26- Toplantı

1.5K 147 11
                                    

Bir süre uçtuktan sonra bir şehre ulaştılar. Büyük bir şehirdi. Şehrin etrafı dev gibi surlarla çevriliydi. Bu surların üstünde güçlü canavarlardan korunmak için mızraklar ve farklı mekanizmalar vardı.

Kuş yavaş bir şekilde bir alana indi. Kuşun üstünden sırayla atladılar. Hei Long kuşun kulağına bir şeyler fısıldadı ve kuş uçup gitti.

Orada bir görevli onları karşıladı ve büyük bir malikaneye götürdü. "Burası kalacağınız yer. Toplantı yarın başlayacak. Bir ihtiyacınız olursa seslenmeniz yeterli." dedi ve malikaneyi terk etti.

Hei Tie meraklı bir gülümsemeyle "Talim odasına gelin. Neler yapabileceğinize bakalım." dedi ve malikanenin sağında yer alan bir odaya yöneldi.

Hei Tie Talim odasında durdu. Depolama çantasından 1 tane pala çıkardı. "Yin he gel buraya ve bana saldır." Dedi. Yin he kılıcını çıkardı ve en iyi tekniğiyle Hei Tie'ye saldırdı. Birkaç darbeden sonra Hei Tie duvarı gösterdi. Bu duvar Bai Che'nin çalıştığı Talim odasındaki duvarla aynı materyalden yapılmıştı. "Bu duvara yapabileceğin en iyi saldırıyı yap." Dedi Hei Tie ve izlemeye başladı.

Yin He kılıcını kavradı ve saldırısını yaptı. Duvarda bir yarık oluştu. Gui Mo hayran bir ifadeyle "Bu duvar Ruh kaynak aleminin ortalarında biri tarafından bile zorla yarılır. Ama sen bunu başardın... Gerçekten yetenekli." Dedi ama Hei Kardeşlerin yüzünde hayal kırıklığı vardı.

Bai Che bir adım öne çıktı ve "Kızıl duvara saldır." Dedi. Kızıl, 'Alev Kırbacı'nı kullandı ve duvarda çapraz bir çizik oluştu. Gui Mo'nun ağzı açık kaldı. Başlangıç kaynak alemi 9. Seviye bir yılan tarafından duvarda çizik oluşması imkansız bir olaydı ama gerçekleşmişti.

Bai Che şaşırmalarına fırsat bile vermedi. Beyaz'a seslendi. "Beyaz duvara saldır." Hei Kardeşler beklentiyle bakıyorlardı. Beyaz, '100 Bin Buz Oku'nu kullandı. Üstünde 100'den fazla diken şeklinde buz belirdi ve duvara fırladı. 10cm kalınlığında duvarın, her yerinde göçükler oluştu. Beyaz '100 Bin Buz Oku'nu tekrar kullandı. Bu sefer okların hepsi bir noktaya fırladı. Duvarın üstünde büyük bir delik oluştu.

Gui Mo'nun ve Yin He'nin ağzı açık kaldı. Gerçek kaynak alemi 3. Seviye yetişimle duvarda bir delik açmıştı. Bu nasıl bir olaydı? Bu duvarda bir delik açmak Ruh kaynak aleminin zirvesindeki biri için bile zorlayıcıydı.

Hei Tie büyük bir kahkaha attı. "Velet" diyerek Yin He'ye baktı ve devam etti "Dezavantajlı olan biz değiliz... Onlar!"

Sabah oldu ve toplantı başladı.

---------------------------------------

Büyük bir Taht ve tahtın etrafında 12 bölge, her bölgede bir tabur, her taburun 30 koltuğu vardı. Burası Toplantı alanıydı.

12 bölgenin 11'i doluydu. Sadece 1 Tabur gelmemişti. Sadece Hei Taburu.

Tahtın üstünde kısa saçlı, kudretli bir şekilde biri oturuyordu. Bakışları deliciydi. Oturuşu bir kralı andırıyordu. Gökyüzü kaynak alemi 6. Seviye yetişimiyle yenilmez bir aura yayıyordu. Bu kişi Reis idi.

Sağında ve solunda 2 kişi dikiliyordu. Yetişimleri Gökyüzü kaynak alemi 3. Seviyeydi. Bu ikisi Kekanların Koruyucuları idi. Sakince etrafı inceliyorlardı.

En sonunda Xuan Linxie Taburunun Yardımcı Kaptanı Zhang Yang sitem etti. "Ne kadardır onları bekliyoruz. Zaten gelmeyecekler. Başlayalım."

Bu sitem başka sesleri de tetikledi. Art arda sesler sitemler yükseldi. Ama tahttan bir aura yükselince sesler kesildi. Herkes tek tek yerine geri oturdu. Reis'in aurası dinmedi. O bir ordu generaliydi. Nasıl emrindekilerin ona itaatsizlik etmesine izin verebilirdi.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin