||Oh, teba poznám !||

7K 491 23
                                    

Akonáhle sme vstúpili do klubu, mala som pocit, že nastal moment, kedy môžem povedať, že hlúpejší nápad moja hlava nevyprodukovala. A tých hlúpych nápadov bolo že sakra veľa.

Avšak, akonáhle sa Violet začala hýbať ako opitý štyridsiatnik pár sekúnd pred porážkou, uvedomila som si, že tak hrozne ako ona tancuje, môj nápad nemôže byť horší. A takto tancujem aj ja, pravdepodobne ma z klietky bude vyťahovať sloboda zvierat alebo kňaz, ktorý  ma jednou rukou bude vyťahovať, prípadne špliechať svätenou vodou a druhou volať najlepšiemu exorcistovi.

,,Dúfam, že nedopadnem ako naposledy," zakričala mi do ucha počas toho ako ešte stále tancovala a nemôžem si vybaviť moment, kedy naposledy som ju videla tancovať triezvu.

,,Pokoj, dievča. Inak nás vyhodia skôr ako si stihneš sadnúť na barovú stoličku alebo ukázať prostredník veľkému chlapíkovi, ktorému si minulý týždeň dala riadne zabrať."

Violet sa zasmiala, ale vedela som, že niekde hĺbke sa jej črevá boja pohnúť v momente, kedy sa pohnú jej nohy.

Pretože ak naseriete veľkého chlapa, nečakajte, že vás pohladká po hlave a urobí vám palacinky s farebnými lentilkami.
Hlavne, ak je to vyhadzovač. Tí vedia byť skutočne dravci, ktorí vám pošliapu aj mozgy, ak sa im bude zdať, že váš mozog stojí za viac ako vy.

,,No do preplnenej riti !"

Skôr ako som mohla zareagovať, Violetina ruka zdrapila tú moju a surovo ma potiahla k sebe. Na to, koľko váži, má síl viac ako ja. A to je už čo povedať, keďže posledné roky bez maminho varenia vyzerám ako preplnená chladnička v Macdonalde.

,,Je tu Kane !"

Moje oči ho ihneď začali hľadať a ja som si na krátky moment pripadala ako stredoškoláčka, na ktorú sa vykašľal partner a ona, spoločne s jej najlepšou kamarátkou, začnú panikáriť, prepalovať ho pohľadom, začnú ohovárať jeho spoločníčku a budú komentovať jej vzhľad a všetko okolo nej, prípadne použijú pár pohárov či fliaš, ktoré im na tvári spraví poriadny zmätok alebo rovno explóziu škaredoti.

,,Možno ak nebudeme dýchať, neuvidí nás," ozvala sa Violet, ktorá sa ešte stále dívala jej smerom, ale boky kašlali na nejakého zasratého Kanea a pohupovali sa v rytme hudby ďalej.

Nechápavo som sa zamračila a znova sa pozrela jej smerom. Mávla rukou a zadržiavala smiech.

,,Žartujem. Alebo skôr.. uťahujem si zo situácie. Raz mi Kane povedal, že podľa môjho dychu vie rozoznať, koho vtáka som mala naposledy. Tiež žartoval. Pretože, povedzme si úprimne, koľko vtákov som videla a mala možnosť vidieť ? Môj ksicht je ako prepichnutý kondóm."

Opäť som sa nechápavo zamračila a popravde, hovorila tak rýchlo, že som nemala šancu všetko zachytávať. A myslím, mám pocit, že môžem byť len rada.

,,Veď vieš.. nikto ma nepoužije, pretože hrozí nebezpečenstvo."

Neveriacky som pokrútila hlavou a chytila ju za ruku tentoraz ja. Pri bare stál Holder a aj cez to, že môj žalúdok sa topil, umieral a srdce hopsalo ako nadopované energeťákom, nastal moment spýtať sa ho presne to, čo ma už niekoľko dni pekne obžiera. A môj plán, ak to môžem nazvať tak, súvisí práve s ním.

Takže som pokarhala svoju nebezpečnú cestu tam dole, pretože ak ho uvidí ona, nedopadne to práve podľa mojich predstáv a utopí sa v rozkoši, ktorú Holder vytvorí.

Začali sme kráčať k nemu a aj cez to, že Violet nevie o ničom, je skvelá kamarátka a kráčala za mnou ako psíček, ktorý očakáva, že ho pohľadím a dám mu napiť. Lenže Violet je druh psa, za ktorého druh vody budem pravdepodobne celý mesiac na sáčkovej polievke s párkami.

V jednej knižke som čítala, že dôležité je nepripúšťať si nič. Aj cez to, že sa moje celé vnútro aj telo ide zblázniť a vnútorosti sa chovajú ako opice v zoologickej záhrade, totálne nahnevané a hladné, vešajúc sa všade, kam sa dá, snažím sa byť pokojná a brať to tak ako to je.

Je tu. Bodka.
Nič to neznamená.
Všetko je dávno preč.
Treba sa správať normálne.

,,Oh, teba poznám !"

Skríkla Violet a akonáhle sa otočil, zabudla som, o čom som viedla mozgovú konverzáciu. Pretože, dopekla, moje nohavičky tancujú v klietke, moje srdce prestalo biť a nohy začali páliť od toho ako moc túži byť okolo jeho svalnatého tela.


Nevlastný brat √Where stories live. Discover now