16- 2.Sınav

1.4K 153 2
                                    

Sapladığı anda Fate’in kudretli bir şekilde güldüğünü duydu. Tekrar karanlık yere gelmişlerdi. “Tebrikler. İlk bölümü tamamladın.” dedi kadim ses.

Bai Che afalladı ve “Ne? Ben ölmedim mi? Ve Beyaz…” dedi. Aniden yanında bir havlama sesi işitti.

Hemen sağ tarafına baktı ve Beyaz’ın sapasağlam yanında olduğunu gördü. Bai Che’nin gözleri doldu. Ve hızlı bir hamleyle Beyaz’a sarıldı.

“Hayatta kalmak kişi için önemlidir. Ama yoldaşını bile koruyamayan biri kendine adam bile diyemez!” dedi kadim ses.

Bai Che, Fate’in dediklerini işitti ama Beyaz’a sarılmayı bırakmadı. Onun için Beyaz, sınavdan çok daha önemliydi.

Bai Che sarıldığında bir şey fark etti. Beyaz başlangıç kaynak alemi 2.seviyeye adım atmıştı ve boyutu biraz daha büyümüştü.

Kadim ses tekrar duyuldu. “Sınavın 2. Bölümü başlasın.”

Bai Che kendini tekrar bir yaylada buldu. Önünden bir dere geçiyordu. Dere sonsuza doğru gidiyordu. Derenin üstünde de bir köprü vardı. Bai Che doğruldu ve etrafı inceledi.
“Görevin basit. Köprülerden geç. Toplam 3 tane var. Suya atlarsan… ölürsün.” dedi kadim ses. Ve etrafı bir sessizlik kapladı.

Bai Che köprüye doğru yavaş adımlarla yürüdü. Köprünün sonunda yaşlı bir adam vardı. Bai Che köprünün başına geldiğinde yaşlı adam konuşmaya başladı. “Bir saldırımı karşılayıp köprüden atılmazsan, geçersin.” Bir anda yaşlı adamdan başlangıç kaynak alemi 5. Seviye bir aura yayıldı.

“Demek karşıya geçmem gerek.” diye düşündü Bai Che ve köprüye adımını attı. Adımını attığı gibi kendine doğru bir rüzgar dalgası geldi. Rüzgar dalgası o kadar güçlüydü ki Bai Che yere kapaklandı. Karşı koyamayacağı kadar güçlü bir saldırıydı. Ama hala köprünün üstünde duruyordu. Bir süre sonra Bai Che kafasını kaldırabildi ve kaldırdığında adamın orda olmadığını gördü. “İlk köprüyü geçtim. Kaldı 2” diye geçirdi içinden Bai Che ve yanındaki Beyaz’ın kafasını okşadı.

“İyi ki Beyaz’ın köprüye çıkmasın engellemişim.” dedi Bai Che.
Köprünün karşı tarafına geçti. Geçtiğinde karşısında başka bir köprünün olduğunu gördü. Bir süre dinlendikten sonra köprüye yaklaştı. Aynı adamın köprünün sonunda dikildiğini gördü. Ama bu sefer başlangıç kaynak alemi 5. Seviye değil 6. Seviyeydi.

Sözlerini tekrarladı. “Bir saldırımı karşılayıp köprüden atılmazsan, geçersin.”

Bai Che adımını attı. Aniden kendine doğru bir rüzgar dalgası geldi. Ama öncekinden çok daha güçlüydü.
Rüzgar dalgası Bai Che’yi köprüden 2 metre ileriye savurdu. Bai Che bu darbe karşısında kan kustu. Beyaz endişeli gözlerle Bai Che’nin yanına gelip yüzünü yaladı. Bai Che’nin yüzünde bir gülümseme oluştu.
Bir süre dinlendi ve tekrar denemeye karar verdi.

Tam adımını atacağı sırada Beyaz’ın da yanında olduğunu gördü. “Hey, Beyaz, geri çekil hemen. Bu çok tehlikeli.” dedi Bai Che ve Beyaz’ı geriye çekmeye çalıştı. “Beyaz, lütfen.”

Beyaz, masum gözlerle Bai Che’ye baktı ve geri çekildi.

Bai Che adımını attı ve attığında Beyaz’ında koşup onunla beraber köprüye girdiğini gördü. Beyaz’ı köprüden çıkartamadan rüzgar dalgası onları vurdu. Ama Bai Che darbenin gücünün yarıya düştüğünü gördü.

“Kişi sayısına göre güç düşüyor ha?” diye düşündü Bai Che.

Yanında Beyaz’ın yattığını gördü. Ama hala köprüdelerdi. Yavaşça ayağa kalktı ve Beyazı kucağına alıp köprüyü geçti. Karşısında başka bir köprü belirdi.

Beyaz gözlerindeki neşeyle Bai Che’ye baktı.

“Seni Lanet Kaplan!” dedi Bai Che yüzündeki gülümsemeyle ve kafasını okşadı Beyaz’ın.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin