Bai Che dimdik durmaya çalışıyordu. Ama etrafı katillerle doluydu.
Yüzünde yara izleri olan kaslı bir adam Bai Che ye yaklaştı ve sordu. Aurasından etraftakilerden güçlü olduğu anlaşılıyordu. Bu adamın ismi Gui Mo idi.
"İsmin ne?" diye sordu Gui Mo.
"Bai Che"
Gui Mo, Bai Che'ye baktı ve "Biz öldürürüz. Hiç bir şey vermez ve her şeylerini alırız. Bizim taburumuzun tek ve yegane amacı budur. Bul ve yok et!"
İkizlerin taburu Kekanlarda oldukça ünlüydü. Yok etmekte ustalaşmış, öldürmeyi amaçlamış üst seviye bir grup.
Bai Che'nin ise tek düşündüğü şey Cang Yuyue'nin iyi olup olmadığıydı. Birkaç saniye sonra Bai Che bağırmaya başladı. Yüzündeki ciddiyet içtenliğini kanıtlıyordu. Yaptığı selamlama ona bakanların saygı duymasını sağlıyordu.
"Bul ve yok et. Yapmam gereken tek ve yegane şey bu. Yapılması gerekeni yap ve amacın uğruna dünyaları harca!"
İfadesi hala ciddiydi. Duruşu bir milim bile değişmemişti. Ama herkes biranda gülmeye, kahkahalar atmaya başladı. Bu çocuğu sevdikleri belliydi.
"Görünüşe göre yeni bir üyemiz var."
Bir süre sonra herkes gülmeyi kesti ve ortam tekrar ciddileşti. Gui Mo bağırdı.
"Bugünkü görevimiz belli, taşıyabileceğin kadar erzağı al. Basınç zırhlarını giy ve en tehlikeli yerlerden geç, kendini eğit ve güçlen. Yoksa bunu yapamayacak kadar aciz misiniz?" Herkes heyecanlandı ve taşıyabileceği erzak ve eşyaları paketlemeye başladı.
Basınç kıyafetleri vücuda basınç yapar ve vücudunu eğitir. Bazıları 150 kglık, bazıları 200 kg lık, bazıları da 300 kglık basınç zırhı giydi. Hepsinin sınırlarını zorladığı gözle görülüyordu. Bai Che erzaklara bakınca dili tutuldu. Bazıları inek boyutunda erzak almıştı ve bu grubun en düşük miktarıydı. Bazıları 10 inek boyutunda eşya sırtlamıştı. Ama en şaşırtıcı olanı Gui Mo idi. 500 kglık basınç zırhını giymişti ve belli ki bu onun sınırı değildi. Bir tane 300kglık basınç zırhı alıp 500kg'lığın üstüne giydi. Ardından ev boyutundaki erzağı sırtladı.
Gui Mo sırtındaki devasa erzakla Bai Che'nin yanına geldi. Bir erzak çuvalı ve 2 tane zırh attı.
"Bu erzak torbasını merkeze getir içinde harita ve rehber var. Bu zırhlardan siyah olan 10 kg, gri olan 20 kglık basınç yapar. Hangisini giyeceğin sana kalmış."
Bai Che yutkundu. Önünde kendi boyutunda bir erzak çuvalı vardı. Ve üstüne birde zırh mı giyecekti. Bu sadece imkansızdı.
Gui Mo hayal kırıklığına uğramış bir ifadeyle "Sanırım senin hakkında yanılmışım. Sadece merkeze canlı gelmen yeter." Dedi ve Bai Che'yi daha fazla umursamadı.
"Şimdi herkes beni dinlesin. 1 ay sonra merkezde buluşacağız. Hepiniz hayatta kalın ve güçlenin." Dedi ve küçük bir dağın hareket etmesi gibi yerde ayak izleri bırakarak koşmaya başladı. Ardından diğerleri de sırtlarındaki devasa yükle köyden ayrıldılar. Bazıları çöle yöneldi, bazıları dağlara, bazıları ise karlı alanlara. Ama hepsi yalnızdı. Bu kadar güçlü olmalarına şaşmamak gerekti. Bai Che önünde 2 zırh ve kendi kadar bir erzak çuvalıyla yalnız kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...