Lores mindenképp el akart vinni minket bulizni, amiben én, és Clark benne volt, de JiWoon óckodott az ötlettől. Meg is értem, mert ahogy Lores készült elő egy bulira, az nem sok jót utalt, de egy utolsó lazítás még belefér a suli előtt. Szóval nagy nehezen rábeszéltük JiWoont is, és elkezdünk készülődni. Lores azt mondta egy haverja visz majd el minket, mivel ő eddig is ebbe a suliba járt, Clark még új, mi meg jó hogy. Ma még tök szép idő volt, meg amúgy is egy zárt helységben leszünk, úgyhogy úgy öltözhettem, ahogy akartam. Még nyáron, mikor lementünk anyával vásárolni, direkt vettünk néhány olyan ruhát, amibe mehetek bulizni. Ilyenkor örülök, hogy anya nem annyira konzervatív. Bár a ciginek nem örült, de nem tudott róla lebeszélni, így hagynia kellett. Kicsit izgulok, ez lesz életem első bulija, de csak jó lehet. Legalábbis remélem. - Ez meg mi a f*sz rajtad JiWoon?- kiáltott fel hirtelen Lores. Nem is nagyon lepődtem meg. - Hát..ruha- sütötte le a szemét a húzott szemű. - Azt látom édes, de ilyen rucikba órára menjél, ne buliba. Legyél dögös. Na mutasd csak a szekrényed.- majd eltűnt a ruhák között, onnan magyarázott- Szivi, értem, hogy szereted a rózsaszínt, én is szeretem, de mást is hordhatsz azon kívül. Mindegy, leszarom. Ezt így vedd fel. Van magassarkúd? JiWoon megrázta a fejét. - F*szom, holnap full másnaposan fogunk plázába mászni. Kinek nincs még magassarkúja? Inkább ne szólalj meg, Clark, tőled nem vártam. Hets? - Van egy- mutattam fel- ez jó? - Jó lesz- legyintett- akkor ketten megyünk. Most meg öltözz, egy kettő! Ahogy kiértünk a koleszből, rögtön rágyújtottam, így füstölögve indultunk el a fekete kocsi felé, ami ránk vár. - Lores- léptem mellé- hogy fogunk bejutni? - Áhh, ez csak egy házibuli, nem törvényes, nyugi.- legyintett. Ja, hogy úgy. Az autóban egy fekete fiú várt ránk, köszönt nekünk, lepacsizott Loressel , és bemutatkozott. Jackie a neve.
Nemsokára egy óriási ház túlfűtött partyában találtuk magunkat. A villódzó fényeken, a plafonra szerelt ledcsöveken, és a konyhából jövő fényen kívül teljes sötét volt, az ugráló, táncoló tömeget inkább csak érezni és hallani lehetett. Tömény pia-füst-izzadság-fű-szex szag terjengett mindenütt, és ez így állati jó kombót alkotott. Először a konyhába mentünk, hogy kellően ellazuljunk a bulihoz. Az ivás sem volt ismert téma a szememben, eddig csak akkor jutottam alkoholhoz, ha csórtam Fred söréből, anya koktéljaiból a nyaraláson, apa szar borából, és persze az ünnepeken pezsgőt ihattam. Az első whiskyt kissé félénken kortyoltam meg, de Clark lecseszett, hogy húzzam már le, ne legyek csicska, így egy hajtásra leküldtem az egészet. Rohadtul marta a torkom, de kib*szottul tetszett, így már küldtem is a másodikat. Clark röhögve veregetett hátba, és nyomta a kezembe a harmadik poharat. Miután azt is leküldtem, szinte rögtön fejbe vágott, vihogva mutogattam Clark hajára, ő pedig velem együtt nevetett. Még láttam, hogy Lores itatja le JiWoont, de Clark elhúzott táncolni, és így nem láttam, hogy a húzott szemű végül megitta e az alkoholt vagy nem. Clark jól táncolt, és szerencsére nem használta ki az illuminált állapotom, és nem tapperállt, szigorúan a derekamon tartotta a kezét. A zene dübörgött, a fények száguldoztak, ahogy a vérem is az ereimben, ugyan olyan gyorsan. Égető pillantásokat éreztem magamon, de jelen esetben nem érdekelt, sőt, kifejezetten tetszett. Hirtelen irtó szomjas lettem, ezért szóltam Clarknak, hogy visszamegyek a konyhába. Két poharat vettem a kezembe, az egyiket rögtön fel is húztam, az üres poharat pedig eldobtam. A buliba vissza érve a sötétbe kezdtem keresni Clarkot, mert a másik kettő nagy felszívódott valahova, de épphogy megtaláltam, két kéz fonódott a derekamra. Ahogy megfordultam, szinte a lélegzetem is elakadt, mert nem más állt ott, mint a cigis pasi, és -lehet a pia miatt- még dögösebbnek láttam, mint először. - Táncolunk cica? - húzott közelebb magához, én pedig egy nagy vigyorral bólintottam. Még szép. Rohadt jól táncolt, forró érintései rá-rá tapadtak a fenekemre, és fel-fel csúsztak egészen a melltartóm vonaláig. Perzselt a bőröm. Egyre közelebb jött, én pedig elvesztem a gyönyörű, most feketének látszó szemeiben. Ez a pasi egy mocskos angyal, komolyan mondom. Forró lehellete még közelebbről csapott meg, és nem tudtam már azon filózni, hogy ki is ő. Ajkai végre találkoztak az enyémmel, nyelvét pedig azonnal átvezette a számba, hogy tűz teljesen felőröljön. Nyelve simogatott, szinte falt, olyan szenvedéllyel és vággyal csókolt, még a nevemet is elfelejtettem. A hideg falhoz csapódtam, kezei a mellemre vándoroltak, és ikor megmarkolta félgömbjeimet, akkor jutott az eszembe minden.Még csak...15 éves vagyok, szűz, és az első alkalmam nem egy idegennel akarom megejteni, hamár az első csókomat elvette. Lassan eltoltam magamtól, ő pedig zihálva, értetlenül nézett a szemembe. - Bocsi, de nekem ez nem megy- léptem el tőle, és hallottam még, hogy utánam miabál valamit, ami nagyon nem egy bókra hasonlított, de leszartam. Újra Clarkot kezdtem el keresni, de megint megállítottak. Egy piercinges csávó volt, nálam idősebb, de sokkal alacsonyabb. Ahogy vigyorgott, látszott, hogy az egyik fogát otthon hagyta. - Helló kislány. Szeretnél valami jó kis cuccot? Mint cigifüggő, mindig is kíváncsi voltam, milyen egy erősebb, töményebb anyag, így szinte azonnal rábólintottam. Na meg, ki akartam verni a fejemből a cigis csávót. - Milyen cucc? - K*rva jó, és nem is drága. Na, kérsz egy próba adagot? - Persze- mosolyodtam el izgatottan, és követtem őt a mosdóba. Nem csodálkoztam volna, ha Gucci klotyót találok, mert a ház, és a berendezések alalpján rohadt gazdag lehet a tulajdonos. A mosdókagyló márvány lapjára szórta a fehér port, elrendezgette a kis fémlapjával, és odaengedett. Lassan hajoltam oda, és szívtam fel az egészet. Mivel ez volt az első ilyen alkalmam, kicsit prüszköltem, a srác megütögette a hátam. Én pedig a kezébe nyomtam a kért összeget. utána kezdtem érezni az anyag hatását. Gondolom látta az arcomon, hogy kezdek totál beállni, mert vigyorogva gyorsan beszélni kezdett. - Na milyen? - K*rva jó- motyogtam. A világ kiüresedett, csak én voltam, és a nyugtató fehérség. Minden szar dolog eltűnt az életemből. Csodálatos volt. - Szeretnél majd még ilyet kislány? Lagymatagon bólintottam, mire ő elővett valahonnan egy tollat, és felírt valamit a kezemre - gondolom a számát- majd elszelelt. Lecsúsztam a csempén a földre, és vigyorogva néztem az előttem lévő falalt. Boldog voltam.
YOU ARE READING
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomanceEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz