Kitap 1 - 27.Bölüm: Yognu Rami Sıradağlarına Yolculuk [1]

4.8K 455 25
                                    

Ela, konuştuktan sonra Aiden'in yanından hızlıca uzaklaştı ve hazırlanmak için odasının yolunu tuttu. Aiden, Ela'nın ona karşı olan hislerini çoktan fark etmişti. Fakat yolculuk 1 ay süreceği için bir arkadaş hiç de fena olmazdı.

Aiden, bu gece hazırlıklarını tamamladıktan sonra Bei, Haku ve Jose ile vadalaşıp yarın şafak vaktinde yola koyulmaya karar vermişti.

Kızıl Güneş, Juin akademisini aydınlatırken akademi kapısının önünde mavi cübbeli, siyah kıyafetli ve sırtında deri bir çanta bulunan genç bir adam duruyordu. Gözleri kapalı bir şekilde sırtını duvara yaslamış ve ayağı ile ritim tutarak birini bekliyordu. Aradan birkaç dakika geçtikten sonra buz renginde ki saçları ve üzerindeki şık kıyafetler ile genç bir kız, mavi cübbeli adamın yanında belirdi. Genç kız, adamın yanına geldiği anda kızarmış yanakları ile utangaç bir şekilde konuşmaya başladı.

"Seni beklettiğim için çok özür dilerim Aiden. Arkadaşlarım ile vedalaşmam biraz uzun sürdü."

Bu genç kız ve mavi cübbeli adam, yıl sonu akademi turnuvasında birinci olmayı başaran Aiden ve Ela Samu'dan başkası değildi. Aiden, Ela'nın konuşması üzerine gözlerini açtı ve sakin bir şekilde gülümseyerek cevap verdi.

"Sorun değil Ela. Hadi çok geç olmadan yola koyulalım."

Aiden hızlı adımlar ile ormana doğru ilerlerken Ela, heyecanlı bir şekilde Aiden'i takip ediyordu. Uzun bir süre ilerledikten sonra Aiden durudu ve ruhsal algısını 1 km çevresine yayarak tehlike arz eden büyülü yaratıkların olup olmadığını kontrol etti. Tehlikeli bir büyülü yaratığın olmadığına emin olduktan sonra boyutsal çantasından bir parşomen çıkardı ve Ela'nın yanına giderek sakin bir şekilde konuşmaya başladı.

"Bu parşomen, Mavi Ejder İmparatorluğunun detaylı bir haritası. Nehantis şehrine gidebilmek için ilk önce Pilton ve Argus şehri arasındaki Simura ormanlarından geçerek Yognu Rami sıradağlarına ulaşmamız gerekiyor, bu da neredeyse 2 haftamızı alacak. Sonrasında kuzeye doğru 1 haftalık bir ilerlemenin ardından Aketosh şehrine varacağız. Orada 2 gün boyunca bir handa dinlendikten sonra tekrar yola koyularak 1 hafta içinde Nehantis şehrinin merkezine ulaşacağız. Şimdilik planımız bu, Yognu Rami sıradağlarına ulaşana kadar kamp kurarak gideceğiz fakat sonrasında hiç durmadan ilerlememiz lazım. Çünkü o dağlarda bir Ork kabilesi olduğunu duydum. Hadi yola koyulalım."

Ela, planı iyi bir şekilde kavradıktan sonra Aiden'i takip ederek Yognu Rami sıradağlarına doğru ilerlemeye başladı.

12 saat sonra...

Ay, gökyüzündeki yerini alırken Aiden ve Ela, büyük bir ağacın altında kamp kurmuş ve pişmiş büyülü yaratık eti yiyorlardı. Yemeklerini bitirdikten sonra Ela ateşin yanına kıvrılıp dinlenirken Aiden ruhsal algısını serbest bıraktı ve çevreyi kontrol etmeye başladı. Bir süre çevreyi kontrol ettikten sonra yüzü ekşimiş ve telaşlı bir şekilde konuşmaya başlamıştı.

"Hemen uyan Ela! 5 tane büyülü yaratık yaklaşıyor!"

Ela, Aiden'in bağırışını duyduğu anda ayağa fırladı ve çevresini kontrol etmeye başladı. Birkaç saniye sonra büyük bir gürültü ile ağaçların arasından 8 bacaklı, sırtında onlarca diken bulunan, 6 metre boyunda, 5 tane kertenkele çıktı.

Köken alemi 6

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Köken alemi 6.seviye auraları ile düşmanlarına korku salıyorlardı. Ela, auranın baskısı ile yere kapaklanmış ve bilincini kaubetmişti. Ruh aleminin zirvesinde olduğu için bu baskıya dayanamayacak kadar güçsüzdü. Aiden ise bu seviyede iken kertenkeleleri yenemeyeceğini anladı ve ustasının oluşturduğu 9 katlı formasyonu çözmeye karar verdi.

"9 katlı Hid-amu formasyonu, çözül!"

Aiden bağırdığı anda bedeninde küçük bir ışıldama oluştu ve kulak tırmalayan kırılma sesleri duyuldu. Bir anda 3 seviye atlayarak Köken alemi 2.seviyeye yükseldi. Kertenkeleler, Aiden'in bir anda birkaç seviye atladığını görünce biraz korkmuş ve şaşırmışlardı. Fakat hala Aiden'den 4 seviye yüksek oldukları için korkuları yok olmuş ve ileri atılmışlardı.

"Ejder Pençesi!"

Aiden, Ejder Pençesi tekniğini kullandı ve 8 tırnaktan oluşan 2 pençe ilerleyerek en öndeki kertenkeleye çarptı. Büyük bir gürültü ile sırtındaki dikenleri tamamen söktü. Kertenkele acı içerisinde kıvranırken diğer 4 kertenkele öfkeli bir şekilde koşmaya devam ettiler. Aiden, Rüzgar Adımları tekniğini kullanarak Ela'yı sırtladı ve ortadan kayboldu. Birkaç saniye sonra ortaya çıktığında yüzünde şeytani bir gülümseme vardı.

"Gökyüzünün efendisi Alba, ortaya çık!

Yeryüzünün efendisi Nigra, ortaya çık!"

Aiden bağırdığı anda küçük bir kasırga oluştu ve yer sarsılmaya başladı. Karanlık sis her tarafı kaplamıştı. Bu olay birkaç saniye boyunca devam etti ve karanlık sis ortadan kalktı. Kasırga son bulduğu zaman kar kadar beyaz kürkü ve sırtındaki dikenler ile Alba ortaya çıktı. Sonrasında yer yarıldı ve içerisinden gece kadar karanlık kürkü ile Nigra ortaya çıktı.

"Hid-amu çözül!"

Aiden, bağırdığı anda kurtlar ışıldamaya ve kulak tırmalayıcı kırılma sesleri duyulmaya başladı. Kurtların Köken alemi 2.seviye auraları bir anda zirveye fırlamıştı.

Kertenkeleler kurtların auralarını hissettiği anda telaşlanmış ve ormanın derinliklerine doğru koşmaya başlamışlardı. Alba ve Nigra yok oldu ve kertenkelelerin önünde belirdi.

"Alba, diken saldırısını kullan!"

Alba, Aiden'in bağırışını duyduğu anda sırtındaki dikenlerden 2 tane fırlatarak kertenkelelerin birisini öldürmüştü. Nigra ise sesli bir şekilde hırladıktan sonra bir pençe savurdu ve bu saldırıyla bir kertenkele daha öldü. Geriye sadece 2 kertenkele kalmıştı. Aiden boyutsal çantasından yeşim kılıcını çıkardı ve bir anda yok oldu. Ortaya çıktığında geriye kalan 2 kertenkele bir daha kalkmamak üzere yere devrildi.

"İyi iş çıkardınız. Hid-amu kapan!"

Aiden'in bağırışı üzerine ruh ortaklarının seviyesi Köken alemi 2.seviyeye ve kendi seviyesi Ruh aleminin zirvesine düşmüştü.

"Nigra, Alba geri dönün!"

Nigra ve Alba toz bulutuna dönüşüp yok olurken çalıların arasından Ela, şaşkın bir şekilde çıktı ve çevresine bakmaya başladı. Kertenkelelerin ölü bedenlerini görünce şaşkınlığı katlanarak artmıştı.

"Onları öldürmeyi nasıl başardın?"

Ela, bunu gerçekten çok merak ediyordu. Bayılmadan önce tek hatırladığı şey kertenkelelerin Köken alemi 6.seviye auralarıydı. Aiden, Ela'nın bu sorusuna cevap vermiyerek sakin bir şekilde ölü bedenlerin yanına yürüdü ve teker teker kristallerini çıkardı. Birini Ela'ya uzatarak konuşmaya başladı.

"Bunu al ve Nehantis şehrine ulaşana kadar Köken alemine gir. Yoksa Mavi Ejder akademisinin iç sahasına giremezsin."

Ela bunu duyunca Aiden'in elindeki kristali hemen aldı ve heyecanlı bir şekilde konuşmaya başladı.

"Çok teşekkür ederim. Bir süredir Ruh aleminin zirvesinde takılıp kalmıştım. Bu kristal benim bu darboğazı açmamı sağlayacak."

Aiden, samimi bir şekilde gülümsedikten sonra ateşin yanına geldi ve bir yandan ruhsal algısını serbest bırakıp çevreyi kontrol ederken bir yandan da meditasyon yaparak enerjisini doldurmaya başladı. Ela ise Köken alemi 6.seviye kristali alarak Aiden'in yanına geçti ve lotus pozisyonunu alıp meditasyon yapmaya başladı.

Saatler hızlıca akıp geçti. Ay, gökyüzündeki yerini kızıl Güneş'e bırakırken Aiden ve Ela meditasyondan çıktılar ve toparlandıktan sonra Yognu Rami sıradağlarına doğru yola koyuldular.

Mr.Ksasuke

Ölümsüz Kral - Kitap 1: Santara'nın Çırakları [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin