Orta yaşlı adam katliama devam etti. Son bir kişi kaldığında Bai Che dolaptan fırladı ve birden bağırdı. “Lütfen durun.” dedi ve bıyıklı kel adama dönerek “Lütfen beni ve kardeşimi Kekanlara kabul edin. Size sadakatimin nişanesi olarak...” dedi ve yerden genç adamın kılıcını aldı. Orta yaşlı adamın olduğu tarafa yöneldi.
Köşedeki kısa saçlı oğlan ise kendini yere kapaklanmış tir tir titriyordu.
Bai Che hamlesini yaptı. Orta yaşlı adam Bai Che’nin kendisine doğru geldiğini görünce “Hoooo?” dedi yüzündeki gülümsemeyle. Bai Che biranda çocuğa yöneldi ve çocuğun kafasını bir hamlede kesti. Kılıcını yere attı ve kelleyi yerden aldı.
Kel adama doğru yöneldi ve “…bunu veriyorum.” dedi. Ardından aynı ciddiyetle devam etti. “10.000 kişi öldürdünüz. Tebrikler.”
Orta yaşlı adam palaları elinden attı ve bir kahkaha atıp alkışlamaya başladı. “Harika bir gösteri, gerçekten harika.”
Kel adam Bai Che’ye baktı. Normalde duygusuz olan yüzünde belli belirsiz bir gülümseme belirdi. “Bu kadar hevesliysen şansını denemen için sana fırsat sağlayacağım. Gel benimle.”
“Ama kardeşim?” dedi Bai Che endişeli bir ifadeyle.
“Hei Tie onunla ilgilenecek.” dedi bıyıklı kel adam odadaki kanla kaplı orta yaşlı adamı göstererek ve sözlerini tekrarladı “Şimdi, gel benimle.”
Bai Che kardeşini bırakmak istemedi ama başka şansı yoktu. Kel adamın dediklerine güvenmeliydi.
Bai Che kel adamı takip etti ve küçük adımlarla dışarıya çıktı. Dışarı çıktıklarında etraftaki Kekan üyeleri kel adama merakla baktı. Çünkü o adamın adı “Hei Long” idi. Kekanların 11 kuvvetlisinden biriydi ve oradaki kekanların kaptanıydı.
“Bu çocuk artık bizden biri. Gui Mo, ona işi öğret.” diye bağırdı meydandaki herkesin duyabileceği şekilde ve Bai Che’yi orada bırakıp atına bindi.
“Merkeze gideceğim, erzakları sırtlayın ve getirin. Sizi orada bekleyeceğim.” diye emretti. Ve atın dizginlerini çekip köyü terk etti. Ardından bütün Kekanlar tek bir ağızdan kükredi. “EVET EFENDİM!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Фэнтези"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...