Irklar
Dünyada insanlar ve büyülü yaratıklar dışında 5 farklı ırk bulunmaktadır. Bunlar, elfler, orklar, cüceler, goblinler ve devlerdir.
Elfler: Elfler, doğa elfleri ve kara elfler olarak ikiye ayrılır.
Doğa elfleri, sivri kulaklı, genellikle göz kamaştırıcı bir güzelliğe yada yakışıklılığa sahip olan, şehirlerini ormanların dış kısmına kuran ve uzlaşmacı canlılardır. Elfler okçulukta, iz sürmede ve avlanmada ustalaşmış kişilerdir.
Kara elfler, sivri kulaklı, derilerinin rengi koyu gri ve çirkin suratlı, şehirlerini ormanın derinliklerine kuran, saldırgan ve anlaşmayı sevmeyen canlılardır. Kara elfler, doğa elfleri gibi okçulukta, iz sürmede ve avlanmada ustalaşmış kişilerdir.
Her iki elf türüde savaşçı veya büyücü olabilirler.Orklar: Orklar, siyah derili, alt dişleri uzun, çirkin, genellikle hayvan derileri ve zırh giyen, yolculuklar için iri kurtlara binen, savaşlarda genellikle balta kullanan, anlaşmayı sevmeyen, avlanmakta, iz sürmede ve savaşmakta ustalaşmış bir ırktır. Orklar şehirlerini genellikle yüksek ve karanlık dağlara kurarlar. Orklar sadece savaşçı olabilirler.
Cüceler: Cüceler, kısa boylu, uzun sakallı, madencilik, taş işçiliği ve efsun yapmakta epey ustalaşmış, zeki ve uzlaşmacı bir ırktır. Cüceler silah olarak neredeyse kendi boylarından büyük bir çekiç kullanırlar, fakat savaşmayı sevmedikleri için genellikle savaşta anlaşma yaptıkları ırka efsunlu silah, zırh, kalkan vb. mataryallerle destek verirler. Cüceler şehirlerini dağlara yakın ve maden damarlarının verimli olduğu bölgelere kurarlar. Cüceler savaşçı veya büyücü olabilirler. Büyücü olan cüceler efsun yapmakta, savşçı olan cüceler ise madencilik ve taş işçiliğinde ustalaşmıştır.
Goblinler: Goblinler, uzun ve sivri kulaklı, boyları genellikle cüceler ve insanlar arasında değişiklik gösteren, sahtekar ve sadece kendi çıkarlarını gözeten bir ırktır. Goblinler silah olarak ustaca olmasada yay, hançer, mızrak, kılıç gibi farklı türde silahlar kullanırlar. Anlaşmayı sevmeyen ve fazla zeki olmayan canlılardır. Şehirlerini genellikle yer altındaki karanlık ve geniş bölgelere kurarlar.
Goblinler sadece savaşçı olabilirler.
Devler: Devler, insan görünümlü fakat anormal bir büyüklüğe sahip, fazla zeki olmayan ve anlaşmayı sevmeyen bir ırktır. Devler silah olarak kalın ve sağlam ağaç gövdelerini kullanırlar. Çoğunlukla tek başlarına veya 5-6 kişilik gruplar şeklinde mağralarda yaşmaktadırlar, bu yüzden çok fazla şehirleri bulunmamaktadır. Devler sadece savaşçı olabilirler.Bu insan dışındaki 5 ırktan sadece 4 tanesi imparatorluk kurabilmiştir. Bu 4 ırk ; elfler, orklar, goblinler ve cücelerdir. Devler imparatorluk kuramamış olsalarda birkaç on tane şehirleri bulunmaktadır.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mavi ejder
İmparatorluğu'nun HaritasıMavi ejder imparatorluğunda insanların çoğunlukta yaşadığı 9 ana şehir bulunmaktadır.
Haritadaki;
*1 numaralı yer Argus Şehri
*2 numaralı yer Pilton Şehri
*3 numaralı yer Juin Şehri
*4 numaralı yer Endral Şehri
*5 numaralı yer Jargan Şehri
*6 numaralı yer Ragnal Şehri
*7 numaralı yer Xastien Şehri
*8 numaralı yer Aketosh Şehri
*9 numaralı yer Nehantis ŞehriNehantis şehri imparatorluğun başkenti.
Mr.Ksasuke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Kral - Kitap 1: Santara'nın Çırakları [✔]
Fantasy👑ÖLÜMSÜZ KRAL 👑 🌟Kitap 1: Santara'nın Çırakları🌟 Dünya büyük bir savaş içerisindeydi. Orklar, elfler, cüceler, goblinler, devler ve insanlar aynı tarafta mücadele ediyorlardı. İblislerin efendisi olan Kara Lord, Dünya'da bulunan 6 ırkı karşısın...