Bai Che ve Beyaz hazırlandılar ve merkezin arka kapısından çıktılar. Bai Che ormanda bir süre yürüdükten sonra bir şey fark etti. Depolama çantasındaki yumurtanın üzerinde bir çatlak vardı.
Bai Che yarım gün kadar yol alınca etrafta Gerçek kaynak alemi canavarlar ortaya çıkmaya başladı. İlk gördüğü bir toprak golemiydi.
Bir ağacın üstüne çıktı. Nelea yayını çıkardı ve Beyaz’a “Ben uzaktan saldıracağım. Kaçmaya çalışırsa hakla.” dedi.Goleme yaklaşınca aurasının Gerçek kaynak alemi 5. Seviye olduğunu gördü.
Bai che daha ‘Fısıltının Saflığı’nı çalışmamıştı. Sadece temel okçuluk tekniklerini biliyordu.
Nelea yayını çekti. Yayın ucunda siyah bir ok belirdi. Gergin yayı bıraktı ve oku Golemin kafasına gönderdi. Golemin kafasında bir çatlak oluştu. Golem okun nerden geldiğini fark edemeden Bai Che başka bir ok attı. Ve bunu başka bir ok daha takip etti. Golemin çatlağı gittikçe büyüyordu.
Golem, Bai Che’yi fark etti ve ona doğru koştu. Bunu gören Beyaz golemin karşısına çıktı. Beyaz aurasını saldığında Golemin hareketleri yavaşladı. Belli ki Beyaz buza hükmediyordu. Bai Che başka bir ok attı. Golemdeki çatlak yarıldı. Ve bu yarık büyüyüp golemin kafasının parçalanmasına sebep oldu. Büyük taş vücut yere yığıldı.
Bai Che ağır bir nefes aldıktan sonra Golemin yanına yürüdü. Yanına gittiğinde Golemin üstünde yumruk boyutlarında bir baloncuğun süzüldüğünü gördü. Ve bu baloncuğun içinde Golemin belli belirsiz bir figürü vardı.Baloncuk yavaşça Bai Che’nin dantian’ına girdi. Ve girdiği gibi Bai Che’nin kafasında bir Tomar belirdi. Tomarın üstünde ‘Taştan Zırh’ yazıyordu.
Bai Che’nin hissettiği diğer şey ise toprakla olan yakınlığının artmış olduğuydu. Eline bir avuç toprak aldı. Aldığında elindeki toprağın kendisiyle bağ kurduğunu ve ufakta olsa o toprağı hareket ettirebildiğini fark etti. Bu hareket çok güçsüz olsa da daha ilk canavarından almıştı. Eğer imparator seviye bir canavarın ruhunu özümserse kazanacağı kabiliyeti hayal bile edemiyordu.
Bai Che Golemden bir nebze de olsa kaynak enerjisi almıştı. Bu sayede yetişimi daha hızlı artabilirdi. Canavar avlayarak…Bai Che aklındaki Tomarı açtı ve Tomardaki ‘Taştan Vücut’ tekniğinin açıklamasına baktı. “Kişinin sertliğini arttırır.”
Bai Che Tomarı okuyunca sevinçten yerinde duramadı. “Hahahaha. Harika bir yeteneğim var. Fate’in hapı gerçekten takdire şayan.” Dedi ve ‘Taştan Vücut’ tekniğini öğrenmeye başladı. Yarım günün sonunda ‘Taştan Vücut’u kavramıştı. Vücudunun daha da sertleştiğini ve kaba kuvvetinin arttığını hissetti. Ama bu teknik oldukça basitti. Sadece temel kısımları vardı.
Meditasyondan kalktı. Başka bir Golem bulup aynı şekilde avladı. Ruhunu özümsedi. Toprağa olan yakınlığı arttı. Artık daha fazla toprağı hareket ettirebiliyordu. Tabi bu artış çok azdı.
Zihnindeki Tomara bakınca ‘Taştan Vücut’ tekniğinin geliştiğini gördü. Artık daha ayrıntılıydı. Bir süre meditasyonda durup ‘Taştan Vücut’un yeni gelen kısmını öğrendi. Ama bu seferki meditasyon 1 gün sürdü.
Bu sırada Beyaz ‘Buz Sarkacı’ yeteneğini öğrenmeye çalışıyordu. Şaşırtıcı bir şekilde 1 günde tekniğin temellerini kavramıştı. Artık ufak çaplı bir buzdan sütunu gökten aşağı indirebiliyordu.Bai Che kafasını yukarı kaldırdı ve “Hei Long’un verdiği süreden geriye 6 gün kaldı.” dedi sabırsızca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kudretlilerin Lordu
Fantasy"Kudretlilerim, Bizler kurtarıcı değiliz, Bizler katiliz, yok ediciyiz. Bizler avcıyız, 'Onları' avlayacak olanlarız. 'Onlar' birçok isimle bilinirler. Yaratıcı, Tanrı, Yöneten, Kutsayan Ve Ölümsüzler. İsimlerini sınamamızın vakti geldi. Tanrılar av...