||pracovný stôl||

8.4K 515 22
                                    

Akonáhle vďačne zavzdychal, môj vzdych následoval ten jeho a Holder sa do nášho spleteného bozku široko usmial.

Pôsobilo to tak chlapčensky a dôverne, bolo v tom niečo silné a zároveň jemné, až som musela zaknučať a nemala som ďaleko od toho, aby som sa rozplakala aj cez to, že nastala chvíľa, kedy sa to ani to v najmenšom nehodilo.

Po piatich rokoch cítiť jeho pery, to teplo a jazyk.. dopekla, nikdy som sa netriasla viac. Nikdy som sa necítila tak pekelne zúfalo, menej svoja a menej inde ako v mojom tele.

Holder sa jemne odtiahol a palcom mi prešiel po líci. Ešte jemnejšie ako je vôbec možné. Na to, aký silný a mužný je, je to až neuveriteľné.

,,Poklad, ty plačeš ?"

Až po jeho otázke som si uvedomila, že je tomu skutočne tak. Pretože ak by som musela udržať ten nátlak a všetky tie pocity, odviezli by ma buť do blázninca alebo márnice.

Zistila som, že môžem byť silná, emancipovaná žena, ktorá vychováva mačky, žije iba na vínach a myslí si, že chlapov nepotrebuje, ale som príšerne slabá, ak sa jedná o muža, po ktorom túži srdce a celá moja duša.

Pokrútila som hlavou a chystala sa si utrieť slzy, ale Holder ma zdrapil za vlasy a potiahol k sebe tak prudko, až moje prsia narazili do jeho hrude a o pár sekúnd sa jeho pery dotkli mojich, dávajúc mi vedieť, že vie, prečo plačem.

Jeho bozky dávajú vedieť, že presne vie, čo cítim a presne preto ma bozkáva.

Jeho jazyk sa do mňa ponáral tak hlboko, až môj rozkrok pálil a žiadal, aby bol cítiť tam, kde žiada. Aby s ním klesal po celom tele až dole a hral so stredom tak živo, akoby pil vodu po týždňoch bez nej. Aby ním robil presne to, čo so svojím vtákom pred piatimi rokmi.

Bolo ťažké, veľmi ťažké myslieť na niečo iné. V jeho blízkosti sa scvrákal aj obor aj bosorka, ktorá  túžila len po tom, aby ho premenila na niečo odporné len preto, aby sa naňho nemusela dívať a nebola nadržaná zakaždým, keď ho zahliadne.

Chytila som ho za tvár vediac, že ak nebudem mať viac, ak nedostanem viac, kúpim si vibrátor jeho veľkosti a budem sa tváriť, že je to presne jeho vták. Živý a pulzujúci.

Túžila som, aby si ma napichol na seba, chytal sa každého kúsku môjho tela tak tvrdo, ako len tvrdý jeho vták môže vo mne byť.

Správam sa ako nadržané zviera, ale presne tak sa cítim. Lenže ak ste mali v živote len jeden jediný sex a to pred pár rokmi a chlap, ktorý vám ho ukázal sa nedávno objaví, je prirodzené, že tak budem reagovať.

A akonáhle sa dotkol môjho zadku a naše rozkroky sa spojili, všetko sa zbehlo príliš rýchlo.

Vnímala som len jeho napuchnuté pery, strapaté vlasy, ktoré som ťahala tak silno, až vrčal a zakaždým, keď som ho potiahla, jeho vták do mňa vnikol rovnako tvrdo ako silno ho moje prsty ťahali.

Tak tvrdo a pekelne živo, až sa všetky bunky v mojom tele triasli zarovno mojím telom.

Vnímala som celú jeho dĺžku, teplo, dlhé prsty tvrdo obmotané okolo môjho krku a chlad pracovného stolu.

Cítila som hrýzance, ktorými mi obsypal celý krk aj ramená.

Dostatočne som vnímala všetko, ale akoby som všetko pozorovala len zdiaľky a nebola do toho vôbec zapojená.

A akonáhle mi priložil svoju ruku na ústa a díval sa mi do očí tvrdým pohľadom, jeho tvár bola  ako divé, nadržané zviera, ktorému tečie pot po celej tvári a hlasno zavrčal, urobila som sa.

Nemohla som inak, nedokázala som to vydržať a bolo to prísliš rýchlo, ale celé moje vnútro bojovalo príliš dlho.

Avšak, Holder nezostával a pre mňa to bolo to najkrajšie a najsilnejšie, čo môže byť. Pretože pocit, že nemôže vydržať rovnako ako ja, je, dopekla, niečo neuveriteľné.

Nevlastný brat √Where stories live. Discover now