telefonu tekrar çalınca ciddi bir tavra dönüp "Bugünlerde işimden hep alıkoyuyorsun.Senin yüzünden bir gün hastaneden kovursam benden çekeceğin var. Ona göre. Neyse ben kaçtım. Melek'e ve Akın amcama selam söylersin." cevap vermemi beklemeden hızla odadan çıktı.
🌺 🌺 🌺
Ve bölüm sonu. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. İyi Akşamlar canlarım 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NERGİS (TAMAMLANDI)
ActionO gece çığlık çığlığa bağırmıştı kız. Delicesine kurtarılmaya beklemişti. Fakat kimselere duyuramamıştı sesini. Sevdiği adam bile bu çığlığı, yalvarışı duymamıştı. Çaresizlikle teslim oldu. Artık onu kimse kurtaramazdı bu bataklıktan. Adam ona zorla...