||Pomsta||

9.8K 583 17
                                    

Dúfam, že váš život je omnoho, ale omnoho lepší. A že dnešný deň bol pre vás ešte lepší.

Hneď po tom, čo som musela stráviť celý deň bez spodného prádla- znova v pyžame- v škole, napadla ma myšlienku, ktorú sa z hlavy nedala len tak ľahko vystaviť.

Nedokázala som sa prestať usmievať. Russell so Sierrou nechápali, čo sa so mnou deje, ale ešte nebol čas zasvätiť ich.

Nebol ani dôvod hnevať sa na nich. Ak by ma nenechali pred mojim domom, a ak by nezmizli tak rýchlo ako sa vytratí alkohol na sedí alkoholikov, neprišla by som na skvelú pomstu.

A v mojej hlave vyzerala tak skvelo, ako skvelo vyzerá Adonis. Úplne presne.

A keď som napísala Sierre smsku, aby prišla k nám a priniesla svoju ružovú farbu, vôbec neváhala. Jej ženský zmysel jej určite niečo napovedal.

,,Už tam nie je veľa, čo si, myslím, bude úplne stačiť."

Úsmev jej z pier neschádzal rovnako ako mne. Sierrina ružová farba padla vhod. Ak by jej jeden deň neruplo v bedni a nerozhodla sa, že potrebuje zmenu, musela by som utratiť pár peňazí za novú farbu.

,,Je teraz doma ?"

Pokrútila som nadšene hlavou a hneď po tom, čo otvorila dvere, prekĺzli sme z mojej izby rovno na chodbu.

Od nadšenia mi skákalo celé nadšenie a radosť sa ma poháňala vpred rovnako ako adrenalín.

Sierra vôbec nezostávala. Mala som pocit, že sa pridala hlavne preto, pretože je inak orientovaný a tak na ňom nemohla vyskúšať svoj bizardný šarm a flirtovanie.

Akonáhle otvorila dvere od jeho izby, zastala medzi dverami. Moje srdce sa rozbúchalo. Tak bolestivo, až sa moja radosť a adrenalín narazili a splasli ako mužské sebavedomie.

Čakala som na najhoršie, keď sa zrazu Sierra pohla dopredu a následne hodila svoje telo na posteľ.

,,Zbláznila si sa ?!" Zvierskla som, ale mierne potichu. Ak by nás pristihla mama, otvorila by si víno a celé ho vypila. Vedela by totiž, že nič pekné neplánujeme alebo sa nechystáme upratať mu izbu. A taktiež by vedela, čo by hrozilo, ak by nás načapal.

,,Prepáč. Keď som vstúpila do tejto izby, môj nos zacítil jeho skvelú vôňu, rannú erekciu a predstavila som si, ako sa promenáduje nahý. A toto je jediná možnosť, kedy sa môžem dostať do jeho postele. Vieš veľmi dobre, že ženy si sem nevodí. Takto si môžem predstavovať, že Boh plodnosti nám práve teraz plodí deti."

Zasmiala som sa, ale nebol čas, aby sa moje telo pripojilo k nej. Nebol čas ani na fantazírovanie. Mohol kedykoľvek prísť.

Chytila som ju za ruku a vytiahla  hore. Avšak, niečo vo mne mi vravelo, že Sierra je skutočne v predstavách s Holderom. Na posteli, na jeho stolíku, ktorý predtým patril mne, v sprche, ktorá tiež patrila mne. Aspoň koberec a návliečky mal iné.

Pohla som sa s ňou do kúpeľne. A snažila sa potlačiť fakt, že nedávno sa sprchoval. A keďže ľudia sa nesprchujú oblečení, bolo ťažké nemyslieť na jeho nahé telo.

Sierra zhlboka nasala vôňu jeho vone a napokon slastne vydýchla. Kiežby som to mohla všetko robiť aj ja. Lenže nemôžem. Je to môj nevlastný brat.

,,Myslíš, že mu môžem ukradnúť mydlo ? Dokážeš si vôbec predstaviť, kde to mydlo všade bolo ?"

Pozerala sa na mňa vážne, no v očiach mala vruženie a jej obočie ma nabádalo rozmýšľať, kde všade to mydlo mohlo byt.

,,Tak strašne by som chcela byť tým mydlom," zamrnčala a niečo vo mne mi vravelo, že ak jej ho čím skôr nevytrhnem, buď ho naozaj ukradne alebo sa k nemu začne túliť.

,,Sierra, panebože, pokarhaj svoje hormóny. Si ako ženská, ktorá bola zavretá vo väzení na niekoľko rokov a zrazu, z ničoho nič, sa rozhodli, že ju pustia. A ona sa rozhodla, že bude fajn, tak pre začiatok, povedala si, že to nebude preháňať, že sa urobí pri pomyslení na mydlo len kvôli tomu, že ním kĺzal po svojom nahom tele."

Hneď po tom, čo som jej to povedala, moje telo sa pri tej predstave naježilo. Okej, byť jeho mydlom fakt nie je zlý nápad.

Sierra sa natiahla po jeho šampón a následne mi ho podala. 

Zničiť jeho strapaté, tmavé háro ?
Dopekla, jeho vlasy ho robia tým bohom, ktorým je.

Lenže on nešiel do školy bez spodného prádla. Ten fakt ma znova vytočil a skôr než som sa sama mohla nazdať, nastriekala som do tuby ružovú farbu.

Veľmi som sa snažila , aby bola kapitola dobrá. Veľmi..

Nevlastný brat √Where stories live. Discover now