Nagy nehezen összecipzároztam a sporttáskámat, ami nem azért volt annyira tele, mert megpakoltam, hanem attól, hogy beraktam a pandámat. Mióta megvan sose aludtam nélküle, csak most Zaynel, de az nem este volt. Átöltöztem, rendbe tettem az ágyam, mert hétvégén van szobaszemle vagy mi, és nem szabad úgy kinézzen mint egy cigánytanya(no rasszizmus).
Könnyes búcsút vettem a lányoktól-ők is pakoltak, mentek haza- és kiléptem a folyosóra. Lebaktattam a lépcsőn, intettem egyet a mogorva portásnak, és behúztam magam után az ajtót. Szakadt az eső, úgy szaladtam el a taxi megállóhoz, ahol mindig van egy-kettő, de most úgy gondolták a sofőrök, hogy kávéznak egyet, ugyanis egy kib*szott autó sem állt a parkolóban. 15:40-kor jöttem le, 15:50-kor eszembe jutott, hogy kb*szottul 4-re kell Zaynhez érjek, ezért elindultam gyalog. A zuhogó esőben, rohanva. Gyönyörű látvány lehettem.Tényleg, kár, hogy nem örökítette meg valaki, és tette fel a facebookra kiírással "Rohanó élet", nem ez túl kedves, és költői lenne hozzám "Az elb*szott életű", na ez már sokkal reálisabb. Beszorult a levegőm, a tüdőm sípolt, és a hűvös levegő ellenére is rohadt melegem lett, és izzadtam, mint a ló. De könyörgöm, mit vártak egy láncdohányosról, aki átváltozott egy drogos állattá? Semmi olyat, hogy lefutja tíz perc alatt azt a nem tudom mennyi(kib*szott sok) kilométert. 16:20-ra értem a villa elé, fullosan átázva, elfolyt szemceruzával, lihegve, és rohadtul parázva. - Oké, nem beszarni Hets- motyogtam magamnak, és megnyomtam a csengőt. Bár ne tettem volna. Mert az ajtóban ott állt....(tamtamtatam)....(képzeljen el a kedves olvasó egy kaszást, zombit, akármit)...egy unott arcú Zayn?! Mikor meglátott, lassan végigmért, fentről lefelé, és mikor újra a szememhez ért, felvonta a jobb szemöldökét. Be kellett valljam, az adott pillanatban is, hogy rohadt dögösen nézett ki. - K*rvára elkéstél.- közölte. - Hehh- mosolyodtam el kínosan- meg tudom magyarázni. - Azt gondolom- bólogatott még mindig furán méregetve, mintha egy bizarr kaja lennék- gyere be. Na végre. Dideregve sunnyogtam be a házba. - Lefürödhetek? - fordultam felé, aki még mindig engem stírölt, elég feltűnően, de hát ha megteheti, na. - Persze, menjél. A fürdő a szobám mellett van. Bólintottam, és elindultam az adott irányba. A szobájába is bementem, letettem a táskám, és kivettem egy ruhát, (óriási kupi volt) viszont az emlékek hatására amúgy is piros arcom elvörösödött, lesütöttem a szemem, és besiettem a fürdőbe. Hát mit ne mondjak f*szán ki volt alakítva, mindig is gyengéim voltak a fürdők, és ez most gyönyörű volt. Letisztul és elegáns. Hja, bekönnyeztem.
DU LIEST GERADE
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomantikEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz