Bai Che mağaraya girdi. Mağara derinlere doğru uzanıyordu. Etrafta hiç ışık yoktu. Bai Che yolu takip etti. Bir süre yürüdükten sonra geniş bir alana çıktı. Burada sıcaklık oldukça fazlaydı. Etrafta küçük lav gölleri vardı. Bai Che yavaşça ilerledi ve ilerde 2 tane dev gibi sütun gördü. Sütunların arasında bir yazı yazıyordu.
“Kadim Tanrı Fate’in Test Alanı”
Bai Che yazıya baktı ve bir süre düşündükten sonra içeri girdi. Girdiği gibi bir ses yankılandı. “Kadim Tanrı Fate’in test alanına hoş geldin. Yetişimin düşük olsa da teste girmene izin var.”
Bai Che bu sesi duyduğunda öylece bakakaldı. Etraf kapkaranlıktı ve bu ses o kadar kuvvetliydi ki Bai Che baskılandığını hissetti. En sonunda cesaretini topladı. “Sen kimsin ve burası neresi?” dedi. Hala şaşkındı.
“Ben Kadim Tanrı Fate’in bir ruh parçasıyım. Ve daha önce dediğim gibi burası benim test alanım.” dedi ve bir süre bekledi. Ardından aynı kudretle devam etti. “Kadim Tanrı Fate uzun yıllar önce tanrıların kralıydı. Ama tanrılar isyan ettiler ve Fate’i zehirlediler. Fate, ellerinden zorla kaçabildi. Dünyaya geldiğinde ise çok yorgundu ve ölüyordu. Ayakta duramadı ve bayıldı. Kalktığında kendini ufak bir evde buldu. Kendisine bakan yaşlı bir adam vardı. Bu yaşlı adam 10 yıl kadar Fate’e baktıktan sonra öldü. Fate o yaşlı adam hatırına dünyaya bir test alanı bıraktı ve başına sınav temsilcisi olarak beni, yani ruhunun bir parçasını koydu. Ardından ortadan kayboldu. Ben bile nerde olduğunu bilmiyorum.”
Bai Che bir süre düşündükten sonra sordu. “Bu sınava gireceğimi söyledin. Peki ya geçersem, ne kazanacağım?”
Kadim ses hafifçe güldü ve cevapladı. “Kazanacağın şey Kadim Tanrı Fate’in geriye bıraktığı 1 tane hap ve depolama çantası. Bunların ne işe yaradığını ise ancak sınavı geçersen öğrenebileceksin.” Ses sözlerini bitirdiği gibi Bai Che cevapladı. “Sınava girmek istiyorum.”
Ses yavaşça nefes aldı ve konuştu. “Baştan uyarayım. Bu teste girdiğinde bir daha çıkamazsın. Ya geçersin yada ölürsün. Hala girmek istiyor musun?”
Bai Che en ufak bir tereddüt göstermeden bağırdı. “Evet!”
Bai Che çağırdığı gibi havada bir çift göz ve bir ağız belirdi. Ağız yavaşça gülümsedi ve “Pekala. Sınavda 3 bölüm vardır. Sınav potansiyelini belirler ve kişiden kişiye değişir.” dedi.
Gözler sakince Beyaz General’e baktı ve “Hayvanınla içeri girebilirsin. Sen sınavdan çıkamazsın ama o çıkabilir. 1 kez çıktığında bir daha giremez.” dedi. Ağızdaki gülümseme hala duruyordu.
“Şimdi, sınav başlasın!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...