V klube je veľa ľudí, čomu sa človek nemôže čudovať. Vyzerá to ako klub pre štetky, ale také, čo nepoznajú veľa vtákov. Cúdne, povedala by som. A láka to aj mužov, pretože tam, kde sú ženy, tam sú aj oni a muži zvyčajne chodia do štetinca.
Čo búri, je fakt, že je tu viac žien a dievčat ako mužov. Nehľadiac na tom, že muži dávno už nie sú tí, čo toľko pijú.
Denver.
Barman s hlasom, ktorým môže čítať erotické príbehy, sa stal objektom pre moje zívanie. Nie v tom zmysle, že ma nudí, ale hneď mám chuť ísť spať a ponoriť sa do sna, v ktorom mi ukáže, čoho je schopný.Ak tu nie sú kvôli Holderovi, ak nikde nie je v dosahu, je jasné, kvôli komu prišli.
A ak chcem jeho šéfa nahnevať, najlepšie to budem tým, že sa zapletiem s niekým, koho Holder platí.
A síce vyzerám ako kapesník a on diamant, protiklady sa priťahujú a dôležitejšie ako vzhľad je to, čo ženy vyžaruje.
,,Vieš, čo je nefér ?"
Skríkne mi Violet do ucha a zároveň v predklone a ústami pri mojom uchu, sa pokúša odpiť si z pohára.
Zasmejem, možno to bol alkohol, pretože zacítil parťáka, ktorý skončí v žalúdku a čakám, čo povie.
,,Dopekla, zabudla som. Môže človek v mojom veku tak rýchlo zabúdať ? Alkohol mi mal pracovať, nie ? Nemal by ležať, keď ma prácu. V podstate mu platím za to, aby som sa zabávala. To mi pripomína.. oh, aha, kašľať na to, už ma napadlo, čo som chcela povedať," skríkne šťastná a dopije pohár. Zasmejem a pohľadom zletím na Denvera.
Díval sa na mňa tak intenzívne a zároveň tak skúmavo, až sa mi prevracial žalúdok. Pamätal si ma, to je jasné. A síce nie som zadychaná ako prvýkrát, som pripitá, čo mu príde zábavné. Ale zároveň všetká sranda ide bokom, pretože je jasné, že ak budem chcieť, ukáže mi, čo nosí v nohaviciach.
,,No, myslím, že je nefér to, že jednoducho.. okej, myslím, že je nefér to, že.."
Začne nezmyselne brblať a ja viem, že ak nezačneme tancovať, moja najlepšia kamarátka ovracia celý stôl a pôjdu von pľúca, čreva a hádam aj rebrá.
,,Je neférové, že niektoré ženy sa cítia sexi a iné nesexi. Hlavne tie, čo sú fakt kus. Ja viem, viem, ide o sebavedomie. Ale nezáleží tak od druhého ako o to, že si ho dodávame my, nie ? Sme pekne oblečené, viac sexi, ale pripadáme si ako štetky. A čo potom tie, čo sú naozaj štetky ? Nemali by sme im kradnúť to oslovenie, nie ? Je to zákerné. Kradneme niečo, čo nie je naše. Mohli by nám za to vyšklbať vlasy," povie mi vážne a ešte vážnejšie sa tvári.
Nepoviem nič, pretože akonáhle by som začala, naša konverzácia by nemala koniec a náš spoločný zámer štart.
Odtiahnem ju na parket a začneme hneď tancovať. Vieme sa obe baviť aj bez alkoholu, ale akonáhle máme niečo v sebe, naše tancovanie vyzerá lepšie, uvoľnenejšie a dopekla, myslím si, že aj pekelne zvyšujúco sexi.
Trvá to dlho. Obe začneme pomaly triezvieť, príšerne sa potiť a menej sa usmievať. Je to už len únava a začínam cítiť, že ak si hneď nesadnem, zložím sa na zem.
Nakloním sa k Violet, keď ju zrazu niekto chytí za ruku a potiahne k sebe.
,,Čo to kur.. Corry !"
Skríkne prekvapene a on strčí do muža, ktorý stojí vedľa nej a má ruku položenú na jej zadku. Kde sa zobrala, dopekla ?,,Ideme preč," povie tvrdo a pozrie jej do očí ešte tvrdšie, za čo, keby som Violet, ho vybozkávam. Vyzerá ako nahnevá Boh, ktorý si túži držať svoju ženu mino pozornosti druhých.
,,Nejdem s tebou nikam. Odíť. Ty aj tvoj White !"
Corry zavrčí a síce vidím, že Violet má čo robiť, aby sa mu nehodila okolo krku, zakročím.
,,Nemáš právo jej rozkazovať. Nebuď ako hladné zviera, ktoré má dojem, že je teraz presne to, čo chceš."
Chcem vyznieť hnusne, ale namiesto toho vyzniem pripito, za čo ma Corry vysmeje. Jeho smiech je hlboký a príjemno chlapčenský. Presne taký, ktorý vám paralyzuje celé telo a máte chuť si jeho smiech použiť ako zvonenie, budík a možno aj zvonček.
,,Poďme, obe."
Druhou rukou, voľnou, chytí mňa a skôr ako nás obe môže vytiahnuť von, Corry je zastavený.
Žiadna päsť, facka, nič. Len slová. Nie príliš nahnevané, ale za to silné, pokojné a príkazové.
,,Mal som dojem, že si mal inú spoločnosť."
Corry sa otočí a jeho oči stmavnú.
,,Choď do riti, Denver. Choď tam skôr ako ti vrazím. Tentoraz tu tvoj skurvený bratranc nebude."
Denver sa zasmeje, pohlaď hodí na mňa a prekríži si ruky na prsiach. Pána, chcem byť jeho tričkom.
,,Zdá sa, že ti nevymaľoval ksicht dostatočne veľa. Nie je z tých, ktorý sa bijú, ale keď už, chlap vždy vyzerá ako zasratá omaľovánka."
Corry stisne sánku tak tvrdo, až ma zabolí tá moja a vyskočí dopredu, ale Violet, ktorá bola rýchlejšia, sa dotkne jeho hrudníka a on, dopekla, sa ukľudní tak rýchlo, až to nie je možné.
,,Nech ti ide o človek, obe sú moje. Obe, jasné ? Otoč svoju zasratú riť, Denver a zmier sa s tým, že nech už chceš ktorúkoľvek, jedna je moja a druhá je tej, ktorá je moja."
Oh.
Ak sa teraz Violet neroztopí, urobím to ja. Pretože moje srdce sa stislo a to ani nebol vo mne a nie som doňho zbláznená.,,Možno by sa mala vyjadriť Maxin, nie ? Čo ty, Max ?"
Otočím sa prekvapene k nemu. Pretože, sakra, doteraz som si len myslela, že si plní svoje barmanské povinnosti, aj keď som si istá, že raz by tu mal namiesto neho stáť Sbskár.
,,Kurva, Maxin, neopováš sa prehovoriť," zaznie hlas a moje vnútro sa scvrkne a ja sa zrazu zacítim previnilá.
,,Rodina je znova v hre, čo ?"
ozve sa posmešne Corry a ja mne v tom momente zomrie srdce.
ESTÁS LEYENDO
Nevlastný brat √
Romance,,Holder, prosím, prestaň plakať." Bolelo ma z toho srdce. Nikdy by mi nenapadlo, že uvidím a budem počuť Holdera plakať. Ale to je presne to. Nikdy nevieme, kedy nás zmôžu pocity, ktoré v sebe máme. ,,Ráno odchádzam späť domov."