Ortam tekrar sessizliğe gömülmüştü. Reis bu sessizliği ufak bir takırtıyla bozdu. Ayağa kalktı ve konuştu. Sesi aynı derecede tok ve kudretliydi. "İlk turda iki tabur bir takımı oluşturacak. Toplamda 6 takım 6 farklı yerden dağa bırakılacak. Kazanılan puanlar takım olarak değil taburlara girilecek. Yani herkes sadece kendi taburundaki kişinin puanıyla değerlendirilecek. Dağın eteklerinde Gerçek kaynak alemi canavarlar var. Dağın üst seviyelerine çıktıkça canavarlar güçlenir ve akıllanır. Her takım o dağda 1 hafta boyunca kalacak. Takımlar ise kura ile belirlenecek." dedi.
Ardından 2 tane görevli kuraları çektiler.
Takım 1= Haolin Taburu - Fen Taburu
Takım 2= Yuan Guang Taburu - Lan Zue Taburu
Takım 3= Lei Taburu - Zhan Gei Taburu
Takım 4= Bailie Taburu - Yang Taburu
Takım 5= Long Juxue Taburu - Zhe Taburu
Takım 6= Mei Taburu - Hei Taburu
Mei Taburu üyeleri bu çekimleri görünce karşı çıktılar. Ürkütücü ve garip Hei Taburuyla aynı takımda olmak istemiyorlardı.
"Bu çok adaletsiz. Bize gelebilecek en kötü seçenek geldi."
Mei Ling'in ise duyguları karışıktı. Bai che denen çocuktan değişik bir hava alıyordu.
----------------------------------
Büyük bir dağın kıyılarına geldiler. Dağdan büyük miktarda kaynak enerjisi seziliyordu.
6 takım dağın 6 yerine dağıldı. Ardından her görevli açıklamasını yaptı. "Sizi takip edeceğiz ve öldürdüğünüz her canavarı not edeceğiz. Gerçek Kaynak alemi 1 puan, Ruh kaynak alemi 3 puan, Yeryüzü kaynak alemi 25 puan. Ama size tavsiyem Yeryüzü kaynak alemindeki canavarlara bulaşmayın. Böyle dağlarda onlar kral görevi görürler. Onları takip eden tonla canavar vardır. Pes etmek istediğinizde belirtmeniz yeterli. Takımınızdan herhangi biri pes ettiğinde diğer tabur da çıkmak zorunda kalır. Yani 2 taburun da 1. Tur puanı 0 olur." dedi ve geri çekildi.
Mei Taburu hemen Mei Ling'e baktı. Gruplarının lideri olarak onu seçtikleri belliydi. Bai Che ve Yin He ise kenarda oturuyorlardı. Mei Taburunun bir üyesi Bai Che ve Yin He'ye iğrenerek baktı ve sitemle konuştu "Siz sadece ayak bağı olmayın yeter."
Bai Che ve Yin He karşılık vermedi. Bunun sebebi güçsüzlükleri yüzünden karşı gelememeleri değildi. Sadece laf yetiştiremeyecek kadar tembellerdi.
10dk geçtiği gibi Bai Che ve Yin He dağa fırladı. Bunu gören Mei Taburu, onların ne yaptıklarını anlamadı ve arkasından gittiler. "Ne Yaptığınızı sanıyorsunuz ha? Burası fazlasıyla tehlikeli bir alan. O yetişim seviyesiyle uzun süre dayanamazsınız. Sadece bizi takip edin."
Bai Che durdu ve alayla karışık bir üslupla "Siz sadece ayak bağı olmayın yeter." dedi. Mei Taburunun 5 üyesi bu sözler karşısında afalladı. Sakinliğini ilk kazanan Mei Ling oldu.
"Siz dördünüz farklı bir grup oluşturup ava başlayın. Benim bunlara sahip çıkmam lazım. Pes ederlerse bizde eleniriz." dedi Mei Ling.
Diğer dördü bunu duyunca hemen reddetti. "Seni 2 tane erkekle yalnız bırakamayız."
"Hıh. 2 tane çöp bana bir şey yapabilirmiş gibi." dedi Mei Ling. Sesindeki alay seziliyordu.
Bai Che konuşmaları ciddiye almadan dağa tırmanmaya devam etti. Arkalarından Mei Ling geldi. "Dağın fazla üstlerine çıkma. Eteklerde avlanalım. Böylece her 2 takım da hızlıca puan kazansın." dedi Mei Ling.
Bai Che hiç duymamış tırmanmaya devam etti. Ta ki önlerine Gerçek kaynak alemi 9. Seviye bir maymun sürüsü çıkana kadar. Bai Che en ufak tereddüt göstermeden saldırdı. Beyaz ve Kızıl da ona katıldı. Oldukça hızlı darbelerle maymunların 8 tanesini öldürmüştü bile. Başlangıç kaynak alemindeki yılan bile maymunları 1 dövüş tekniğiyle öldürebiliyordu. Yılanın ve Kaplanın çalıştığı zırh teknikleri 4. Kattan alınmıştı. Yani Ruh kaynak aleminin altındaki saldırılar onların üstünde çok az hasara sebep olurdu.
4. kattaki teknikler yeryüzü kaynak alemi ve daha üst seviyedeki kişiler tarafından kullanılabilmesi gerekirdi. Fate'in hapı onlara muhteşem bir potansiyel sağlamıştı. Bu yüzden Beyaz ve Kızıl üst seviye teknikleri kullanabiliyordu.
Bai Che'nin zırh tekniği 3 zırh tekniğinin birleşmesinden oluşuyordu. Yani tekniği Beyaz'dan ve Kızıl'dan daha yüksekti. Ancak teknikteki ustalığı daha başlangıçtaydı.
Bai Che ve Beyaz herhangi bir teknik veya silah kullanmadan maymunların çoğunu öldürdü. Yılan da kalanları 'Alev Kırbacı'yla avladı.
Yin He ve Mei Ling ise bu olanları şaşkınlıkla izledi. Mei Ling kafasını çevirmeden Yin He'ye sordu. Bakışları hala Bai Che'nin üzerindeydi. "Bu çocuk nasıl bu kadar güçlü olabilir?"
"Bilmiyorum. Tek bildiğim güçlü olduğu. Öyle ki en güçsüz olan yılanın bile beni kolayca yenebileceği. Bai Che'nin gücünü bilmiyorum bile." diye cevapladı Yin He.
Mei Ling şaşkınlıktan daha fazla konuşamadı. Bu sırada Bai Che 28 maymunun hepsini öldürmüş, ruhlarını özümsüyordu. Kızıl ve Beyaz da cesetleri özümsüyordu.
Bir süre sonra 15 ceset yenmişti. Kızıl Başlangıç kaynak alemi 9. Seviyenin zirvesine, Beyaz da Gerçek kaynak alemi 4. Seviyeye ulaşmıştı. Bai Che'nin yetişimi hala Gerçek kaynak alemi 2. Seviyeydi. Ama ateşe olan yatkınlığı kayda değer şekilde artmıştı ve 'Alevin Hükmü' çok daha ayrıntılı hale gelmişti. Bai Che 4 ay boyunca sadece 'Alevin Hükmü'ne çalışsa bile mükemmel derecede ustalaşamayacağını farketti. Ama o 4 aylık çalışmayı yapsaydı 'Alevin Hükmü'nü uyguladığı bir kılıcın gücünün çok ama çok daha fazla artacağını biliyordu.
Yin He, Bai Che'ye yaklaştı ve "Sen Lanet olası bir canavar mısın?" dedi yüzünde şaşkın bir gülümsemeyle.
Mei Ling hala şaşkındı. "Cidden, bu kadar güçlü olmayı nasıl başardın." dedi Mei Ling.
Bai Che gülümsedi ve "Öğrenmen gerekmez. Hızlıca dağın üstüne çıkalım." dedi ve koşmaya başladı. Beyaz ve Kızıl da onu takip etti.
Bu koşu 2 gün sürdü. Yol boyunca gördükleri her canavarı avladılar ve sadece meditasyon yapıp enerjilerini yenilemek için durdular.
Şuana kadar gördükleri bütün canavarlar Gerçek kaynak alemi seviyesindeydi. Ama dağın orta kısmında Ruh kaynak aleminin başlangıcında veya ortalarında olan canavarlar vardı.
Bai Che arkasını döndü. Yin He'ye bakarak "Yin he, sen Kızıl'la birlikte orta kısımda avlan. Eğer zorlanırsan dağın eteklerine yönel. Kızıl'ın cesetleri özümsemesine izin ver. Ben ve Beyaz ise yok edeceğiz." dedi. Yin He duyunca kafasını 'tamam' tarzında salladı.
Mei Ling tatlı bir tavırla "Peki benim ne yapmam gerek?" dedi. 2 gündür Bai Che'nin yaptıklarını görünce Bai Che'yi kendi tarafına çekmeye çalışıyordu. Eğer bu kadar yüksek potansiyeli olan biriyle arkadaş olabilirse ilerde çok işine yarayabilirdi.
"Bana mı soruyorsun? Beni takip etmemen yeterli. Git kendi başına avlan." dedi Bai Che umursamaz bir tavırla ve koşarak uzaklaşmaya başladı. Yin he bu sırada Kızıl'la uzaklaşmıştı.
Mei Ling ne yapacağını bilemeyerek öylece duruyordu. "Nasıl benim güzelliğimi boş verip uzaklaşabilir?" diye geçirdi içinden. Ama pes etmemişti. Bai Che denen velet ilerde büyük bir uzman olabilirdi. Onunla bir şekilde iyi ilişkiler kurmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...