||Čože?||

5.7K 444 45
                                    

SLOVÁ, KTORÉ MÔŽETE PRESKOČIŤ.
Len slová, ktoré potrebujú ísť von a pocit, že si to niekto prečíta, stojí za viac ako písanie do poznámok.
Som ten typ, ktorý čaká/očakáva, že ten svoj typ pre seba, nenájde na internete. A ak sa nájde, je to ten typ z piatkového večera, zapadá medzi kamarátov, ktorí majú oblečené skoro to isté čo on a má za sebou pár pohárikov. Nečakám nič veľké, žiadne padnutie na kolená alebo široký úsmev, z ktorého sa mi roztiasú kolená alebo sa dokonca zlepú dokopy. Nerobí to zo mňa prehnane romantickú ženu, ktorá po takom zúfalom type prahne a škúli všade, kam vojde, aby postrehla každý náznak. Možno mám v sebe len staromódneho ducha, ktorý čaká, že sa nájde niekto taký a keď sa nájde, moje celé vnútro sa zblázni a budem schopná skákať aj z mláky do mláky bosá a kričať do neba. Jednoducho spoznám niekoho, kto sa náhodne pristaví, pozdraví a začne konverzáciu. Chcem veľa, cítim, že áno, ale cítim, že nie som beznádejný prípad, ktorý sa zásadne drží toho, po čom túži. Nebudem sklamaná, pretože žijeme vo svete, ktorý sme si vytvorili sami. Beriem to, čo je, aj keď majú mnohí dojem, že vyzerám ako niekto, kto sa nechce viazať. Prepáč. Nevedela som, že musím byť ja tá, ktorá sa musí hádzať, vypisovať, dotýkať sa ťa a dokazovať ti, že bez teba nedokážem vydržať, ak to tak nie je. Netúžim mať chalana. Netúžim byť ani sama, ale dokážem žiť sama so sebou. Na veci, akékoľvek druhu, sa čaká. Prichádzajú buť pomaly alebo príliš rýchlo. Nenapíšem, že na dobré sa čakať oplatí. Napíšem len to, že čo má prísť, jednoducho príde. Neviem.. je mi mizerne z pocitu, že chalani, ktorí by sa mali venovať iným veciam, sa venujú veciam, ktoré sú pre život nepotrebné. Tik tok alebo čokoľvek to je, prečo ? Prečo chalani robia videá, hrajú sa na tvrdých, keď vôbec nie sú a záleží im tak moc na móde a obliekajú sa podľa toho, čo letí ? Nemali by toto nechať na nás- na ženy ? Áno, možno skutočne budím dojem, že som staromódna a neprebudila sa z čias, kedy som sa ja v štrnástich začala učiť preskakovať ploty a natáčala si vibrarorom vlasy, pretože som si myslela, že je to kulma, vôbec si nevedomá toho, že je to vec, ktorá sa musí strčiť do zástrčky. Pritom nie som natoľko stará, aby sa moje vnútro mohlo cítiť staromódne. Iní by povedali, že mám viac rozumu, iní, že som hlúpa, pretože jednoducho tak to je a prídem hlúpa práve tým, ktorý chodili s Tiktok fuckerboyom. Doteraz som nevedela, čo je Fuckerboy ani Tiktok. Veci sa učím ako slepá a hluchá. Dopekla, veď ja som ani nevidela, čo je Highliter. Každou novou vecou, sa tlačím do úzadia. Dáva mi to pocit, že každou tou vecou sa radím medzi ostatných a akonáhle sa ustránim, hupnem do svojej bubliny, kde sa mi žije omnoho lepšie. Na videá, ktoré fičia, prídem až omnoho neskôr alebo moja mladšia sestra pozerá ako nemôžem vedieť o čo sa jedná. To, ako žijem a v čom žijem, tam sa mám dobre. Toto všetko ma núti mať úplne iné požiadavky. Sakra, veď ja som ani nevidela, čo je Tinder. Mám sa skvele a pohybujem sa medzi ľuďmi, ktorí, rovnako ako ja, tiež nemajú šajnu, čo fičí, čo sa nosí, aké videá idú, aké slovíčka sa používajú. Nejde o to, že sme dospelí a vyrastali o pár stotin dozadu. Ide o to, že.. nie, nenapíšem, že máme iné hodnoty. Nenapíšem, že nám záleží na niečom inom. Aj keď úprimne, áno, je to tak. Nevidím do hláv iným ľuďom a vôbec.. čo ja môžem vedieť, však ? Nebudem sa tu hrať na dobráka a odcuzovať iného. Je v poriadku to, čo robíš, ak máš dojem, že ťa to robí šťastnou, cítiš sa za to v poriadku a spokojne. Toto je len môj názor. Bodka. Len si myslím, že nám veci, nepotrebné veci, mažu mozgy a tým sa strácame do ničoty, v ktorej čoskoro všetci vykapeme. Len si skutočne myslím, že muži by sa mali pochlapiť. Každý deň žijeme vo vojne. A každým dňom nám polícia alebo vojaci dávajú vedieť, že sú hovná, ktoré už k ničomu buť nepomôžu alebo nás ľudí majú dosť.
Končím.
Ktokoľvek sa sem dostal a má iný názor, nádych. Každý máme ten svoj.

,,Čože ?"

Okej. Viem, že to nie je práve to, čo mám povedať alebo to, čo chce muž počuť hneď po tom, čo prizná, že vás miluje.

Nevlastný brat √Where stories live. Discover now