Szilveszterkor az emberek nem is az új évet ünneplik, csak egy újabb lehetőséget, hogy taccsrészegen, beállva kefélhetnek az árokban.
Igaz, ebből az első kettő rám is igaz, de nem szoktam az út szélén hancúrozni senkivel, szóval csitu van.
A szilveszternek nincs sok értelme. Legalább is szerintem. Persze, szép dolog az új évre koccintani, meg egyebek, de ami a mai világban folyik teljességgel csak pénzkidobás. Mert ha elmész egy szilveszteri buliba, az első dolgod az, hogy veszel egy ruhát, mert hát ugye nincs egy normális göncöd se, a plázában eszedbe jut, hogy a magassarkúdat tavaly vettétek, nem illik az outfittedhez, ezért azt is feltétlenül be kell szerezned, végül jön a szexi fehérnemű, ami nélkül nem újév az újév, mert könyörgöm, mit fog szólni a barátod, ha egy már meglévő szexi fehérneműt veszel fel, hiszen rajtad lesz kerek három percig amíg látja. És milyen égés már.
Ha már a pasidnál tartunk, említsük meg őt is.
Elmondod neki mennyire szereted őt, még le is cumizod az érdekedben, aztán megvásároltatod vele azt a néhány dolgot amit előbb felsoroltam, amíg neki még költenie kell kajára, piára, néhány esetben virágra is, ha más helyre visz, arra, meg ott van még az ő ruhája, hogy ne egy csövesként tündököljön már szexi éned mellett, és hopsz, rögtön elherdálta a szülei pénzét. Ennyit erről.Elnyomtam a csikkem, és beléptem a plázába. A hirtelen jött hőmérséklet változás szinte megcsapott, az arcom kipirult. A kabátomat rögtön levettem, és a kezemben lóbálva indultam meg megkeresni Zaynt. Nem volt nehéz dolgom, hamar kiszúrtam a telefonját nyomkodó, talpig feketébe öltözött fiút.
Most is annyira tökéletesen nézett ki. Viszont volt valami eltérő rajta...nem tudom megmondani mi.
Elé léptem, és össze húzott szemöldökkel kezdtem el vizsgálni az arcát.
Felnézett, értetlenül bámult egy ideig, majd észbe kapott, és megszólalt.
- Fülbevaló.
Valóban, most, hogy így mondta, mindkét fülében egy egy aranyszínű karika csillogott, még dögösebbé téve a megjelenését.
- Szexi- bólintottam, mire egy félmosolyt kaptam válaszul.
- Na menjünk, még elkapkodják a ruhákat.
Természetesen ezt ő se gondolta komolyan, mert a felső osztályon tényleg kevés ember vásárolt csak.
Ahogy felértünk a legfelső szintre azonnal megcsapott a kellemes illat.
Egy óriási üzletbe mentünk be, még ennyi idő után is ámulva néztem körbe.
Telis tele minden, márkás estélyi és koktél ruhákkal, táskákkal. Elképesztő.
Zayn keze lágyan simított le a derekamtól a fenekemig.
- Indulj.
Kábé fél órán keresztül nézegettük a ruhákat, de ő nem talált kedvére valót, amiket én mutattam meg csak egy fintorral reagált le.
- Oh b*szki, nem gondoltam volna, hogy nem lesz egy normális ruha sem. Menjünk másik boltba.
Újabb csillogó üzlet.
Kisebb volt, de ezek a ruhák jobban tetszettek, Zayn is hamar kiemelt vagy hármat a sok közül, és beküldött próbálni.
Nem néztek ki rosszul, bár az egyik hatalmas kivágással rendelkezett, és nem tudom mért lett rossz érzésem, hogy végül ezt fogjuk megvenni.
Az első borzalmasan állt, mivel fehér színű selyem ruha volt, és úgy néztem ki benne mint egy hulla. Zayn is rögtön vissza hesegetett, hogy jöjjön a következő.
Na, a második az óriási kivágású, csillogó minidress, Zayn ezzel is vissza küldött szerencsére, mondván, nem akar mindenki előtt megdugni. Tapintatos a drága. Az utolsó jól nézett ki, de bő volt rám, és az eladó se talált kisebbet, szóval sz*pás.
Zayn kábé agyf*szt kapott.
- Nem lehet, hogy egy kib*szott ruhát nem lehet találni b*szdmeg!
- Hé, nyugi. Ez csak egy ruha.
- Igen, de ez a ruha rajtad lesz, te pedig egy óriási családi partin leszel!
- Mi? - ráncoltam a homlokom - ezt miért nem említetted?
Elsötétedett szemekkel meredt rám.
- Hát most már említem, mit érdekel az téged, hogy hova viszlek? A lényeg, hogy kapsz pénzt a segged alá, igaz? Csak eljössz velem a partira, és vigyorogsz mindenkire, ennyi a dolgod, világos? Ne pofázz bele a dolgaimba, nem vagy a csajom, hanem a kibek*rt k*rvám!
Lefagyva néztem rá, éreztem, hogy ellepik a szemem a könnyek. Még mindig csak egy k*rva vagyok számára, aki kielégíti a szükségleteit.
Hirtelen esett le neki, mit vágott a fejemhez, és pánikolva szólalt meg.
- Heather, én nem...
- Nem úgy értetted? Minek mentegetőzöl? Tényleg nem vagyok a csajod, csak a kibek*rt k*rvád. Nem járunk, Zayn. Ne magyarászkodj - töröltem le a könnyeimet, ezzel gyönyörűen elkenve a szemceruzám.
Megfordultam, és egyszerűen kisétáltam az üzletből, a mosdót keresve.
- Hets, várj - szaladt utánam Malik, de nem foglalkoztam vele- Most meg hova mész?
- Mosdóba. - mutattam a szememre, és beléptem a női részlegre.
Ahogy becsukódott mögöttem az ajtó, kitört belőlem a sírás, a szemfesték miatt úgy néztem ki, mint a pandám.
Lemostam a rengeteg fekete szart, amit reggel az arcomra kentem, rátámaszkodtam a csapra, és csak sírtam.
Miért gondoltam azt, hogy legalább egy kicsit is fontos vagyok neki? Csak nem akart egész nap negatív légkörben élni, ezért mutatta, hogy sajnálja a dolgokat, kihasználta az adottságait, én meg buta módon hittem neki. Zayn egy vérbeli nőcsábász, most már abban se vagyok biztos, hogy csak velem fekszik le. Mért tenné? Egész nap alig van otthon.
A nyakamban lógó virág medálhoz nyúltam. Mind színjáték? Az egész? Ohh, annyira naiv vagyok. Aztán, mint akinél felkapcsolták a villanyt, világosodtam meg. Miért is vagyok én még vele? Hiszen már elmondta a szüleimnek, az iskola meg... az iskola. Max felfüggesztést kapok, vagy közlik a rendőrséggel, de bekamuzhatom, hogy már leszokóban vagyok, járok terápiákra, satöbbi. Nem lehetetlen. Viszont akkor nem tudok hol lakni. Tomhoz nem költözhetek, messze van, maradt... hohó, Harry! Még nem voltam nála, sőt, személyesen a fuvar után nem beszéltünk, de üzenetekben rengeteget, még mindig nagyon maga alatt van. Mintha említette volna, hogy örökölt a nagyszüleitől egy pici lakást, ott él, nem is messze. Nemsokára betöltöm a tizenhatot, onnantól már dolgozhatok, és nem leszek ingyenélő.
És a heroin... na azt még meglátjuk, hogyan tudom kivitelezni.
Miközben ezeket kigondoltam még mindig sírtam, úgyhogy egy finom kézre riattam fel a karomon.
- Mi történt? - egy fiatal lány volt, kábé 20 éves, gyönyörű arccal, és szép ruhákkal.
- Összevesztem a... majdnem barátommal.
- Oh, ilyen fekete hajú, fekete ruhás fiú?
- Igen, miért?
- Itt állt az ajtó előtt, majd puffogva elment.
- Nem is számítottam másra - nevettem keserűen.
- Tudok valamiben segíteni?
- Ha tudsz kölcsön adni sminket, az hatalmas segítség lenne- néztem a borzalmasan feldagadt, lila táskákat a szemem alatt.
- Persze, tessék - vette elő a cuki, pasztellrózsaszín sminkestáskáját, és rakta elém. - Használd nyugodtan.
- Köszönöm.
Csendben elkezdtem magam kenni, amit végül ő tört meg.
- Te drogozol?
أنت تقرأ
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
عاطفيةEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz