10- Beyaz Kaplan

1.4K 148 0
                                    

Bai Che yaralarını iyileştirdikten sonra tekrar hazırlandı. Zırhlarını giydi. Tüftüfünü ve mızrağını sırtına astı ve mağaraya doğru yola çıktı. Yolda kaplan ve yavrusunu gördü. Kaplan başlangıç 5. Seviyeye yükselmişti. Bai Che masum bir gülümsemeyle selamladı kaplanı. Kaplanda basit bir baş sallamasıyla karşılık verdi.

Kaplan şuan başlangıç 5. Seviye gücüyle Bai Che’yi kolaylıkla öldürebilirdi. Ama 1 gün önce Bai Che de yavrusunu kolaylıkla öldürebilirdi. Kaplan içten içe Bai Che’ye saygı duymaya başlamıştı. Bai Che tam mağaraya girecekken mağaranın girişinde 5. Seviyenin zirvesinde bir ‘yanmış alevin pitonu’ gördü. Belli ki bu piton mağaranın koruyucusuydu. Bai Che pitona bir bakış attı ve geri çekildi. “Şuan ki gücümle o pitonu yenemem” diye düşündü.

Bai Che biraz dolaştı ve başlangıç 2. Seviye kara kartal, başlangıç 3. Seviye bronz ayı ve 3 tane 2. Seviye kertenkeleyi öldürdü ve çuvalına attı. Çuval dolu olduğu için ağacının yanına gitti ve cesetleri boşalttı.
İçine kötü bir hissiyat girdi. Sanki kötü bir şey oluyordu. Bunu düşünmemeye karar verdi. Çuvalı da alıp mağaraya doğru yola çıktı.
Ama beklemediği bir şey olmuştu. Mağara yolunda pitonun ve kaplanın savaştığını gördü. Başlangıç 5. Seviye bir beyaz tüylü kaplan ile başlangıç 5. Seviyenin zirvesinde bir yanmış alevin pitonun savaşı Bai Che için çok zorluydu. Eğer araya girseydi kesinlikle ölürdü. Ama kaplana bir şekilde yardım edebilirdi. Bai Che sırtındaki çuvalı bıraktı. Üstündeki basınç zırhlarını çıkardı. Yakındaki bir ağaca çıktı ve tüftüfü cebinden çıkardı.

Kaplanla piton savaşmaya devam ediyorlardı. Açıkça üstün olan taraf pitondu. Kaplanın hem yetişimi düşüktü hem de yavrusunu koruması gerekiyordu. Pitonun kafasında bir pençe izi vardı ama çok derin değildi. Kaplanın boynunda diş izi vardı. Ve o izlerden zehir damlıyordu.

Bai Che uygun bir an buldu ve pitona bir diken üfürdü. Ama pitonun pulları çok kalındı. Bu yüzden diken pullarından sekti ve yere düştü. Bai Che içinden “Hassiktir.” diye geçirdi. Piton Bai Che’yi fark etti ama başlangıç 3. Seviyede olduğundan fazla dikkat etmedi.

Piton kaplanı hala baskılıyordu. Kaplan pitonu uzak tutmaya çalışıyordu. Yavru kaplan ağacın kovuğundan annesine endişeyle bakıyordu. Bai Che tüftüfün işe yaramadığını görünce başka şansının olmadığını düşündü. Ve kaçmaya hazırlandı. Son bir kez baktığında kaplanın çok zor durumda olduğunu gördü. Bai Che kafasını hafifçe çevirdi ve yavru kaplana baktı. Yavru kaplan titrek ve endişeli bir şekilde Bai Che’ye bakarak ağzını oynattı. Sanki bir şeyler diyormuş gibiydi. “Lütfen, yardım et.” der gibiydi. Bai Che bir aile üyesini kaybetmenin nasıl bir şey olduğunu biliyordu. Çünkü o bir gecede bütün klanını kaybetmişti. Çünkü onun 42 tane arkadaşı gözleri önünde katledilmişti.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin