(Sonraki gecelerin birinde ansızın 1 veya 2 bölüm atabilirim. Belli olmaz, şimdiden iyi okumalar:)
"Kardeşinle neden konuşmadın? En azından bi yanına gideydin." dedi Hei Long kartalın üstünde giderken.
"Şimdilik onu endişelendirmek istemedim. Yaşadığımı bilmesi yeter." dedi Bai Che, Hei Long'a bir zarf uzatırken. "Uzaklara gittiğimde bunu kardeşime verir misin?"
Hei Long, Bai Che'nin 'Uzaklar' olarak nitelediği yeri bilmese de Kekanlarda kalmayacağını biliyordu. Potansiyeli Kekanlarda harcanmayacak kadar fazlaydı. Bunun Bai Che kadar Hei Long da farkındaydı. "İçinde ne yazıyor?" diye sormadan da edemedi Hei Long.
Ama aldığı tek cevap sessizlik oldu. Bu sessizlik ona her şeyi anlatıyordu aslında.
Kara kartalın indiği yer, daha önce kalktığı yerle aynıydı. Kartal yavaşça süzülüp aşağı indiğinde ilk inen kişi Hei Tie oldu, son inen de Bai Che.
Onları Beyaz ve Kızıl karşıladı. Hızla koşup Bai Che'ye destek oldular. Kızıl bu işi mükemmel bir şekilde yapabiliyordu. Boynunu Bai Che'nin belinin arka tarafına koyuyor, yanında sürünürken Bai Che'nin aksak yürüyüşüne destek çıkıyordu.
Hei Long onları aldı ve Reis'in yanına götürdü. Turnuvayı kazanmışlardı, şimdi ödüllerini almanın zamanıydı. Saray görünümlü gösterişli bir kaleye geldiklerinde Reis'in odasına sadece Bai Che ve Yin He alındı.
"Reis'e saygılarımı sunarız." dedi ikili aynı anda başlarını hafif eğerek. Hafif bir eğim vardı. Çünkü Kekanların Reis'i bir kral değil, bir komutandı. Askerler komutanlarının her dediğini yapardı, ancak onlara bir kral gibi tapmazlardı. Zaten Reis'in de böyle bir isteği yoktu.
"Gelin, Gelin, yaklaşın şöyle." dedi Reis sol eliyle önünde yer alan sandalyeleri göstererek. "Ödül için geldiniz değil mi?"
"Evet, Reis." diye çıktı ağızlarından, gene aynı anda.
"Hmm, bir isteğiniz var mı? Özel olarak istediğiniz bir şey. Silah, teknik, asker yada belki kadın?" dedi Reis son kelimeyi vurgulayarak.
Yin He ilk konuşan oldu bu sefer. "Siz ne uygun görürseniz."
"Hmm," diye düşündü Reis dudaklarını ovalayarak. "Sana 'Kılıcın Yolsuz Kullanışı' adlı teknik setini vereceğim. İsmine bakma, elimizdeki en iyi kılıç tekniklerinden biridir. Eğer kullanmayı öğrenebilirsen oldukça güçlü olabilirsin. Potansiyelin beni geçecek kadar fazla, bu şansı iyi değerlendir." dedi, sonra bir anda aklına gelmiş gibi konuştu. "Hatta sana bir de kılıç veriyorum, Yeryüzü Kaynak Alemi Seviyesinde bulabileceğin en iyi kılıçlardan biri olan 'Yolsuzun Kılıcı'nı. Belki tekniği kavramanda da yardımcı olur."
"Cömertliğiniz için teşekkürlerimi sunarım, Reis." dedi Yin he sağ elini yumruk yapıp sol elinin içine alarak, hafifte başını eğmişti bu sırada.
Reis kafasını Bai Che'ye çevirdi. "Özel bir isteğin var mı?"
"Evcilim için ateş rünü gerekli." dedi Bai Che.
"Sadece bu mu?" diye sordu Reis. Belli belirsiz bir şaşkınlık vardı yüzünde.
"Fazlasında gözüm yok."
"Seni kıtanın en iyi 7 tarikatından birine göndereceğim. Giriş sınavlarını geçebileceğini düşünüyorum," dedi Reis ellerini kavuşturarak. "eğer yetişimine bakıp seni kısıtlamaya çalışırlarsa gerisini benim halletmeme izin ver. Zaten gücünü görünce bir kararsızlıkları kalmayacaktır. Onun dışında sana 'Kükremenin Kudreti'nin kalan 3. ve 4. kısımlarını ve evcillerinin sahip olduğu tüm tekniklerin gelişmiş modellerinin tüm kısımlarını vereceğim. Bir itirazın var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...