Még egyszer megigazítottam a hajam, és JiWoonnal a nyomomban kisétáltam az ajtón, miközben köszöntünk a két idősebbnek. Azt mondták majd jönnek valamikor, mi induljunk el, ne késsünk el már az első napon. Ezt Clark mondta, Lores ellenezte.
Hamar eltelt az a néhány nap a suliig, ma már az évnyitóra sietünk. Elég jól összeszoktunk a lányokkal, bár felmerültek apróbb problémák. Például: Clark letapizta JiWoont, Lores behozott egyszer egy pasit(úgy kellett kikergetni), JiWoon rózsaszín őrülete nem csökkent, és végül én (hogy még ártatlanabbnak tűnjek, mint amúgy) drogoztam a szobában. Mindenkinek vannak hibái, megbeszéltünk mindent, és most már okéba vagyunk. A pc-es csávótól (kiderült, hogy a neve Patric) vettem egy csomó marihuánát cigi, tabletta, és egy keveset por állagban is. A lányokon kívül senki nem tudja, és nem is tudhatja, mert akkor szépen le lennék b*szva.
- Melyik terem is miénk? - néztem rá JiWoonra, miközben mindketten intettünk a portás bának. - A 22-esbe kell menni. - Oké. Egész nagy osztályt kaptunk, de ez gondolom az első két év össze vonása miatt. Beszéltek, ettek, zenét hallgattak, smároltak, tanultak (stréberek), körmöt festettek, verekedtek, és stb. Aztán bejött az ofő, egy 40 körül levő nő, bemutatkozott (sajnos elfelejtettem a nevét két percre rá, hogy elmondta), és kivezényelt minket a teremből.
A tornaterem hatalmas volt, tele diákkal, én mégis csak arra tudtam gondolni, hogy itt tesizni fogunk, én pedig a cigizés miatt nem vagyok jó futó. mi van ha a tanár azt mondja, fussunk tíz kört? Meg fogok dögleni.
Egy dagadt öregúr mászott fel a (szószékre?) magasító dologra amit felállítottak e cél alkalmából, és beszélni kezdett. - Köszöntök minden diákot, különösen az újdonsült gólyákat. Sok szerencsét az első évhez. A végzősöket is külön üdvözlöm, húzzatok bele, jön az érettségi- ma még csak az évnyitó van, de mindegy- viszont a többiek se higgyék, hogy lazsálni lehet! Ez az év keményebb lesz, mint a tavaly, úgyhogy húzzatok bele- fogadjunk minden évben ezt mondja- és akkor jöjjenek éves közlemények... Ráhajtottam a fejem JiWoon vállára, aki buzgón jegyzetelt. Egyszer ezt is kinövi majd. Remélem. Már csuktam volna be a szemem, mikor egy ismerős arcra lettem figyelmes. A cigis fiú nézett az első sorokból, a végzősöknek kijelölt helyen. Szóval ez az utolsó éve. B*szki, miért nem jöttem hamarabb. Ajtócsapódást hallottam, de úgy látszik mindenki, mert a tömeg egy emberként fordult a késők felé. És szerintem nem is kell mondanom, hogy kik voltak. Lores és Clark pókerarccal mentek végig a sorok mentén, majd beálltak valahova. Nem volt kínos amúgy.
***
Kemény másfél óra után végre abbahagyta a beszédet. Már mindenki ki volt, csak a tanárok figyeltek, pedig nekik már elmondták nagy valószínűséggel. Na mindegy. Nem avatkozok bele az oktatásba.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomansaEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz