9.

330 14 2
                                    

Figyelem! A drog hatásait innen onnan szedem össze, de a fantáziámra is bízok pár dolgot, szóval nem biztos, hogy egyezik a valósággal.

Valami hideget éreztem a homlokomon, ami nagyon jól esett, mert úgy éreztem, égek. Szétmar belülről a tűz. Nem tudtam lélegezni, mintha megállás nélkül köhögtem volna, mégsem hallottam semmit. Hánytam. A tudat alattim felfogta, hogy ki öklendeztem valamit, de nem éreztem. Álmos voltam. Aztán minden megváltozott. A tüdőm be akart szakadni, a szívem fájt, sőt, minden lélegzetvételnél nyilallt, éreztem a körülöttem lévő meleget, a homlokomon a hideget. Hallottam a ziháló lélegzetvételeim, hogy nyöszörgök, halottam hangokat, amik aggódva vettek körül. Éreztem, hogy valami folyik ki a szememből. Sírtam. Minden egyre tisztább lett. Teljesen tisztán halottam és éreztem mindent. JiWoon sírt, Clark káromkodott, Lores pedig fölém hajolt, éreztem a parfümje illatát. Lassan nyitottam ki résnyire a szemem. Három aggódó fejet láttam az arcomba hajolni. A lányok.                                                                                  - Hets- szólalt meg sírós hangon JiWoon- mi történt veled?                                                                               - Még ne kérdezgesd JiWoon, nem tud válaszolni- intette le Clark- Lores, ki kell hánynia, nem vihetjük orvoshoz.                                                                                                                                                                 - Hát már nem hányt? - szólalt meg JiWoon az ágyról. Nagyon megviselte az egész helyzet, bár nem csodálkozom.                                                                                                                                                                - Az nem olyan hányás volt, az összes drogot ki kell rókáznia. Szerintem te ezt nem kéne nézd hercegnő, ne gyere velünk, oké?                                                                                                                                     - De segíteni szeretnék- szipogott JiWoon.                                                                                                                 - Akkor keress neki valami kényelmes ruhát- Lores hangja most lágy volt- és vegyél kaját, meg teát, az nagyon fontos, oké? K*rvára le lesz gyengülve.                                                                              Clark menyasszony pózba felkapott, és elsietett velem a mosdókig, Loressel a nyomunkban. Nagyon korán vagy késő lehet, ha még senki nincs itt.                                                                                          A wc fölé térdeltettek, Lores összefogta a hajamat hátul, és a hátamat simogatta nyugtatásképp. Clark szétnyitotta számat, és...igen, lenyúlt a torkomon. Mindent kihánytam, még a gyomorsavat is, teljesen kiürültem, de az az érzés, phuu...nem kívánom senkinek. Nagy nehezen álltam csak föl, Lores karjába kapaszkodva, Clark pedig félre állt, mert Lores nem engedte nézni, hogy fürdöm. Örök hála. Segített megfürdenem, hajat mosnom, és végre tisztán és mandulaillatosan léptem ki a zuhanyzó fülkéből. Törölközőt csavartam magam köré, a hajamból folyt a víz, Lores nagyjából megszárította, amíg Clark kinézett, hogy nem e a mi folyosónkon ügyel az ügyeletes.   - B*szki, erre jön- fordult hátra Clark.                                                                                                                            - Találj ki valamit, tereld el a figyelmét! Át kell öltözzön, megfázik- hadonászott Lores, mire Clark egy bólintás után kisurran az ajtón.                                                                                                                  -  Jó napot tanárnő, meg tudom magyarázni miért vagyok itt. Képzelje, az óra közepén iszonyú nagyot rókáztam ezért a tanár vissza küldött, hogy szedjem össze magam. Talán tegnap sokat ettem a menzán, de hát ha annyira finom volt. Képzelje mit adtak....                                                           - Nyomás- sürgetett Lores, és gyorsan átcaplattunk a szobába. JiWoon még nem jött meg.              - K*rvára ránk hoztad a szívbajt, ugye tudod- ültetett le az ágyára Lores- minek kellett neked Zaynnel b*szakodni, hmm? Látod mi lett a vége. Az a csávó mindenkit kikészít.                                      - Honnan tudsz Zaynről? - a hangom nagyon gyenge volt.                                                                                  - Tegnap rengetegszer hívtunk, nem vetted föl, majd este meghallottuk csörögni a telefonod a folyosóról. Behoztunk, teljesen be voltál nyomva, aludtál. A kezedben ott volt egy köteg pénz, meg egy telefonszám, amit felhívtam, és Zayn Malik vette föl. Nem mondott semmi értelmeset, csak azt, hogyha már jobban vagy, azonnal hívd fel, és, hogy ez parancs. Ennyi a kis mese. Most pedig öltözz fel, mert megfázol.                                                                                                                                      JiWoon ágyára voltak terítve a ruháim, amikbe gyorsan bele is bújtam. 

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now