XXXI.

3.4K 278 27
                                    

Pain but I wont let it turn into hate. No I wont let it change me. Never losing sight of the one I keep inside. Now, I know it, yeah, I know it.

To nic. To jenom Shawn vydal novou písničku a já se z toho pořád ještě nějak nedostala. A to jí vydal ve čtvrtek a je neděle #lol

Pusťte si ji - Shawn Mendes ft Khalid - Youth ♥♥

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pusťte si ji - Shawn Mendes ft Khalid - Youth ♥♥

Inu, mám pocit, že jsem tu o den dřív, ale nějak se v tom vydávání ztrácím, takže vlastně nevim #nevadí. Tak prostě jen 

 Tak prostě jen 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Zírala jsem na matku a pěstmi pevně svírala Willovu košili. Nastala ukázková chvíle toho, kdy prostě nevíte, co máte dělat. Všichni stáli a zírali. Těkali pohledem mezi mnou a matkou. Měla bych začít vyšilovat, měla bych začít hystericky brečet, ale já? Já jen zírala a nemohla se pohnout.

„Ro," zašeptal mi Will do vlasů. Podívala jsem se na něho. V tváři měl rozprostřený soucitný výraz a jemně mě pohladil po tváři.

„Co mám dělat?" Zeptala jsem se úplně pitomě, ovšem já opravdu nevěděla, co dělat. Potřebovala bych stopnout čas, abych si v sobě mohla utřídit, co vlastně cítím. Moje matka umírá? Moje matka... co?

„Běž se rozloučit," pobídl mě. Nevypadal, že by ho má otázka překvapila nebo rozhodila. Něžně mi zatlačil rukou na záda a já se konečně pohnula. Proboha mami. Jako kdyby se mi v hlavě něco secvaklo jsem se rozeběhla k matce a klekla si k ní. Na břiše měla krvavou skvrnu, měla bolestivě vytřeštěné oči, které na mě okamžitě upřela. Ruka jí vystřelila a chytila mě za paži silněji, než bych očekávala.

„Sorena. Musíš zachránit Sorenu," chrčela. Překvapeně jsem na ní koukala a následně se rozhlédla. Sorena byla pryč. Ignirius ji odtáhl sebou na rozdíl od Mirabeth. Ta stála jako opařená, dva muži ji drželi za ruce, ale ona se ani nesnažila o útěk. Nechápala jsem to. Proč něco takového udělal? Proč spíše neodtáhl Mirabeth jakožto svou vlastní dceru? Bylo by to logičtější.

„Nenech ji u něho. Ona," rozkašlala se matka a z úst ji vystříkly kapičky krve. Třeštila jsem na ni oči a stále nedokázala nic říct. Nechtělo se mi brečet. Byla jsem prázdná. Cítila jsem jakousi bolest, ale nedokázala jsem ji blíže identifikovat. Ano, byla to moje matka. Měla jsem ji někde hluboko uvnitř sebe ráda. Jenom díky ní a Willovi jsem živá, ale vztah mezi námi skoro žádný nebyl.

Rossela ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat