29.

194 12 1
                                    

Remegő ujjaim közé véve a herkós cigit szívtam bele erősen, már ahogy engedte a folyton reszkető szám. A könnyeim folyóként patakzottak le az arcomon, hangosan zokogtam, össze kuporodva a kisbolt előtt. Harry a vállamra dőlve bömbölt, hatalmas kezeivel átkarolva a derekam. Nem volt bennünk semmi, az alkohol kiszállt, vissza tért a keserű valóság, ami rohadt nagy fejfájást, és gyötrő emlékeket rejtett. Ahogy a füst elterült a tüdőmben, és a heroin kifejtette a hatását jobban lettem, de még az utolsó szabad eszemmel lecsesztem magam, hogy megint drogjoz nyúltam. A füstölgő cigit Harry felé nyújtottam, aki egy reszketeg bólintással elvette, és beleszívott. Elcsendesedtünk, a- számomra - gyenge Rusht átremegve, de még mindíg szipogtunk.
Lefeküdtünk a fagyos, mocskos betonra, tovább szívtuk a cigit, míg egy apró csikk nem kett belőle.
Az On the nod beterített, nem éreztünk semmit, csak remegve fetrengtünk a lehetséges saját hányadékunkban.
Négy perc után szó nélkül felálltunk, és indultunk el haza. Miért érzem magam Harry házában otthinosabban Zaynnénél? Ez olyan nehéz.
Harry egy kis ideig szarakodott a kulccsal, lihegve, hiszen egyikünknek sem tett jót, hogy felgyaligoltunk a 11.-re. Végre kinyílt az ajtó, de itt is csak a csonthudeg fogadott minket.
A göndör merev kezekkel tekerte fel maximura a konvektort, odatelepedtünk mellé, és ahogy egyre melegedett, úgy váltunk meg a meleg ruháinktól.
Egy undorító mocsoknak éreztem magam, és ezt elmondtam Harrynek is, hogy őt is annak látom, és, hogy húzzon azonnal fürödni.
Elég sokáig folyatta a vizet, ami nem pasis, inkább Harrys.
Mikor nagy végre kilépett, vizes hajjal, egy melegítőben, és egy bő pólóban, rögtön bementem utána, levettem magamról a bűzlő ruhákat, és beálltam az- immáron tiszta- zuhany alá. Nem akarja senki se tudni, hogy nézett ki ez a helyiség mikor először láttam. A wc tisztább volt. Na persze nem Harry wc-je, hanem... egy átlagos wc.
Hosszú percekig folyattam magamra a meleg vizet, leállítottam, talpig bekentem magam a mandulavirág illatú tusfürdőmmel ( amiről rögtön Zayn jutott eszembe, és enyhén bekönnyeztem), le is öblítettem, úgy... a felét, mikor hirtelen a kellemes hőmérsékletű vig átváltott kib*szott hidegbe! Gyönyörű.
- Harry, elment a melegvíz! - üvöltöttem ki.
- Ja, ilyen megesik, nem tudok segíteni, de ne félj, a hideg víz nem árt. - rötyögött.
Rohadt gyorsan öblítettem le magam, és vacogva bújtam a törölközőbe. Még, hogy nem árt.
Miután megszárítkoutam, felöltöztem, és alaposan fogat mostam, mert én rosszul lettem a saját szájszagomtól.

Ez van, ha az ember egész éjszaka vedel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez van, ha az ember egész éjszaka vedel.
Mezítláb csattogtam ki a fürdőből, és a nappaliba mentem, ahol Harry az el-el mosódó TV-t nézte.
- Gyere, csináltam kávét, és pirítottam kenyeret, ami megmaradt. - emelte fel a karját, ami alá bújtam, onnan kortyolgatva a gőzölgő koffein bombát.
A pirítóst hamar eltüntettük, és mivel holnap suli, Harry leállt velem tanulni.
- Mindig kitűnő voltam- dicsekedett- csak ezt a tanárok nem látták be, chh.
Harry egy fura ember, még furább személyiséggel, de én nagyon szerettem.
Három óra tanulás után már úgy éreztem le is tudnák vizsgázni, ezért ott hagytam az alvó Harryt, és pénzt magamhoz véve elmentem futni.
A csípős levegő most jól esett, és bár a sarokig se bírtam az ügetést, átmozgatottnak éreztem magam. Utólag jöttem rá, hogy képes voltam lejönni a csini rózsaszín melegítőmbe, de ezen a környéken senki nem nézett meg.
A kisboltig próbáltam elkocogni, de a feléig se bírtam. Ez van, láncdohányos vagyok.
A kisbolt fura mód villogott, pedig ilyenkor minden be van zárva. Úgy látszik ezen a környéken nem így megy a helyzet. Egy kékvérű p*csának érzem magam, de hamar bele tudok szokni. Már most tetszik.
A boltban vettem sört, kenyeret, tojást és csokit. Az eladó - egy öregedő, igénytelenül befestett vörös hajú nő - rondán nézett rám, amiért beugrott a tegnap este, és a ma reggel. Vajon mikor nyitott, és meddig halgathatta a bömbölésünket.
Haza érve Harry még mindíg aludt, készítettem tükör tojást, kitaláltam, és megnéztem az üzeneteimet.
Tegnap pontosan éjfélkor.
Zayn: Boldog Új évet cicám.
Ma:
10:23
Zayn: Hiányzol
10:42
Zayn: Kérlek gyere vissza
15:06
Zayn: B*szki, k*rva gyorsan gyere vissza!
15:07
Zayn: Mit képzelsz, hogy csak úgy elhagyhatsz?
Csalódottan tettem le a telefont. Mért hittem azt, hogy tényleg megváltozik, és képes kedves lenni? Még mindig egy hatalmas p*cs velem.
Éreztem, hogy könnyek gyűlnek a szemembe, ezért gyorsan rágyújtottam, hogy a drog enyhítse a fájdalmam. Hát nem ma fogok leszokni az biztos.
Harry jött be a konyhába, kócos hajjal, a szája széléről törölgetve a nyálát, a szemei vörösek, kisírva.
Ahogy meglátott, kinyújtotta felém, lekunkorodó szájjal. Elé léptem, és hagytam, hogy a karjaiba zárjon.
- Megint vele álmodtam - sziogta- megint elhagyott, huh.
Nyugtatólag simogattam a hátát, és mikor lecsillapodott, az asztalhoz ültettem.
- Csináltam kaját.
- Nem vagyok éhes. - dörzsölgette a szemeit.
- Hát persze, de k*rvára le vagy fogyva Hazza! Enned kell valamit, és nem érdekel, ha nem akarsz, lenyomom a torkodon.
- Szerinted nem próbáltam? - kérdezte kétségbeesetten - Úgy is kihányom.
- Mert olyan rosszul eszel, és a gyomrod csak a piához van szokva. De meglátod, ha naponta eszel legalább egy keveset, jobb lesz, hmm?
- Jó, eszek, de csak egy kicsit, és akkor, ha te is. Mert te is k*rva sovány vagy Hets.
- Rendben.
Mindkettőnkből szinte egyszerre jött ki a tojás, rohantunk a wc-be. Nem a leggusztososabb, hogy egyszerre, egy wc-be okádunk, de nem volt más választás.
Letelepültünk az ágyra, Harry pipa, én cigi által benyomtunk, és egymás mellett fekve néztük a repedezett plafont. Az élet szaladt, mi megálltunk pihenni. Nem agyaltunk semmin, a fejünk kiürült, lelki szemeink előtt lebegett a jó, és boldog élet bábja. Szép volt, gyönyörű, de nem valódi, csak egy keserűséggel kitömött anyagdarab, ami csalókán hívogatott minket.

A fenti videó nem nagyon kapcsolódik a részhez, sőt, azért raktam bele, mert ugye bábos, és engem nagyon megfogott. Légyszi komizzatok, sokat jelentene. 😘

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now