Havadaki ağız ve gözler yavaşça yok oldu. Bai Che biranda kendini bir yaylada buldu. Etrafta sadece 1 tane ağaç vardı ve ağacın altında bir su kuyusu vardı. Ağacın biraz uzağında bir köy vardı.
Bai Che ağaca doğru yürüdü. Yaklaştıkça kuyunun yanında bir nene gördü. Nene kuyudan su çekmiş, taşımaya çalışıyordu. Bai Che yaklaştı ve “Yardım edeyim mi teyze?” dedi.
“Ah evladım. N’olursun yardım et. Çok yoruldum.” dedi nene hafiften gülümsemesini belli etmemeye çalışarak.
Bu nene, Bai Che’ye kendi nenesini hatırlatmıştı. Bai Che kovaları aldı ve köye yöneldi. “Teyze evin nerede?” diye sordu Bai Che.
“Köyün meydanında evladım.” dedi Bai Che’yi takip ederek.
Bir süre gittikten sonra köy meydanı görüldü. “Buraya mı bırakayım?” diye sordu Bai Che. Ama cevabını alamadan nene cebinden bir hançer çıkararak Bai Che’nin sırtına sapladı. Fazla derine girmemişti ama oluk oluk kan akıyordu. Beyaz general, neneye kızgın gözlerle baktı ve hırlamaya başladı. Sanki üzerine atlayıp parçalayacakmış gibiydi.
Bai Che hafifçe geri çekildi ve şaşkın bir şekilde neneye baktı. Sırtındaki hançeri çıkarttı ve hafifçe acı çığlığı attı. Ardından soğukça neneye baktı ve “Neden?” diye sordu.
Nene yalvaran bir ifadeyle Bai Che’ye bakarak “N’olur evladım affet beni. Yaşlı bir neneyim sadece. Affet bu aciz kadını. Elini kirletmene değmem.” dedi. Beyaz hala hırlıyordu.
Bai Che hafifçe iç çekti ve “Hmph. Sonuçta sadece yaşlı bir kadınsın.” dedi. Ardından arkasını döndü ve gitmeye hazırlandı. Ama nene sinsi bir gülümsemeyle cebinden bir hançer daha çıkardı ve Bai Che’nin arkasından koşup sırtına saplamaya çalıştı. Tam saplayacağı sırada Beyaz, nenenin üstüne atladı ve ısırmaya başladı. Nene elindeki hançeri kavradı ve Beyaz’a sapladı! Beyaz bir inleme sesiyle birlikte yan tarafa devrildi. Bunu gören Bai Che’nin gözleri döndü. Elindeki hançeri sıkıca tuttu ve Nenenin kafasına sapladı. Nene artık hareket etmiyordu.
Bai Che hemen Beyaz’ın yanına gitti. Yarasından kanlar akıyordu. Bai Che sırtındaki yarayı umursamıyordu bile. Şuanda onun için önemli olan tek şey Beyaz’dı. Bu uğurda kendi canı bile önemsizdi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...