18.

279 13 2
                                    

A napok szép lassan egybefolytak, és én nem tudtam megállítani őket.
Az idő csak múlt, már november közepében járunk. Minden szétesett.
Másfél hónapja nem voltam otthon. Összevesztem anyaékkal. És apáékkal. Még szeptember végén, mikor már nálam volt a kokain, por formában. Mennyei volt, de nem ez a lényeg.
Nagyon be voltam állva, tökéletes pillanat volt, és a telefoncsörgés belerondított. Már akkor kicsit felcsesztem magam, mert ugye a drog agresszívvá is tesz.
- Mi van? -szóltam bele flegmán a készülékbe, pedig anyáék nem tehettek semmiről.
-Mi ez a hangnem? - nevetett Fred- rég nem hívtál minket, minden rendben?
- Szerinted majd az orrotokra kötöm a magánéletem? Nem bíztok bennem, vagy mi a f*sz? Tudok magamra vigyázni.
- Heather, mi történt? - hallottam anya aggódó hangját.
- Egyszerűen csak kib*szottul elegem van, hogy mindig be kell számoljak nektek az életemről! Tudok magamról gondoskodni.
- Heather Zack, azonnal megyünk érted, és hazajössz! Mi történt veled kislányom? - anyának ideges, egyben rémült hangja volt.
Nem esett jól neki amit a fejéhez vágtam, de abban az állapotban nem érdekelt.
- Dehogy megyek haza, jól érzem itt magam. Tudod mit? Ezen a hétvégén se megyek haza, csak mikor kedvem van hozzá. Ezt hagy döntsem el én.
-Miért gondolod azt, hogy te döntöd?! Még gyerek vagy, én mondom meg mit csinálsz!
-És mit csinálsz, kirángatsz a koleszből? Szálljatok le rólam! -azzal letettem a telefont.
Akkor úgy éreztem, kib*szottul nekem van igazam, most úgy, hogy kib*szottul nekik volt igazuk. Apáékkal kábé ugyanez volt a helyzet.
Bár anyáék még mindíg fizetik a koleszt, és küldenek pénzt, nem veszik fel a telefont, nem tudom őket elérni. Konkrétan minden kapcsolatot megszakítottak velem, és csak az én hibámból. Egy kib*szott zseni vagyok, tudom.
Szóval így történt. Egyedül maradtam. Hogy hol vannak a lányok? Lores eltűnt, Clark nem beszél velem, mert JiWoonnal vagyok, JiWoon meg depressziós. Mostmár szerintem érthető miért gondolom azt, hogy minden szétesett. Mert az történt. Csörgött a telefonom. Mostmár minden hívást reménnyel telve nézek meg, hátha a szüleim azok. De nem,most sem,mert Zayn. Csodálatos, már csak ő kellett ide.
-Szia- vettem fel, álmosan beleszólva.
Még csak alig jöttem vissza a suliból, most nincs kedvem hozzá.
- Felkeltettelek? - nevetett- Pakolj a hétvégére, érted megyek fél óra múlva. Van egy kib*szott meglepetésem.
Gondolom beszerzett egy bilincset. Rohadt jó.
Bedobáltam néhány ruhát a táskámba, a tanulnivalót, egyéb dolgokat (pl. Panda), és átöltöztem.

A fürdőbe mentem, visszakentem az erős, fekete sminkemet, és kimentem a cuccaimmal a kolesz elé elszívni egy cigit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A fürdőbe mentem, visszakentem az erős, fekete sminkemet, és kimentem a cuccaimmal a kolesz elé elszívni egy cigit.
Patricktól szereztem kábé egy hete, jól meg van töltve kokainnal, és nem olyan feltűnő. Viszont, ahogy az idő múlik, a szememen is egyre inkább latszik, hogy nem vagyok tiszta, ezért kell a smink. Már nagyjából hozzászoktam.
A mogorva portás rosszallóan nézze, ahogy nagyot szívok a cigiből, mikor elment mellettem, a frissen szerzett ebédjével a kezében. Utálom, hogy mikor az emberek meglátják a kezemben a cigit, lenéznek. Zayn kivételével, mert ő szerinte szexi vagyok dohyánzás közben. Édes, ugye?
Végre megjelent a fekete autó, a kormánynál egy füstölgő Zaynnel, mire a csomagtartóba raktam a cuccom, és beültem mellé.
-Szia cicám -esett rögtön ajkaimnak, mire hajába túrva viszonoztam hevességét.
Elvált tőlem, és elindultunk.
-Mi a meglepetés?
-Hát, szerintem nem fogsz örülni neki, de én sem akartam, szóval sz*pás.
-Mond már - sürgettem.
- Be kell mutassalak a szüleimnek.
-Hogy mi? - nevettem kínosan - ugye ezt nem mondod komolyan?!
-De, kib*szott komolyan mondom. Egy családi parti lesz, ahol bemutatlak, mint a barátnőmet. Normálisan kell viselkedj. És nem téphetsz be.
-Az úgy nem fog menni.
-Miért? - értetlenkedett.
-Mert ha egy óráig kibírom az jó.
-Oké, de ne látszon, és viselkedj.
-A suliban betépve tanulok. Ez is menni fog.
-Ajánlom is.
Ahogy beértünk a házba, a szobájába vezényelt, ahol az ágyon egy ruha összeállítás feküdt. Tök jó, hogy ő mondja meg, mit vegyek fel. Bár nem nézett ki rosszul, és szerencsére szolid volt, nem olyan, mint amilyenben a kedves nővérével találkoztam.

Ledobálta a ruhákat az ágyról, és engem fektetett rá

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ledobálta a ruhákat az ágyról, és engem fektetett rá.
-Van még másfél óránk. - mondta halkan, és a nyakamat simogatta- lezavarjuk addig, ugye?
-Ha rajtad múlik, természetesen - nevettem, mire ő is elmosolyodott, majd ajkaimnak esett.

Egy óra múlva én már fürödtem, Zayn pedig cigizett, bár nagyon be akart jönni ő is, mondván, spóroljuk az időt, figyelmeztettem, hogy akkor tényleg nagyon el fogunk késni.
Miután felöltöztem, a sminkemmel kezdtem bíbelődni.
-Nem lehet fekete. - lépett ki a fürdőből Zayn egy törölközővel a derekán.
Egy félmosolyt villantott, mikor látta, hogy nyáladzok utána, de aztán ő is elkezdtett öltözni.
-De akkor meg látni fogják a karikáimat. - fordultam felé összevont szemöldökkel.
- Használj egyszerű alapozót.
- Egy zseni vagy- forgattam meg a szemeim ironikusan, de tettem amit mondott.
Végül is, ő a főnök.
Zayn fekete farmert és inget húzott magára, amiben kib*szottul szexi volt. De tényleg. Aw.
Hogy fokozza a hatást, felcsatolt a karjára egy rohadt drága órát, kigombolta az inge felső három gombját, felhajtotta az ujjait, és így úgy nézett ki, mint egy kib*szott maffiózó.
-Ezeket vedd fel. - nyújtott át néhány ékszert, amik bár nem voltak az èn stílusom, gondolom nem kis pénzt adott ki értük.
-Mehetünk? -bólintottam, mire elindult kifelé, én meg utána. A kocsiban lehúztam az ablakot, és rágyújtottam.
-A szüleim nem bíznak bennem, sok lányt mutattam be már nekik, te az összeset túl kell szárnyald. Nincs káromkodás, egyél intelligensen, beszélj udvariasan, ülj úgy, mint... egy jól nevelt lány.
-Engem jól neveltek!
-Rendben, akkor úgy ülj, mint egy jól nevelt lány, aki nem züllött el. Így f*sza?
-F*sza. -bólintottam, mire mérgesen nézett rám.
-Nincs káromkodás!
-Még oda sem értünk.
-Gyakorold-,vigyorgott, majd tovább folytatta a tanítást - anya burkoltan fog rengeteg dolgot kérdezni rólam, amire tudnod kell a választ. Abszurdak is lesznek, nem kell meglepődni. Szóval, a kedvenc színem?
-Fekete.
-Kedvenc kajám?
-A pizza?
-Nem, a sushi. Kedvenc filmem?
- A pornó.
-Öhm, igen, de anyáék előtt a Mona Lisa mosolya.
-Az egy lányos film.
-Három lány tesóm van, oké? Hogy szoktam aludni?
-Félig hason fekve, engem vagy egy párnát ölelgetve, kicsit horkolsz, és nyáladzol.
-Te nézed mikor alszom? - vágott értetlen fejet.
-Ühüm.
-Ühüm helyett igen. Milyen számomra az ideális pár?
-Én - vigyorodtam el.
-Te, nagyobb mellekkel.
-Ezt szerintem nem fogja megkérdezni.
-Ki tudja- vont vállat sóhajtva, és bekanyarodott egy óriási villához.
Asszem berosáltam.

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now