5.

360 18 0
                                    

Ugyanott ébredtem, ahol kidőltem, a mosdó csempéjén. A fejem irtózatosan fájt,lüktetett, a szám kiszáradt. Vissza akartam menni a koleszbe, mert k*rva álmos voltam, és egyre rondább szavakkal illettem ezt a bulit. Nem bántam meg, se a piát, s e a drogot, most mégis úgy éreztem magam mint a mosott szar. Vagy mint a kétszer mosott szar. Kibotorkáltam a buliba, ahol még mindig ugyan olyan nagy volt a pörgés. Nagy nehezen megtaláltam Clarkot, és JiWoont. Lorest gondolom holnap reggelig nem látjuk.                                                                                                                         - Srácok- masszíroztam a homlokomat- menjünk haza.                                                                                       - Phu,kislányom, de szar fejed van- bólintott elismerően Clark- próbáltunk hívni, mert én is meg a hercegnő is menne már vissza, de nem vetted fel.                                                                                               A hercegnőre most nem reagáltam, csak húztam őket, hogy menjünk már.                                               Nagy nehezen fogtunk egy taxit,és amíg vártunk rá a hideg levegőn, kezdtem jobban lenni. A fejem már nem annyira hasogatott, és a fáradság is eltűnt nagyjából. JiWoon felajánlotta, hogy fizeti a taxit, amibe mi egyöntetűen beleegyeztünk. Csak érjünk már haza. Haza. Fura ezt így kimondani.   

A kolesz csodálatos módon zárva volt.                                                                                                                         - B*zdmeg- nézett fel a kerítés magasságára Clark- gyere ide hercegnő.                                                      Segített JiWoonnak átmászni, aztán nekem is, mi meg felhúztuk. De itt még nem volt vége semminek. Az ajtó is zárva volt.                                                                                                                                       - Na b*szki- röhögtünk Clarkal.                                                                                                                                       - Gyerekek, hullámcsatt van valakinél? Hercegnő?                                                                                                 JiWoonnál volt, én átvettem tőle, és letérdelve a betonra kezdtem ügyködni a kulcslyukkal. Clark világított a telefonjával, meg videózta is. Kedves.                                                                                        Sok perces vacakolás után végre kattant a zár, az ajtó már nyitható volt.                                                     - Hallelujah- vigyorgott Clark.                                                                                                                                            - Kuss- nézett rá csúnyán JiWoon, mi meg összenevettünk a hercegnő élénkségén.                             Tényleg nem olyan nyomi, mint amilyennek látszik.                                                                                             Halkan, röhögve, és kussokat pisszegve egymásnak siettünk fel a szobánkhoz, amit kinyitottunk, és miután becsukódott az ajtó, szakadva estünk Lores ágyára. Ez nagyon király volt. A pizsamánkat és az egyéb cuccainkat felszedve mentünk fürdeni. Clarkot száműztük a leghátsó fülkébe, hogy ne kukkoljon. Hallottam hogy a mellettem lévő kettő beszélget, de én nem csatlakoztam. Ráengedtem a forró vizet a fejemre, hogy a hajamból is kimossam a szennyet. Annyira jó volt a csókja...mondjuk nem így képzeltem el az elsőt, de emlékezetes marad. Hirtelen a kezemre nézve el is zártam a vizet, mert nem akartam, hogy lemosódjon a szám a karomról. A hajamról előredobva azt öblítettem le a vizet, majd egy törölközőbe csavarva magam léptem ki a fülkéből. Valamikor felkeresem még azt a csávót, mert kell cucc. Mondjuk nem olyan, amilyet most adott, mert hiába volt jó, szépen kiütött, valami gyengébbet akarok előbb. Majd utána nézek a neten. Fogat mostam, felöltöztem, és a lányokkal együtt vissza mentünk a szobába. Ott már nem sokat beszélgettünk, túl fáradtak voltunk hozzá. Ahogy magamra húztam a takarót, és átöleltem a pandám, rögtön leragadt a szemem, és elaludtam. 

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant