,,Čo tak nájsť niekoho, vďaka komu naňho zabudneš ?"
Nadvihnem obočie a odpijem si z vína. Vidím to tak, že dnes, buď ja alebo obe, vypijeme všetky naše zásoby. Horšie ako urobiť to, je fakt, že ich toľko ani nie je.
,,Myslela som, že po dvoch fľašiach bude tvoj rozum, tvoje rozmýšľanie, na správnom mieste. Ja neviem.. že povieš niečo ako "mám nápad, poďme za ním, chytíme mu vtáka, natiahneme ho a potom pustíme, nech mu sám vrazí." Toto.. toto povie snáď každý. Čakám viac a ty si schopná mi dať viac."
Pretočí oči, odpije si a keď položí svoje telo pod vankúše a zavrie oči, môžem s istotou povedať, že je niekde úplne inde a ako dnešná a jediná adeptka stojí za prd.
Je na susedovom lone a užíva si ten pocit viac ako je zdravé. Pretože, ježiši, ten hlupák ani nezaklope, aby sa uistili, že je jej žena, tam dole, úplne v poriadku. Pretože podľa toho, čo Violet povedala, nemá malého kamaráta.
,,Pozri, k čomu by také niečo bolo ? Obe vieme, že takého niečoho by si schopná nebola. Na pobavenie je to dobré, to áno, ale na čo ťa kŕmiť niečím, čo do teba vôbec nejde ? Sama vieš, čo je pre teba najlepšie. Naopak, čo si myslím, že je pre teba najlepšie, je nájsť si niekoho, kto ti pomôže zabudnúť na Pána kokotného."
Odpijem a vnímam len polovicu toho, čo mi hovorí. Obe ležíme ako tie hlúpe tašky a nemám chuť odbehnúť si na záchod. Akoby to, čo vycikám, bude znamenať, že sa zo mňa odplaví aj alkohol.
,,Je to automatické, chápeš ? Nájsť si niekoho, vďaka čomu zabudneme na konkrétnu osobu. V tomto hlúpom svete to už hádam inak ani nejde. Je to otrepaná fráza a používa sa aj cez to, že na konkrétnu osobu sa jednoducho zabudnúť nedá. Nie len, že tým spôsobom ubližijeme sebe, ale aj dotyčnému, s ktorým chodíme. Začneme porovnávať a tým ničomu nepomôžeme. Zostaneme zaseknutý vo vzťahu, za ktorú bojuje len jedna osoba, ktorá nemá ani šajnu, že je zneužívaná. A potom, keď sa s nami rozíde so zlomením srdcom, nechápeme a sme nahnevaný. A potom, keď sa posunie ďalalej a vidíme, že je osoba šťastná, sme tí zlomení my a nedostaneme sa s ďalšej osoby. Je to týranie, Violet."
Odpijem si znova, cítiac, že ešte niekoľko, možno len jeden pohár a bude mi tak moc zle, až upadnem do kómy. Samozrejme, hneď po tom, čo sa tak šialene vyvraciam, až sa za seba budem hanbiť.
Lenže kašľať na to. Alkohol je cesta, ktorá mi ukazuje, že idem správnym smerom.
,,Hej ty, si mŕtva ? Pretože mlčíš."
Violet vydá zvuk a namiesto, aby som si vydýchla, pretože je nažive, znova si odpijem, cítiac, že sa chovám ako ženská, na ktorú sa vykašľal celý svet.
Mala by som si, čo ja viem.. vyrobiť voodoo bábiku s menom Holder a uvaliť kliatbu, vďaka ktorej mu na čele navrie obrí penis.
Lenže nájdu sa ženy, ktoré sa potešia a ešte sa ocitne v knihe rekordov s názvom "najzaujímavejšie penisy," alebo ocenenie za skvelých ľudí.
A tie ženy sa s ním budú pýšiť, fotiť sa s ním na Instagram a, ježiši, som trápna.
,,Ja len.. dopekla, vo víne nie je pravda. Vo víne sú slzy. Bože, ty ženská, ktorú klamal chlap, rozrevala si ma."
Až po tom, čo to povedala, som si uvedomila, že robím presne to isté.
,,My, hlúpi ľudia, hľadáme ľahké cesty, pritom si neuvedomujeme, že si ich len sťažujeme a predĺžujeme. Bolí ma zrazu tak moc srdce, že ja neviem.. chcem sa utopiť v alkohole. Aj keď mám pocit, že alkohol ma utopil skôr ako som ho začala piť. Chcem lásku, Max. Chcem lásku, ale zároveň sa jej bojím. Chcem muža, ktorý je majetnícky, tvrdý, ale zároveň jemný a presne ten typ, ktorý na mňa nedá dopustiť ani po tom, čo mu začnem nadávať za to, aký hlupák je a aký veľký nádor je. Chcem takého, ale viem, že takéto nenájdem, ale tá predstava stojí za to a nebudem sklamaná, ak takého nenájdem. Chceme veci a robíme veci, ktoré sú mimo kontroly a to všetko.. bolí ma z toho žalúdok. Nechcem vzťah, ale bože, Maxin, chcem ho. Bojím sa však, ježiši, viem, že sa opakujem, ale to ten alkohol a moje ústa idú rýchlejšie ako dokážem rozmýšľať. Chcem vzťah, ale v každom dávaš danej osobe niečo nové a zároveň niečo staré. Nie je to vyčerpávajúce ? Opakovať stále tie isté veci, milovať na novo.. je to sračka. Ale presne po nej túžime."
Stopnem ju s tým, že do nej hodím vankúš. Skutočne hovorila príliš rýchlo, pohár v ruke sa triasol a plakala čoraz viac. A neplakala sama. Rozplakala aj mňa.
Mali sme nadávať Holderovi, smiať sa na ňom a vymýšľať vraždy. Namiesto toho si navzájom ubližijeme a dostávame depky.
,,Ty a ja. Pôjdeme do klubu, kde sa zabavíme, jasné ? Vytrieme každé mladé dievča, ktoré je vymaľované ako filcka a zo žalúdka jej trčí kvantum mužských pohlavných orgánov."
Pozrie na mňa. Najradšej by spala alebo otvorila svoju dušu, prípadne víno, ale toto všetko.. za všetko môžu muži aj cez to, že tie špiny sme my ženy.
,,Pôjdeme do Adonisu. Ja ukážem Holderovi, za aké hovno stojí a že klamstvá strácajú ľudí a ty ukážeš všetkým mužom, že ty si tá, ktorá si ich môže vyberať množstvo, nie oni teba a ukážeš im, čo skutočne hľadáš. A ukážeme aj Kanovi, že je to len sráč, ktorý si v skutočnosti nedokáže poradiť so ženami."
Viem, že príbeh niekoho sklamal, ale už vydržte. Dlho už nepotrvá.
YOU ARE READING
Nevlastný brat √
Romance,,Holder, prosím, prestaň plakať." Bolelo ma z toho srdce. Nikdy by mi nenapadlo, že uvidím a budem počuť Holdera plakať. Ale to je presne to. Nikdy nevieme, kedy nás zmôžu pocity, ktoré v sebe máme. ,,Ráno odchádzam späť domov."