21- Dövüş Teknikleri ve Silahlar

1.5K 152 4
                                    

Gui Mo, Bai Che’ye gülümseyerek baktı ve “Git de ödülünü al.” dedi.

Bai Che yanında beyazla Zhang Yang’ın yanına yürüdü. Yerdeki 3 Kan özü arıtma hapını ve Buz Rünü’nü aldı.

Zhang Yang’ın yüzü utanç doluydu. O Buz Rünü çok nadir bir eşyaydı. Onu şans eseri bir mağarada bulmuştu. Satıp iksir alabilir ve Long Juxue Taburunun gücünü arttırabilirdi. Ama Buz Rünü bir velete gitmişti.

Gui Mo, Long Juxue Taburuna bakarak bağırdı “Dağılın!”

Bunu duyunca Long Juxue Taburu üyeleri utançla dağıldılar.

Gui Mo, Bai Che’yi alıp başka bir binaya götürdü. Bu bina 6 katlıydı ve üstünde ‘Dövüş Teknikleri’ yazıyordu.

Bai Che içeri girdiğinde Gui Mo uyardı. “Burası her şeyi kurcalayabileceğin bir yer değil. Sadece yazılanları oku ve alacaklarını kıdemliye bildir.” dedi ve devam etti. “Kat arttıkça tekniklerin seviyesi ve öğrenme zorluğu artar. Kaptan senin 1. Kattan 1 tane ve 2. Kattan 2 tane teknik alma hakkı verdi. Benim gitmem gerek. Bu sefer evcilini de yanına al.” dedi Gui Mo ve uzaklaştı.

Bai Che, Beyaz’la birlikte binaya girdi. Onları yaşlı bir adam karşıladı. “Merhaba genç. İstediğin 1 tekniği seç ve 2. Kata çık.” dedi ve masasına tekrar oturdu.

İçerisi tomar doluydu. Her tomarın önünde tekniğin ismi ve açıklaması yazıyordu. Bai Che bütün tekniklere baktı. 1. Katta bulunan en güçlü ve en zor kılıç tekniği ‘Kükremenin Kudreti’ydi. Bu tekniği aldığını gören yaşlı adam Bai Che’ye yaklaştı. Bilgin bir tavırla konuştu. “O teknik oldukça zordur. Ama kendine güveniyorsan tekniğin 2. Kısmı 2. Katta var.” dedi yaşlı adam.

Bai Che biraz düşündü ve sordu “Bu teknik gibi yay tekniği için de güçlü bir yetenek var mı?”

Adam şaşırsa da cevapladı. “Evet var. 2. Katta ‘Fısıltının Saflığı’ var. Bu binadaki en iyi yay tekniğidir. Ama öğrenme zorluğu çok yüksektir. Bu yüzden şuana kadar kimse kullanamadı. Hatta bırak kullanmayı, ilerleme bile kaydedemedi." dedi ve devam etti. “Kekanların kurucusu bu tekniği Nelea yayının yanında buldu.”

Bunu duyan Bai Che hafifçe güldü. ‘Kükremenin Kudreti’ni aldı ve 2. Kata yöneldi. Merdivenlerin önüne geldiğinde yaşlı adamın iç çektiğini ve kendisine bir şey söylediğini duydu. “O tekniği ben bile denedim.”

Bai Che 2. Kata çıktı ve ‘Fısıltının Saflığı’nı buldu. Altında ise bir not vardı. “Bu tekniği kullanan yay kullanıcısı sessiz ve kudretli bir şekilde ölüm dağıtır. Ama tekniğin öğrenme zorluğu çok yüksektir. Ben bile kullanamadım.”
Bu not Kekanların Kurucusu tarafından yazılmıştı.

Bai Che ‘Fısıltının Saflığı’nı aldıktan sonra başka bir teknik aramaya başladı. Bir teknik dikkatini çekti. “Buz sarkacı: Tepeden aşağıya doğru bir buz kütlesi düşer. Düşen buz kütlesinin şekli ve gücü kullanan kişinin isteğine ve yeteneğine bağlıdır.”

Bai Che bu tekniği görünce Beyaz’a baktı. “Acaba Beyaz bu tekniği öğrenebilir mi?” diye düşündü. Beyaz tekniğe baktı ve bir süre düşündü. Ardından Bai Che’yi dürttü ve ‘Buz Sarkacı’nı aldı ve tekrardan 1. Kata indi. Yaşlı adama teknikleri gösterdi.
Yaşlı adam aldığı tekniklerde hiçbir uyum göremiyordu.

Bir Kılıç dövüş sanatı
Bir Yay dövüş sanatı
Bir Buz dövüş sanatı

Normal insanlar sadece 1 tane Tao üzerine çalışırdı. Ama Bai Che’de 3 ayrı Tao vardı.

Yaşlı adam şaşırmış ifadesiyle sordu. “Bunları almak istediğine emin misin?”

Bai Che ise hafifçe gülümseyerek “Evet” dedi ve dışarı çıktı. Çıktığında dışarıda Long Juxue Taburundan kimsenin olmadığını gördü. Kapının yanında dikilen Hei Long, Bai Che’yi gördüğünde “Beni takip et” dedi. Bai Che denileni yaptı.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin