Nagy nehezen nyitogattam a szemeimet, és próbáltam felfogni, miért alszok Zayn illatú helyen. Aztán, nem szép lassan, hanem mint akit nyakon zúdítanak egy vödör jéggel esett le. Mii...lefeküdtünk. És b*szki még élveztem is. És nincs meg többé a szüzességem. és még csak 15 éves vagyok, b*sszameg! Tágra nyílt szemekkel feküdtem az ágyon, mikor nyílt az ajtó, és egy morgós, rosszkedvű hang rám nem szólt. - Na mi van, még mindig tart az orgazmus? Tudom, hogy jó vagyok, de nem ennyire.- seggfej- öltözz, visszaviszlek. Miért..ilyen...f*szfej? Mint minden lánynak nekem is jól esett volna, ha az első alkalmam után kedvesen bánik velem a megtisztelt, például megdicsér, hogy jó voltam, élvezte, eszünk valamit, vagy ilyesmi, de ez az ember...Hát egy címeres seggfej az biztos. Összeszorított szájjal keltem fel, hogy összeszedjem a szétdobált ruháimat a földről, de mikor felültem az ágyon, rögtön vissza is feküdtem Ez kib*szottul fáj! Nem gondoltam volna, hogy ennyire fog. Mindegy. Ennyit még kibírok. Lassan keltem föl, fel-fel szisszenve, mikor le kellett hajoljak. Nagy végre felöltöztem, a hajamat össze fogtam, mert rohadt kócos lett ugye, és kiléptem az ajtón. Zayn már türelmetlenül várt, alig húztam fel a cipőm, húzott is ki a házból, kinyitotta nekem a kocsiajtót, és ő is beült. Az úton egyetlen szót sem szóltunk egymáshoz, de nem volt kínos csend, nem is kellemes, inkább olyan egyhangú. A kolesz előtt megállt, áthajolt rajtam, kinyitotta az ajtót, és adott egy csókot a számra. - Legyél jó cica. Majd hívlak. - Szia. - ennyi. Ennyit is alig tudtam kipréselni magamból, csak sírni akartam, fürödni, enni, és aludni. Ez így egyszerre elég sok kívánság volt, de rohadtul szégyelltem magam, mocskosnak és büdösnek éreztem a testem, éhes voltam, és hiába aludtam ott is, kib*szott fáradt. Kilenc előtt jöttem, szóval még szépen beengedett a portás, bár a vacsorát lekéstem, de annyi baj legyen. Van a szobába kaja, még finomabb mint a menza. Ha nem zabáltunk fel mindent, de csak vettek a lányok valamit. Felmásztam a lépcsőn, és lihegve fordultam be a folyosóra, majd battyogtam el a mi szobánk ajtajáig. Kopogtam, Lores ajtót nyitott, és vigyorogva tessékelt be. - Na milyen volt? Mesélj! Ugye, hogy egy állat az ágyban?- váltott félelmetesen perverz arcra a vigyorgóból, de nem tudtam válaszolni, mert JiWoon is megszólalt. - Miért ilyen későn jöttél haza, ennyi ideig csináltátok? És természetesen Clark. - Jól kiszívta a nyakad. - ezt honnan látta meg az ágyról?! A másik kettő azonnal a hajamhoz kapott, hogy elhúzzák, és megvizsgálják a nyakam. - Woww, ez nem kis b*szás lehetett lányom.- vigyorgott Lores. - Nem fáj?- aggodalmaskodott JiWoon. - Kussoljatok már, meg se tud szólalni. - szólt rájuk az ágyon fetrengő Clark. - Köszönöm. Szóval, igen Lores, nagyon jó volt, nem JiWoon, aludtam nemtudom meddig, és nem fáj, mert nem is láttam még. Fáradt vagyok- szedtem össze a pizsamám- van valami kaja? - Instant pizza. - Na az f*sza. Rakjátok be légyszi, elmegyek fürödni. - Szerintem nem akarod, hogy berakjuk neked fürdés közben- vigyorgott perverzen Clark, de én csak mosolyogva bemutattam neki, és kiléptem az ajtón. Végig sétáltam a folyosón, a fürdőbe érve ledobáltam magamról a ruhákat, és beszálltam a víz alá. Nagyot sóhajtva engedtem magamra a melegvizet, és felszisszentem, mert csípett lent. Vajon mindenkinek ilyen az első? És ha élveztem, akkor most mért nem vagyok boldog? Ahjj, úgy megbeszélném ezt anyával, de nem lehet. Nem akarok neki csalódást okozni. A szemeim le-le ragadtak, a kezem remegett, és a tüdőm kapart, ma nem szedtem be semmi anyagot, mert Lores megtiltotta. Hogy fogok így elaludni b*szki. Főleg úgy, hogy tudom, hogy ott van a matracom alatt a kis csomag. Hosszú lesz ez az este az biztos. Nagy nehezen kiszálltam a kabinból, felöltöztem, és visszamentem a szobába. Clark akkor vette ki a mikróból a pizzát. Kicsit furán nézett ki, gondolom a lányok megpakolták még minden mással, mert eléggé tele, és ronda volt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomansaEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz