||Pekné tetovanie||

14.1K 735 44
                                    

,,Povedala som ti, aby si sa prestal pýtať, dopekla ! Už toho mám dosť, jasné ? Neviem nič !"

Akonáhle som zo svojej izby počula Sierru, nezostávalo mi nič iné, len sa postaviť z postele, otvoriť dvere a ísť dole.

Čo by som v podstate robiť ani nemusela. Už dávno si otvára dvere sama. Rovnako aj Russell a nerobí im problém robiť čokoľvek domáce, čo robia aj doma.

Neraz videli Jonasa iba v trenkách alebo neraz videli mamu iba v spodnom prádle.

Raz mu Sierra otvorila dvere na záchode. Zatiaľčo to matke nevadilo, Jonas proti tomu bojoval. Ale akonáhle zistil, že to nemá žiadnu cenu, že moji najlepší kamaráti sú trochu iní, nechal tak to tak a radšej si už dáva pozor ako chodí po dome.

Nechal to tak hlavne preto, pretože dom, v ktorom žije už štyri roky, nepatrí jemu, ale matke.

,,Prečo si nezoberieš menší kus ? Dopekla, Sell, mám ženské, musíš mi dať väčší kus !"

Akonáhle som vošla do kuchyne, hlasný smiech opustil moje ústa.
Obaja sedeli chrbtom ku mne a hádali sa o posledné dva kúsky koláčov.

A zatiaľčo Russell bol ako vždy štýlovo oblečení a upravený, Sierra mala blonďavé vlasy strapaté, na sebe mala modré pyžamo so vzorom a na nohách nechutné, obrie papučky.

Keďže vedela, že môj nevlastný brat je gay, nemalo zmysel, aby sa kvôli nemu upravovala.

,,Max.. povedz mu, že keď ma žena ženské, nie je dobré, aby sa muž správal ako kretén."

Russell sa ku mne otočil a hnedé , nahnevé oči zabodol do tých mojich.

,,Povedz svojej kamarátke, ktorá ma, mimochodom, na sebe sestrino pyžamo, že viem, aké je to, keď ma ženské. Rovnako ako viem, aké to je, keď ich máš ty. A taktiež jej povedz, že dbám na to, aby nevyzerala ako obrí zemiak, ktorý sa pripravuje na zimu, jasné ?"

Zasmiala som sa a vkročila dnu. Ich doťahovanie trvá už od škôlky a ak by som nevedela, že je Russell gay, myslela by som si, že ju šialene miluje.

Sierra od neho odvrátila tvár, natiahla sa po menší koláč a nadurdene si z neho odhryzla. Neuniklo mi, že  pyžamo, ktoré zobrala mladšej sestre, je jej malé.

,,Keby som vedela ako debilne sa zachováš, nepozvala by som ťa," zamrmlala a znova si odhryzla.

S Russellom sme sa na seba pozreli a vypukli do smiechu.

Chcela som jej povedať, že nemôže zabúdať na to, kde bývam, keď zrazu do kuchyne vošiel Hunter alebo, dopekla, kto to je. A neviem, kto z nás troch zadržal dych skôr a na dlhšie.

Všetci traja sme sledovali ako spotený a iba v krátkych teplákoch kráča ku chladničke. Sebavedomo, ladne, totálne ležérne a ako si vyberá mlieko. Sledovali sme, ako pije z fľaše, ako sa mu pri tom hýbe ohryzok a ako natiahol druhú ruku, aby si z čela zotrel pot.

Bolo to, sakra, také vzrušujúce a tak pekelne sexi, až som sa bála, že rovnako ako to mlieko tieklo dolu jeho krkom, ja budem tiecť na podlahu.

,,Pekné tetovanie," ozval sa bez dychu Russell a ja so Sierrou sme vrhli pohľad na jeho tetovanie.

Mal ich veľa, ale narážal iba na jedno konkrétne.

Adonis, keďže neviem jeho meno, odtiahol fľašu od svojich oh sakra plných a tak pekelne krásnych pier, z ktorých sa vám šmykajú nohavičky, na krátky moment sa zahľadel na svoje rameno a potom sa pozrel na Russella. Jemne nadvihol bradu  a pomaly dopekla, úplne bez akejkoľvek chyby, naňho žmurkol.

Myslím, že nakoniec sa roztiekol Russell, ktorého telo sa zošmykla so stoličky.

Adonis sa chystal odísť, keď v polke cesty ku mne otočil hlavu. Jeho šedé oči, z ktorých totálne stvrdnete a dokonca sa vám zastaví krvný obeh a tlak, zasekol do mojich a ja som sa bála, aby mi z úst nevyšiel ďalší vzdych, po ktorom si bude Sierra myslieť, že sa robím. Totiž, ruky si mala pod stolom.

,,Naozaj máš čudných priateľov."

A potom jednoducho odkráčal preč. S pekelne dobrým zadkom, vlniacimi svalami, opelenou pokožkou a tým debilným tetovaním, ktorým vraví, že je gay.

Sierra zavrčala a natiahla sa, aby po ňom mohla hodiť svoj koláč. Nanešťastie ho nezasiahla, ale domom sa ozval tlmený, hĺboky a totálne bez zákona mužný smiech.

,,Ten debil povedal práve čo ? Sakra, Max, povedz mi, že mu za to môžem nakopať riť !"

Nezmohla som sa ani na jedno jediné slovo a pozerala sa na strapatú, neupravenú Sierru, ktorá ma pyžamo od sestry a červeného od vzrušenia Russella, ktorý je hotový z toho, že naňho môj nevlastný brat žmurkol.

A dopekla ja ? Potrebujem nové nohavičky !

Nevlastný brat √Where stories live. Discover now