Nos, ugye az első Zaynel töltött napom a hétvégén elég szépen sikerült. A szombatról ezt már nem lehetett elmondani. Reggel zuhogott az eső, de nem csak úgy, mint tegnap, durván villámlott és dörgött. És én ugye félek a vihartól, szóval odakuncorogtam a még alvó Zaynhez, és próbáltam nem beszarni. Amúgy nem tudom, hogy a mellettem levő ember, hogy tudott viharban aludni, de tudott, mert morogva elküldött melegebb éghajlatokra. Így hát kimásztam mellőle, rendbe szedem magam a fürdőben, és felöltöztem.
A konyhába mentem, csináltam egy gyors kávét, és azon kezdtem tűnődni, hol lehet cigizni. A házban nem volt szag, szóval kellett legyen egy kijelölt résznek.
Szóval végigmentem az egész házon, de gondolom magának nem rak ki táblákat, hogy "Itt dohányozz hülyegyerek! ". Viszont találtam egy erkélyt, ahol végre elszívhattam két jól megtöltött cigit. Persze közben össze szartam magam, de nem lényeges.
Visszaérve a szobába bevettem három tablettát, mert különös módon még csak kilenc óra volt, és kimentem a konyhába. A tegnapi kajából nem maradt egy ártatlan krumplika se, de nutella igen, így az üveggel, és egy kanállal kuporodtam le a nappali kanapéjára, betakaróztam az ott található pléddel, és bekapcsoltam a TV-t.
Dörgött, meg villámlott, hiába próbáltam a filmre koncentrálni ,nem ment. Össze húztam magamon a plédet, és homlokráncolva próbáltam nem figyelni a külvilág zajaira . Aztán, eszembe jutottak az én gyönyörű tablettáim, ezért sietve bevettem még négyet, úgy másztam vissza a TV elé. Ahogy az anyag elkezdte kifejteni a hatását, a világ is színesebb lett. Elhalkult a vihar, csend lett, béke, és nyugalom. Az agyam kitisztult, arcomon nagy mosoly terül el. A konyhából egy unikornis ügetett a nappaliba, a sörénye és a farka rózsaszín, lila színben tündökölt. Annyira édes volt!
-Hets, min vigyorogsz?
-Hát nem látod? Ott egy cuki unikornis!
-Hol? -értetlenkedett Zayn álmosan.
- Előtted! Hát hol tartod te a szemed, olyan kis aranyos!
- Mennyit szívtál Hets? K*rvára nincs itt semmi unikornis, és amúgy sincs sehol se.
-Dehát én látom! Jiiijj, eszi a kanapét! Ne egyed, nem szabad!
- Hets, állítsd le magad. Gyere velem!
Zayn felkapott az ölébe, amolyan menyasszony pózban, és a szobája felé lépdelt velem. Szomorúan vetettem még egy utolsó pillantást az unikornisra, és az időközben valahonnan megjelent csillámoskék pulikutyára. Kár, nem minden nap lát az ember ilyen teremtményeket. Vagy egyáltalán nem. Nem lényeg.
-Hányat vettél be? -ültetett le az ágyra.
- Négyet- mosolyogtam.
-Hát akkor nem tudok veled mit csinálni -vonta meg a vállát -gyere ide.
Odaléptem hozzá, mire rásimította hatalmas kezeit a derekamra, és csókot nyomott a fülem mögé.
-Nem szeretném, hogy elrepülj, ezért le kell foglaljalak -suttogta a számra, és végre megcsókolt.
A testemet egy pillanat alatt felforrósította a vágy, éhesen csókoltam vissza, mintha az életem múlna rajta. Átkaroltam a nyakát, majd felemeltem a kezem, hogy le tudja rólam húzni a pólót. Ruhadarabjaink mind a földre kerültek, mi pedig mindent kizárva adtuk át magunkat a gyönyörnek.Enyhe fejfájással nitottam ki a szemeimet, de már tiszta voltam, éreztem, és ez sehogy sem tetszett.
Szuszogásra lettem figyelmes, mire odafordultam. Zayn aludt mellettem, fújta a levegőt a nyakamba. Nagyon aranyos látványt nyújtott, hason feküdt, félig rajtam, átkarolva, arca kisimult, szája szélén apró nyálcsík csillogott. Milyen kis édes. Kár, hogy a valóságban egy paraszt.
-Zayn!-kezdtem el bökdösni az oldalát.
-Hmm? -morgott.
-Hányszor csináltuk?
Résnyire nyitotta a szemeit, rám nézett, és fél mosolyra húzta a száját.
-Négyszer.
-Wow. Nem tudom, hogy bírtam.
-Elég jól, ne félj. Az utolsónál volt a legmagasabb a hangod.
-Öhm... oké.
-Hány óra van most?
-Hát -hajoltam az éjjeliszekrényen lévő telefonomhoz - 6:42.
-Akkor megyünk vásárolni.
-Mi? Miért?
-Tízkor megyünk egy buliba, és te gondolom nem hoztál olyan ruhát, amilyen kéne, meg amúgy sincs, szóval veszünk.
-Milyen buliba viszel te, ahol így ki kell öltözni?
-Majd meglátod.
-Rendben.
Lefürödtünk, felöltöztünk, és már indulunk is venni arra a titokzatos bulira a tökéletes ruhát.
Fogalmam sem volt hova akar vinni, de gondolom nem egy olyan partira, ahol először találkozzunk, hanem egy komolyabb helyre, mit tudom én.
Egy pláza előtt parkoltunk, ajtót nyitott nekem, és befelé vettük az irányt. A legfelső emeletre követtem, ahol alig van már ember, olyan drágák az üzletek. Egy óriási, csak női ruhákkal teleaggatott boltba léptünk be, kellemes illat volt, és halk zene. Ahogy a könyvekben, tudjátok.
Nem szólt semmit, a fekete részleghez ment, és én követtem
-Hanyas a méreted?
Miután elmondtam neki, egy ideig csöndben keresgélt, én meg beszari módon nem mertem megkérdezni, hogy válogathatok e magamnak. Végül kivett egy ruhát, a kezembe nyomta, és a próbafülkéig terelt vele.
-Próbáld fel, aztán mutasd meg.
-Rendben.
Csodálatos módon ajtós fülke volt, így miutn bezártam magam, nagyobb biztonságérzettel dobtam le magamról a ruhákat, és vettem fel, amit Zayn kiválasztott. Hát, öhm, nem tetszett. Nem is az, hogy ronda volt, de sokat mutatott, Lores szokott ilyenekben szambázni, nem én.
Végül egy sóhajjal kiléptem a fülkéből Zayn elé, és enyhe pírral az arcomon igazgattam a ruhát.
-Zayn, ez túl rövid, meg kurvás, nem lehetne mást?
Zayn csöndben, elnyílt ajkakkal legeltette rajtam a szemeit egy ideig, majd végre rámnézett.
-Nem, ez tökéletes. Kib*szott szexi vagy benne.-Dehát, mekkora ez a dekoltázs már! Úgy nézek ki mint egy, k*rva... nem szóltam.
-Na látod -vigyorgott -öltözz vissza, ezt megvesszük.Egy feszült sóhaj kíséretében ültem be a kocsiba, összehúzva magamon a kabátot. Kicsit ideges voltam, és Zayn csak egy szál töltött cigit engedélyezett.
Ő is behuppant mellém, bekötötte az övét, és rátaposott a gázra.
Eszméletlenül jól nézett ki a mélyen kigombolt fekete ingjében, és feszes farmerjában, szinte kedvem lett egy sokadik menethez a kocsiban.
-El kell játszad a boldog barátnőmet. Ha kérdezik, három hete járunk, és egy étteremben ismerkedtünk meg úgy, hogy én odaültem hozzád beszélgetni, de majd én beszélek, próbálj kussolni.
-Miért kell eljátszam a barátnődet?
-Ott lesz a nővérem.
-Mi?
B*szki.
YOU ARE READING
Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETT
RomanceEgy drogos, egy hercegnő, egy leszbikus, egy ribanc. És egy kegyetlen. - Majd akkor tudod, hogy szeretlek, ha már nem mondom meg mit csinálj. Addig csak a kurvám vagy. 18+-t, és káromkodást tartalmaz