12.

280 11 6
                                    

Reggel ahogy kipattant a szemem az ébresztőre, az első gondolatom az anyag volt, úgyhogy gyorsban kimásztam Lores mellől, kikotortam a matracom alól a zacskót, és három kapszulát a markomba, majd a számba öntve nyeltem le. A fürdőbe mentem, köszöntem néhány lánynak akik ott voltak, elrendeztem magam, és visszamentem a szobába. Felkeltettem JiWoont, a többieknek elmarad ma az első órájuk, még aludhatnak egy kicsit. Felrángattam magamra valami göncöt, és JiWoon táskájának tartalma szerint bepakoltam.

JiWoonnak intettem, hogy majd lent megvárom, és kiléptem az ajtón

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

JiWoonnak intettem, hogy majd lent megvárom, és kiléptem az ajtón. A kávé autómatához igyekeztem, vettem egy erős feketét, és azt fújogatva kimentem a kolesz elé cigizni. Kezdtem érezni az anyag hatását, minden ellazult, nyugodt lett, és csöndes. A fejem már nem fájt, és az arcomon halvány mosoly ült. Csodás volt. Nagy nehezen meggyújtottam a cigimet, és beleszívtam Az az aroma, hmmm...csodálatos. Nemsokára megjelent JiWoon is, egy kávéval a kezében, lihegve, rózsaszín pulcsiban. Csak egy átlagos reggel. - Szia, itt vagyok, nem reggeliztünk, veszünk kaját, vagy mi lesz? - Szar a kaja, láttam. Meghívlak, nyuga. - Miből is?- vonta fel a szemöldökét- fogyóban van az e havi pénzed. - Igaz- vigyorogtam- de mégis meghívlak. - Rendben- vonta meg a vállát- akkor menjünk. Amúgy rohadtul látszik a szemeden, hogy be vagy állva, csinálj vele valamit. - Majd nem nézek a tanárra, nem tudok vele mit kezdeni. Na gyere- karoltam át a vállát- el fogunk késni. - Mióta érdekel ez téged?- nevetett édesen. - Sosem mondtam, hogy nem érdekel- borzoltam össze a haját.

Az első óránk töri volt, ami nem is lett volna nagy baj, ha a tanár nem kezdett el volna kis lapokat osztani. - B*szki, nem mondtad, hogy doga lesz. Segítesz, ugye?- néztem JiWoonra kétségbeesve. - Igen, de most már tényleg meg kell hívjál. - Szeretlek- fújtam ki a levegőt. Talán tanulni is kéne néha. Még csak elsős vagyok, mégis, úgy lerontottam az első félévemet, mint a rohadt kaja. Mióta drogozok, átértékeltem magamban a dolgokat, és ez nem jó, de bele kell törődni. Ilyen az élet.

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTWo Geschichten leben. Entdecke jetzt