Giriş/Bilgilendirme

3.9K 162 11
                                    

                                       Yetişim Seviyeleri
Başlangıç Kaynak Alemi => Gerçek Kaynak Alemi => Ruh Kaynak Alemi =>Yeryüzü Kaynak Alemi => Gökyüzü Kaynak Alemi => İmparator Kaynak Alemi => Tiran Kaynak Alemi =>

Yetişimciler dünyanın enerjisini özümserler ve seviye atlarlar. Seviye atladıkça güçlenirler. Dünyanın enerjisine kaynak enerjisi denir.

Kaynak enerjisi yetişimcilere enerji sağlar. Yani yemek yemeleri yada uyumaları gerekmez.

Dünyada enerji içeren bitkiler vardır. Eğer bu bitkilerden hap yapılırsa ve o kişi hapı tüketirse seviyesi hızlıca atlar. Tabi bu hapların da kaliteleri ve kalitesizleri var. Mesela ‘Kan özü arıtma hapı’ sadece gerçek kaynak alemine yetecek kadar enerji verebilir. Daha üst seviyeler kullanırsa verdiği enerji oldukça azdır.

Canavarlar ise diğer canavarları veya insanları yiyerek ve özümseyerek seviye atlarlar. Haplar canavarlar için de geçerlidir.

-Her kaynak aleminin 10 seviyesi bulunur.
-Her seviye atladıkça ileriki seviyeye ilerlemek daha da zorlaşır.
-Her seviyenin bölümleri vardır. Mesela Gerçek kaynak alemi 6. Seviyenin zirvesindeki biri, gerçek kaynak alemi 6. Seviyenin başlangıcındaki birinden güçlüdür.
-Her alem arasında dağlar kadar fark vardır
Başlangıç kaynak alemi 10. Seviye biri, gerçek ruh alemi 1. Seviyedeki birine kafa tutamaz. Hatta yenilmesi için basit bir saldırı dahi yeter.
-Dövüş teknikleri kişinin savaş gücünü arttırır
Aynı seviyedeki kişiler savaşırken hangisinin tekniği daha yüksek seviyeyse o kazanır.
-Depolama çantaları içinde eşyaları barındırır. İstediğini koyabilirsin. Canlı veya cansız fark etmez. Ama hepsinin belli bir kapasitesi var ve bu çantalar kıyafete asılacak kadar ufak. 

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin