||Kane||

9.4K 612 38
                                    

Sierra na druhej strane bláznivo tancovala s chlapcom, ktorý mal nohavice tak nízko posadené, až som sa bála, že zakaždým, keď skočí, o centimetr sa zošuchnú dole. A pohľad by rozhodne nestál za to.

Vlasy ulizané alebo mokré, neviem, sveter pravdepodobne zobral otcovi a sklíčka hrubšie ako rám.

Neodcudzujem. To je to posledné, čo chcem robiť alebo by som robila. Lenže nedalo sa pozerať na krásnu Sierru so štýlovým oblečením a na chalana, ktorý nevie, čo robí na párty a vyzerá, že práve vyšiel z počítačovej hry.

A Russell ? Našiel si pekného, veľmi pekného chalana a majú sa k sebe tak blízko ako len dá. Nie je ani priestor na nadýchnutie alebo na malý špendlík.

Dívajú sa jeden druhému do očí, nič okolo ich nezaujímajú a tancujú na štýl robota, ale stále bez kontaktu na okolie.

A ja ? Sediaca na schodisku, triezva a nuda ma uspáva. Komu sa kedy podarilo zaspať na párty ? Ak by som teraz zaspala, všetci naokolo by si mysleli, že ma zmohol alkohol. Vyzerala by som pravdepodobne v očiach veľmi rebelsky, vzhľadom k tomu, že na párty vôbec nechodím.

,,Tvoj brat je úplný skvelý. Panebože, to by si mala vidieť !"

Po mojom boku sa z ničoho nič objavilo natešené dievča, ktorej úsmev bol rovnako natešený a taký široký, ako šťastne vyzerala ona. A jej vzrušenie sa nedalo prehliadnuť.

Nech už robil čo robil kdekoľvek, nemala som zaujímem vidieť to. Alebo nech to robil s čímkoľvek. Nič prospešné to byť nemohlo.

Pokrútila som hlavou a síce sa na krátky moment zatvárila nechápavo a následne smutne, ale rozhodla sa nestrácať so mnou čas.

Zaumienila si, že bude skvelé, ak svojho brata uvidím v tom, čo mu ide najlepšie a bude ešte radšej, ak to uvidím prostredníctvom nej, ale zvážila, že stojím za totálne hovno.

Hneď po tom, čo odišla, unavene som vydýchla a postavila sa. Hádam že nebude nikomu vadiť, ak odídem. Russellovi ani Sierre rozhodne nie. Tí zabudli, že sa poznajú navzájom, nie ešte spomenúť si na to, že im ešte niekto chýba.

Vykročila som ku dverám zrovna, keď sa niekoho ruky obmotali okolo tých mojich.

Šokovane som vykríkla, pripravená vraziť komukoľvek. Lenže smiech, ktorý vyšiel z dotyčného, bol taký známy, aký známy môže byť známy. Nelogicky logické.

,,Pusti ma, Kane."

Cítila som, ako pokrútil hlavou a keďže moje nohy stále niekoľko centimetrov nad zemou a on ma držal okolo pása, nerobilo mu problém kráčať so mnou preč od dverí.

,,Celý večer sa nudíš a ja to tak rozodne nenechám. Ty a ja si zatancujeme. A v tejto chvíli mi je úplne jedno, že odmietaš mňa aj moju existenciu."

Keďže to bola pravda, bolo mi ľúto ho znova odmietnuť. Jeden tanec predsa ešte nikoho nezabil. A možno áno, čo ja o tom môžem vedieť ? Kľudne na niekoho mohol padnúť obrovský reprák alebo sa ex priateľka rozhodla, že bude fajn, ak svojho bývalého podreže.

,,Jeden tanec. Sľubujem," zašepkal mi nežne do ucha a ja som prikývla, stále mysliac na vraždy, ktoré sa mohli stať na párty.

Kane by ma nikdy nezabil. Na to je moc jemný, milý a priateľský. Zabiť by som mohla jedine ja. Ale to by sa nikdy nestalo, pretože už od malého dieťaťa mi chýbali gule. Stačí, keď sa mi nechtiac zlomí necht alebo ma Sierra potiahne za vlas.

A hlavne, aj cez to, aký Kane je, nikdy by nedovilil, aby umrel vďaka mne. A vôbec nezáleží na tom, že je do mňa zaľúbený. Pretože, prirodzene, mohol by, ak mi to urobilo radosť.

Ide o to, že Kane je svalnatý a vie sa biť. Neraz to už komukoľvek natrel. Pôsobí milo a priateľsky, ale ak niekto uráža jeho priateľov alebo blízkeho, páni, máte pocit, že biť ho učil Sylvester Stallone.

A hlavne, chráni si to, čo je jeho.
Preto, keď ma položil na zem a chytil ma okolo pása, vôbec som sa nesnažila zmiznúť. Práve naopak. Jeho úsmev s jamkou ma  donútili, aby som okolo jeho krku obmotala svoje ruky.

,,A budem mlčať, aby si pokračovala v tanci."

Lenže zrazu som vôbec nechcela, aby mlčal a aby to bol len jeden tanec. Niečo vo mne mi vravelo, že za to môže môj nový, mizerný nevlastný brat.

Nie, nešlo o to, aby som ho vytočila alebo niečo podobné. Bolo mi to fuk. Stačí vidieť jeho krásu a telo a vy netúžite po ničom inom, len po partnerovi, koho môžete mať a kto vám bude dávať lásku, nehu a všetko ostatné. Chcete byť jeducho milovaná a cítiť všetko, čo cítite v Adonisovej prítomnosti.

,,Rob všetko, čo si predtým chcel a rob všetko, čo robil zvyčajne, aby som si ťa všímala."

A skôr než som sa mohla nazdať, pobozkal ma.

Nevlastný brat √Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang