Mindenes rész

140 7 1
                                    

Sziasztok Mybaek!
Nos először is még egyszer meg szeretném köszönni mindenkinek aki támogatott. Köszönöm gyerekeim, szeretlek titeket. 😘😘
A másik.
Én nem tudom, hogy hogy, vagytok vele, de engem a 11.rész az irritál úgy a hogy van, az volt életem első szex leírása, és hát meg is látszik. Nem ez a lényeg, erkölcsileg ez a sztori nem olyan sztori, ahol leírom a szexet, csak akkor azt még nem tudtam xd.
Szóval vagy kitörlöm, vagy átírom, de szerintem az első lesz. Szóval ne csodálkozzatok, csak 33 fejezet lesz.
Amúgy ez volt életem leghosszabb könyve, nem állat? 😍
Néhány tény :( ha valakit érdekel )
1. Én egyáltalán nem így tervezem a sztorit, az elején egy tipikus diák életet akartam bemutatni, Hets maradt volna a füves ciginél, Lires meg csak hobbiból lett volna ribanc, nem halt volna meg senki, nem kett volna benne Harry, de nem így történt, mert rájöttem, hogy az úgy nagyon néha  😂😂
2. Zayn karakterét nagyon elrontottam, mert neki olyan semmilyen jaraktete nincs, az elején egy bunkó csávó, a végén egy nyálas csávó  Szóval bocsánat a karakter kidolgozás sose ment valami jól.
3. Volt az a szavazás, emlékszik valaki? A nagyon sadenf az lett volna, hogy Hets hal meg, Zayn pedig ad pénzt Liresnek, mert eredetileg nem galt meg senkije, csak beteg. Szerintem eg így jobb kett, ha nem bocsánat.
4. Harry karaktere sokkal jobban tetszett Zaynénél, volt mikor gondolkoztam, hogy ne Harryvel jöjjön e össze Hets, de hát ez Zayn fici  😂
5. Szerintem öreg néni fétisem van, ebben a sztoriban ga megfigyeltétek nagyon sok volt, nem tudom miért, csak így lett. 😂😂
6. Mikor Hetsből kimegy a heroin, na azt a részt nagyon kidolgoztam, nekem az a kedvencem, de nem ez a lényeg. 😁 a forrásokat, hogy milyen neten olvastam, meg filmeket is néztem.
Ha valaki szereti a drog témájú filmeket, nagy szeretettel ajánlom neki a Rekviem egy álomért, Trainspottingot, és Félelem és reszketés Las Vegasban, mind a három nagyon jó.
7. Hets eredetileg kibékül a szüleivel, sőt nem us vesznek össze, csak a család miatt nem mehet haza karácsonyra, és a szülei nem teszik ki a koleszból, ez nemtom hogy jott, viszont nem akartam, hogy kibéküljenek, mert az milyen nyálas már, én méh realisztikus sztorit akartam.
8. Clarknak kevés szerep jutott, bocsánatot, igyekeztem, de nagyon sok karakter volt úgy az egész könyvben, ez így kicsit nehéz volt

Ennyi is lenne, remélem valamilyen szinten érdekesen írtam le ezeket a pontokat, de szerintem nem, ba mindegy xd.
Még egyszer nagyon köszönök mindent, valamikor rakok ki új sztorit, még nem tudom.
Sziasztok Mybaek! 😚😚😚

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTWo Geschichten leben. Entdecke jetzt