- Sz-szia Zayn- komolyan hol vagyok? Évek óta nem dadogtam.
- Cica, Lores átadta az üzenetem? - kirázott a hideg a hangjától. Nyugodt volt, mégis kiérződött belőle a kitörni készülő feszültség. - I-igen- oh, b*szki. - Akkor mért nem hívtál fel, hmm? Rágcsálni kezdtem a számat. - Elfelejtettem. Bocsánat. - Meg van bocsájtva. De nem felejtem el. Ha én mondok valamit, azt k*rvára megteszed, oké? Mert anyuci meg apuci k*rvára meg fogják tudni, hogy a lányuk egy rohadt drogos.- a végére szinte kiabált, majd újra vissza tért az ijesztő, csendes énjéhez- Világos voltam cica? - Vi-világos- motyogtam. Mintha JiWoont hallanám a foci csapat kapitányával beszélni. Asszem megyek elásni magam. - Akkor gyere át most. Tudod a címem? - Igen- még szép, hogy megjegyeztem a címét. - Akkor indulj el szépen. Ne öltözz túl- nevetett bele a telefonba, majd letette. Lefagyottan meredtem egy ideig magam elé. Ez egy nemnormális beteg állat, és most még jobban rühellem. Mégis van valami rohadtul beindító a szavaiban. De attól még nem akarok alá feküdni. Nagyot sóhajtottam. Hiába nem akarok, kib*szottul ez fog történni. Vissza mentem a szobába, ahol Clark épp egy feladatot magyarázott JiWoonnak. - Na mi lett?- nézett rám a két szőke, mikor beléptem az ajtón. Tényleg, négyünk közül csak Loresnek barna a haja....okos észrevételek tőlem. - El kell menjek hozzá. - Neh- tátotta el a száját JiWoon- le fogtok feküdni? - Nagy valószínűséggel- húztam el a szám. - Nyugi kislány.- biztatott Clark- csak legyél laza, ennyi az egész lényege. És élvezd. - Majd próbálkozom- mosolyodtam el. A szekrényemhez léptem, kivettem belőle valami ruhát, és átöltöztem. Nem fog érdekelni, hogy mondta, ne jöjjek sok ruhába, már rohadt hideg van kint, nem akarok megfázni.Felvettem a cipőm, és elköszöntem a lányoktól. - Aztán védekezni!- kiáltott utánam röhögve Clark, mire szemforgatva küldtem el neki messengeren egy középső ujjas emojit.
Fogtam egy taxit, lediktáltam a sofőrnek a címet, és próbáltam kontrollálni a heves szívverésem abban a tíz percben, amíg odaértünk. Kiszálltam, fizettem, és elindultam a házhoz. Az ajtónál egy nagy levegővétel, és két sikertelen próbálkozás után vége sikerült rávennem magam arra, hogy becsöngessek. Szinte azonnal kinyílt az ajtó, berántott rajta egy kéz, és csukta vissza. A falnak lettem kenve, ami kicsit fájt, kicsit fura volt, de a legfurább Zayn tekintete, olyan heves, és szenvedélyes, ilyen lehetett a bulin, csak arra már pont nem emlékszem. - Öhm, szia- néztem rá a lehető legerőteljesebben arra célozva, hogy bizarrul a falra vagyok csapva. - Hello cica-mosolyodott el, de nem akart változtatni a helyzetemen, max még közelebb simult. Nem maradt el a várt hatás. Közelségétől ezerrel kezdett verni a szívem, a pupillám kitágult, légzésem felgyorsult, arcom kivörösödött. Ja és van még egy cinkes dolog. Elkezdtem enyhén lüktetni lent. - Nehm..khmm, nem akarsz elengedni?- b*szki, már nem tudok rendesen levegőt venni. - Ennél közelebb is fogunk kerülni egymáshoz, ne legyél zavarban- vigyorodott el. - Igen, csak tudod...k*rvára fáj a hátam. Egy pillanatra lehunyta a szemét, és nagy levegőt vett. - Ne káromkodj! Összeráncoltam a szemöldököm. - Mi...oh..Ooh- vigyorodtam el. Egyszer olvastam egy Daddykinkes sztorit, amiben a pasi beindult, ha a csaj káromkodott. - Nem nevet- nézett rám szigorúan, mire lekonyult a mosolyom és behúztam a fejem. Ugye a farkam nem tudtam, mivel nincs... - Gyere- fogta meg, az előbbi hevességéhez képest gyengéden a kezemet, és a szobájába húzott. Nem láttam még, mert ugye csak a nappaliban voltam, de ez a helyiség is nagyon jól nézett ki, erősen tükrözte Zayn stílusát, és mindent az ő illata járt át..hmm, nem is rossz. *trollface*
Becsukta az ajtót, engem -szó szerint-beljebb tett, majd szigorú hangon rám parancsolt. - Vetkőzz. Nagyot nyeltem, az arcom enyhén lesápadt, de mégis, mikor megfogtam a pulcsim szélét, hogy keresztül húzzam a fejemen, rájöttem, hogy valamennyire én is akarom. Na nem teljesen, szerelmesen, és megszállottan, hogy mosolyogva, elalélten rebegjek igent, ha a srác megkérdi mehet e, csak úgy immel-ámmal. Zayn nem is fogja szerintem megkérdezni, hogy kész vagyok e. Hagyjuk. Levettem a pulcsim, a pólómat a farmerom követte, végül a zoknim. És itt megálltam. Nem mertem, sose voltam férfi előtt meztelen, ha azt nem számítjuk, mikor alig néhány évesen még apa is fürdetett, a bátyámmal együtt. - Gyerünk cicám- Zayn hangja fojtott volt, a szokásosnál is rekedtebb- vetkőzz le teljesen. - Én..- nem tudtam mit mondani- én nem... Odalépett hozzám, a kezével végig simított a derekamon, a mellemen, és végül a fenekemen állapodott meg. Érintése mindkettőnkből reszketeg sóhajt váltott ki. Közelebb hajolt, száját az enyémre tapasztotta, én meg majdnem felnyögtem a régóta várt érzéstől. A bulin is jó volt, emlékszem valamire, de ilyen intenzíven..hagyjuk már. Lágyan simogatta a testem, az ujjait gyengéden vezette fel a hátamhoz, és kapcsolta ki a melltartómat. Elpirultam, magam elé kaptam a kezem, és úgy éreztem, az a lány, aki a mindennapokat éli bennem eltűnt, helyette feltűnik egy ártatlan, szemérmes teremtés, aki minden bókra, érintésre megremeg. Törékenynek éreztem magam, és a testemen lassan végig futott a hideg, mikor a bugyim is a földön landolt. Meztelen voltam, és ami a leggázabb...ő nem. Összeszorítottam a combom, a kezemet a mellem elé raktam, mikor elvált tőlem, és lehúzta a pólóját. Elnyílt a szám a felsőteste láttán. Olyan szexi, és kívánatos volt, a jól látható izmokkal, és a sok tetoválással, hogy arra gondoltam, milyen lenne nem zavarban lenni, és végig csókolni a testét. De ez csak a képzelet. A megvalósítás már nehezebb, konkrétan annyi lett, hogy ő gombolta ki a nadrágját,én meg nyálcsorgatva bámultam, hát kill me pls. Fehér, Calvin Klein (hát mit is vártam) alsóban állt előttem, de nem sokáig csodálhattam a márkás anyagot (khm), mert újra lecsapott ajkaimra, mostmár vadabban, szenvedélyesebben. Nyelvével feltérképezte a számat, én meg éreztem, hogy a szobában egyre melegebb lesz, fogy a levegőm, az agyam eltompul, és a lüktetés lent, amit az előbb éreztem, felerősödött. Végigsimított a testemen, az ujjai olyan forróak voltak, mint a láva, mégis tetszett. Hirtelen elfelejtettem ki vagyok, hogy mennyire féltem ettől az egésztől, hogy anyáék mit gondolnának most rólam. Kiüresedett a fejem, csak az édes érzése koncentráltam, mikor hirtelen elvált tőlem, és lihegve megszólalt. - Feküdjh az ágyhra.
YOU ARE READING
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomanceEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz