1- Köye Saldırı

2.7K 191 4
                                    

Bai Che perdenin kenarından gelen küçük bir ışık çizgisi tarafından uyandırıldı. Yüzünü yıkadı ve yavaşça mutfağa yöneldi.

“Günaydın Che” aniden arkasından sürpriz ve tatlılık dolu bir sesle kendine gelen 6 yaşlarında bir kız gördü. Bu kız Bai Che’nin kardeşi Cang Yuyue idi. Aslında öz kardeşi değildi. Onlar bir yetimhanede kalıyorlardı ve Cang Yuyue çok çelimsizdi. Bai Che de onu korumak istemiş ve kardeşi olmasını teklif etmişti. Bai Che o anı her hatırladığında gülerdi. Çünkü cevabı çok masumcaydı.  Etrafında dönerek 15 dakika boyunca “evet” diyerek bağırmıştı.

“Günaydın Yuyue” diye karşılık verdi. Ardından içeri bir çocuk topluluğu girdi ve geniş masaya oturmaya başladı. Burası bir yetimhane olduğundan çocukla doluydu. Hepsinin ya aileleri ölmüştü ya da terkedilmişlerdi.

Oda gürültüyle doluydu. Bir süre sonra 50’li yaşlarda bir kadın “Günaydın canlarım.” diyerek içeri girdi. Elinde yemek dolu kazanlar vardı. “Yemekler hazır.” dedi yüzündeki gülümsemenin saflığıyla.

Çocuklar yemekleri büyük bir iştahla yedi. Tam yemek bittiğinde dışarıdan bağrışma sesleri geldi.

“Kaçın!”   

“Canınızı kurtarın!”   

“Kekanlar geliyor!”

Kekanlar bir avcı grubuydu. Çocukları kaçırır, kadınlara tecavüz eder, köyleri yakarlardı. Ve Bai Che’nin bulunduğu yer ise basitçe bir köydü. Hatta bir köy bile sayılmazdı. Zayıfların bulunduğu, hiçbir yetişimcinin olmadığı, bir ezik diyarıydı sadece.

Kudretlilerin LorduHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin