,,Kde máš auto ?"
S roztraseným prstom som ukázala na červenú krásku, ktorá patrí Kanovi a dúfala, veľmi dúfala, že akonáhle naštartujem, hodí sa pod kolesá a zomrie.
Stačilo pár minút, pár posraných minút a môj svet sa scvrkol a bojazlivo sa začal triasť, pripravený na kruté dni.
Myšlienky, neustále myslenie naňho a predstavy ma zabijú, preto dúfam, že to skutočne urobí a ja tak budem mať dôvod na dýchanie, ukľudnenie srdca a prestanem sa konečne triasť.
,,Tvoja matka si zmyslela, že bude fajn, ak ti kúpi šrot a radšej vrazí všetky peniaze do toho malého smrada ?"
Čo ?
Čo ?
Hm ?Nasala som do seba vzduch a nepočítala do desiatich. Malý zmrd ? Jediný malý zmrd je jeho.. oh, vlastne nie. Rozhodne nie je malý.
No skôr ako som si mohla zastať malého Dava, Violet sa rozosmiala.
,,Maxine rozbila svoje auto hneď prvý deň, čo ho dostala. Doteraz ho spláca, a to už sú tri roky. Je to jej priateľa."
Znova sa hlasno rozosmiala. Nemôžem sa jej čudovať. Bola pritom, keď sa to stalo. Radosť z nového auta pominula hneď, ako som si doň nasadla.
Jediné šťastie bolo, že Violet stála vonku a kamerovala. Inak by sme narazili spoločne a v nemocnici sa ocitli vedľa seba. Ale ráno by sa zobudila len jedna. Vankúšom by rozdrvila moju tvár.
,,Frajera ?"
Spýtal sa Holder a hneď po tom, čo som odomkla auto, otvoril ho a Violet uložil na zadné sedadlo.
Kanovi by sa určite nepáčilo, keby zistil alebo videl, že sa Holder dotýka/dotýkal jeho krásky. Vybuchol by od zlosti alebo by rovno dostal porážku.
Chystala som sa pokrútiť hlavou, ale nakoniec sa nič nestalo. Nech si myslí, že ho mám. Nesnažím sa mu zlomiť srdce ani nič podobné. Netúžim ho nahnevať a už vôbec nechcem, aby si myslel, že sex som mala naposledy s ním.
Čo je, bohužiaľ, pravda a zo mňa sa rovno môže stať mníška s túžbou po jednom chlapi, ktorý je, dopekla, mojím bratom. Asi ťažko by sa zo mňa stala mníška. Pravdepodobne by ma rovno poliali kyselinou alebo by do mňa naliali savo, aby sa moje srdce. očistilo
,,Volá sa Kane !"
Zakričala zo zadného sedadla moja príšerná, najlepšia kamarátka a znova sa rozosmiala. V jej hlave musel urobiť alkohol riadnu šarapatu. Nikdy sa nesmiala nad hlúposťami. Občas je veľmi ťažké ju rozosmiať.
Holder sa zasmial a neveriacky pokrútil hlavou. Následne však zmĺkol a tvrdo sa mi zadíval do očí. Tak tvrdo, až ma zaštípali oči.
Panebože, myslím, že mi stvrdli bradavky a moja vagína sa zľakla a následne túžobne zavrčala jeho smerom.
,,Počkať. Kane. To hovno, ktoré sa emocionálne zlomilo po tom, čo som mu vrazil ?"
Oh.
Dnes sa ráno sa mu nepostavil alebo čo ? Oťažel mu vták a zmyslel si, že bude fajn, ak sa bude správať ako totálne hlúpy kocúr, ktorý nevie, kde je jeho miesto ?Skôr ako som si mohla Kana ubrániť, keďže to bolo úplne inak, ozvala sa znova Violet, ktorá prestrčila hlavu von oknom.
,,Musíme ísť dnu, Maxine. Majiteľ je skutočne ten najkrajší muž na celom svete a ja ho musím pretiahnuť. Znásilniť ho. Prosím," zamrnčala a zadívala sa do mojich očí ako šteňa, ktoré túži po pozornosti, jedle a trochu pomazlenia.
,,Vlez dnu a zmĺkni," povedal Holder a jemne sa dotkol jej tváre a zatlačil ju dozadu. Jej telo dopadlo naspäť na zadné sedadlo, čo ju rozosmialo, ale následne nahnevane zamrnčala a kopla do dverí.
,,A to som vás chcela zoznámiť. Zaslúžiš si veľké hovno, Golder !"
Holder zavrčal, zdrapil ma za lakeť, otvoril dvere na strane spolujazdca a kruto ma posadil dnu.
,,Čo to, dopek.."
Nemala som šancu dopovedať. Zatvoril dvere tak drsne a hlasno, až som sa musela prikrčiť a poslať Kanovi telepatickú ospravedlňujúcu správu.,,Správaš sa ako totálne hovado. Vidíme sa po piatich rokoch, strčíš moju najlepšiu kamarátku surovo do auta, následne mňa a teraz si bez dovolenia dovolíš sadnúť na miesto šoféra ? Pomotala ti nejaká suka hlavu ?!"
Mlčal. Hodnú chvíľu mlčal. A nakoniec, keď prehovoril, veľmi tvrdo, kruto a bez emócií, niečo vo mne vybuchlo. Možno vnútornosti.
,,Áno."
Pokračovania mi nikdy nešli.
Nerátam B&J, C&B, L&A, F&B. To je niečo iné.
YOU ARE READING
Nevlastný brat √
Romance,,Holder, prosím, prestaň plakať." Bolelo ma z toho srdce. Nikdy by mi nenapadlo, že uvidím a budem počuť Holdera plakať. Ale to je presne to. Nikdy nevieme, kedy nás zmôžu pocity, ktoré v sebe máme. ,,Ráno odchádzam späť domov."